Mitkä arkiset asiat ärsyttävät kumppanissa?
Millaiset tavat saavat pinnan kireälle, mutta eivät ole eron/riitelyn arvoisia asioita? Entä mitkä omat tapasi saavat kumppanllasi savun nousemaan korvista?
Itse vihaan sitä että mieheni jättää valot päälle joka huoneeseen. Jos hän on lähtenyt töihin minun jälkeeni niin voin olla ihan varma että kotiin tullessa KAIKKI valot ovat päällä. :D
Mieheni vihaa sitä että jätän tee/kahvikuppeja lojumaan ympäri asuntoa. Teekupissa pussi saattaa lojua päiväkausiakin. :)
Kommentit (30)
Ei saa astioita tyhjään tiskikoneeseen vaan jättää ne altaaseen.
Kun ostan itselleni lempileipääni, niin hän aloittaa syömään myös siitä pussista. Ja sitten mulle ei jääkään enää mitään. Sama kuvio toistuu usein muidenkin elintarvikkeiden kanssa. Kun säästän itselleni jotakin, hän syö sen pois jos sitä on enää vähän.
Mun täytyy aina muistaa erikseen sanoa, että älä sitten syö sitä yhtä jogurttia, banaania, leipää jne.
Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mies jättää käytetyn suodatinpussin kahvinkeittimen suodatinkoteloon eikä siis laita sitä roskiin. :D Myös märkä kylpypyyhe tuppaa jäämään myttyyn milloin minnekin kun ei muista laittaa kosteaa pyyhettään kuivumaan.
Entä omat tapasi?
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Vierailija kirjoitti:
Kun ostan itselleni lempileipääni, niin hän aloittaa syömään myös siitä pussista. Ja sitten mulle ei jääkään enää mitään. Sama kuvio toistuu usein muidenkin elintarvikkeiden kanssa. Kun säästän itselleni jotakin, hän syö sen pois jos sitä on enää vähän.
Mun täytyy aina muistaa erikseen sanoa, että älä sitten syö sitä yhtä jogurttia, banaania, leipää jne.
Ärsyttävää.
Entä omat tapasi?
Itsekin olen jättänyt suodatinpussin keittimeen kahvinkeiton jälkeen, koska kerran poltin käteni, kun ryhdyin sitä heti kuumana ronkkimaan. Paljon helpompi hoidella jäähtyneenä eli sitten, kun keittää seuraavat kaffeet, ellei kahvinkeiton väli ole todella pitkä.
Maiskuttaminen ja ahmiminen syödessä. En juurikaan välitä samassa pöydässä ruokailla kun alkaa etoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Katoitko yhtään mikä on ketjun otsikko, viisastelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Entä mitkä omat tapasi saavat kumppanllasi savun nousemaan korvista?
Itse vihaan sitä että mieheni jättää valot päälle joka huoneeseen. Jos hän on lähtenyt töihin minun jälkeeni niin voin olla ihan varma että kotiin tullessa KAIKKI valot ovat päällä. :D
Mieheni vihaa sitä että jätän tee/kahvikuppeja lojumaan ympäri asuntoa. Teekupissa pussi saattaa lojua päiväkausiakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Luitko alkuperäisestä viestistä muuta kuin otsikon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Ahaa eli se riittää, että lukee pelkän otsikon eikä lainkaan viestin sisältöä?!
Lykkääminen. Remontoimme 1,5 v sitten, eikä ne ”listat” ole vieläkään paikoillaan.
En tiedä, mikä miestä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Niin onhan se liian raskas ponnistus lukea viestinsisältö otsikon lisäksi. Toivottavasti tässä ei ollut liikaa merkkejä sinulle.
Voimia<3
Joka tavarasta kysytään minulta. Ottaa aivan älyttömästi päähän neuvoa 50-vuotiasta miestä kuin pientä lasta. Jotenkin niin avutonta. Aivan kuin ei osaisi itse ajatella.
Sitten olen inhottava ja ilkeä kun en neuvo vaan sanon että etsi itse niin löydät seuraavalla kerralla helpommin. Mutta kun mä en ole sen äiti.
Ap täällä! Inspiroiduin tekemään tämän keskustelun kun eilen kotiin saapuessani kaikki valot olivat päällä. Totta kai ärsyynnyin, mutta mietin sitten että teen varmaan minäkin juttuja joista mies salaisesti ärsyyntyy ja päätin häneltä sitten kysyä :D
Haluaisin siis kuulla itsekritiikkiä koska meillä on helposti tapana porautua muiden "virheisiin" miettimättä miten ärsyttäviä voimme olla itse.
Vierailija kirjoitti:
Joka tavarasta kysytään minulta. Ottaa aivan älyttömästi päähän neuvoa 50-vuotiasta miestä kuin pientä lasta. Jotenkin niin avutonta. Aivan kuin ei osaisi itse ajatella.
Sitten olen inhottava ja ilkeä kun en neuvo vaan sanon että etsi itse niin löydät seuraavalla kerralla helpommin. Mutta kun mä en ole sen äiti.
Miestä ärsyttää etten halua olla sen äiti ja siloitella kaikkea sille valmiiksi=)
Omassa työssään ja ammatissaan erittäin pätevä ja arvostettu, en tiedä mikä taantuma siihen kotona iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä omat tapasi?
Hups, nyt taisi osua pilkka omaan nilkkaan? :D Katsoitko yhtään mikä oli viestin sisältö, viisastelija?
Mies ei aina muista sulkea ovia perassaan (meilla on olohuoneessa pellettilammitys ja muuten makuuhuonetta lukuunottamatta patterit nollilla, eli lampo karkaa jos ovet jaa auki).
Itse en ikina vie vaatteita pesukoriin, vaan mulla on "the chair" johon keraan seka ei viela pesua vaativat, etta likaiset vaatteet ja kaavin ne sitten siita kerralla kun on pyykkipaiva (so. kun mies pyytaa mua siirtamaan pyykit apukeittioon, jotta han voi pesta ne, ja tama arsyttanee hanta - siis se etta pitaa joka kerta pyytaa erikseen).
Ärsyttää kumppanissani se, että hän ei vie roskia, ei kokkaa tai jos on pakko niin ei ainakaan siivoa jälkiään kokkaamisen jälkeen, ei siivoa, istuu hiljaa nenä kiinni puhelimessa kun lapset yrittävät kysyä jotain, ei tajua käydä kaupassa pyytämättä, ei anna pesää.
Minussa ärsyttää kumppaniani se, että olen täydellinen ja teen kaiken edellämainitun moitteetta, jolloin hän näyttää siltä mitä onkin, eli laiskurilta.
Mies jättää käytetyn suodatinpussin kahvinkeittimen suodatinkoteloon eikä siis laita sitä roskiin. :D Myös märkä kylpypyyhe tuppaa jäämään myttyyn milloin minnekin kun ei muista laittaa kosteaa pyyhettään kuivumaan.