Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En pysty tykkäämään Maustetytöistä
21.01.2020 |
Ihan liian ankeeta renkutusta. Tulee automaattisesti krapulafiilikset. Kuuntelen mieluummin:
Whitesnake - "Shut Up & Kiss Me"
Kunnon musaa.
Kommentit (46)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Maustetytöt vetää tällaista settiä niin voin arvostaakin.
Dixie Dregs - Chips Ahoy
No nyt vedit ap vähä överiks. Dixie Dregs on niin legendaarista kama, ettei suomalaiset edes ole kuulleet tällaista musaa. Ei suomessa ole noin lahjakasta porukkaa. Jukka Tolonen oli aika lähellä, mut rupes perseilemään huumeilla kun ei pää kestänyt.
Dregseillä on 4 Grammya kasarin alusta ja ne on instrumentaalimusaa. Ei varmaan kande Maustepimperoihin vertailla.
Alue: Aihe vapaa
No nyt vedit ap vähä överiks. Dixie Dregs on niin legendaarista kama, ettei suomalaiset edes ole kuulleet tällaista musaa. Ei suomessa ole noin lahjakasta porukkaa. Jukka Tolonen oli aika lähellä, mut rupes perseilemään huumeilla kun ei pää kestänyt.