Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän ja lapsen tapaamiset

Vierailija
20.01.2020 |

Isä i ole tavannut lastaan kuukausiin, kaikkea olen ehdottanut. Nyt ehdotin, että voisin viedä lasta mummolaan ja isä voisi sinne tulla tapaamaan, jos ei halua vain tavata minua. Mies piti ideasta. Vaadin kuitenkin, että tapaamisista pitäisi tulla säännöllisiä, vaikka edes 1x/kk, mutta siten kuitenkin, että voin etukäteen lapselle kertoa ja lapsi tottuisi siihen. Mies alkoi siitä narisemaan, haluaisi, että hän sanoo milloin sopii ja meidän pitäisi ilmestyä paikalle. Ja hänen tapansa siis samana päivänä ilmoittaminen, max edellisenä iltana. Minusta se ei ole sopivaa, koska minulla on aina kalenterit täynnä viikloja etukäteen.
Luin myös jostain, että jos aikaa on kulunut tapaamisten välillä kauan, olisi lähivanhemman hyvä olla alussa tapaamisissa mukana, jotta lapsella olisi turvallinen olo.
Mitä mieltä? Onko kokemuksia? Haluaisin, että tapaisivat ja isä tuntuu haluavan sitä myös, mutta hänen järkkymättömyytensä tuossa aikataulutuksessa ja säännöllisyyden luomisessa vaan ei tunnu minusta hyvältä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla