Unelmahäät Ninni ja Jouni: ''Jouni on Jumala''
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/788c53eb-e816-41e5-b5ae-b1ab611…
Tällä hetkellä DPlayssa. Rakastuneen oloinen pari!
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Miks kukaan haluaa seurustella itseään huomattavasti nuoremman kanssa kun se on tollasta kiljumista,huutamista ja pissitelyä?
Jotkut miehet tykkää olla se johtaja parisuhteessakin. Nykyaikana se ei onnistu ihan jokaisen naisen kanssa, koska heilläkin saattaa olla sanomista asioihin. Tuommoisten lapsinaisten kanssa saa ainakin tuntea olevansa se fiksumpi ja määrätietoisempi osapuoli. Plussana vielä että pitää jumalana... ehkö sitten jaksaa kärsiä kiukuttelut ja älyttömyydet sillointällöin.
Ei se mieskään vaikuttanut kovin täysillä käyvältä. Ehkä sitten sopivat hyvin toisilleen? Naisella selvästi psykoosit tulilla tai sitten mieletöntä esittämistä. Näkee miehen ikkunasta niin väkisin väännettyä tekoitkua. Ja mikä se oli, että "olet ainoa maallinen syy mun olemassa oloon". Jotain mielenterveysongelmia on oltava taustalla, jos toinen on "jumala" ja "syy elää". Se nainen selitti menevänsä töihin yksisarvisella. Mitä se tarkottaa? Jotain teinityttöjen höpö höpö juttuja. Vai siis täh? Ja eihän se töissä voi käydä jos ruokakin aina tiettyyn aikaan kotona. Huhheijaa.
Pelottavaa, että tuo nainen työskentelee Tays:ssa...
Miehellä entisestä liitostaan ilmeisesti ainakin yksi tyttölapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mieskään vaikuttanut kovin täysillä käyvältä. Ehkä sitten sopivat hyvin toisilleen? Naisella selvästi psykoosit tulilla tai sitten mieletöntä esittämistä. Näkee miehen ikkunasta niin väkisin väännettyä tekoitkua. Ja mikä se oli, että "olet ainoa maallinen syy mun olemassa oloon". Jotain mielenterveysongelmia on oltava taustalla, jos toinen on "jumala" ja "syy elää". Se nainen selitti menevänsä töihin yksisarvisella. Mitä se tarkottaa? Jotain teinityttöjen höpö höpö juttuja. Vai siis täh? Ja eihän se töissä voi käydä jos ruokakin aina tiettyyn aikaan kotona. Huhheijaa.
Mies punnertaa ja näyttää habaa. Kumpikin olivat hyvin tyytyväisiä ulkonäköönsä :D
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisti toi sulhasen naaman nuoleminen :D kauheeta jos toi nainen päätyy joskus terapeutiksi.
Yliopistossa ei kyllä tuollaisia bimboja ole. Millä se sisään pääsisikään? Siitä vaan kika kika niiq terapeutiks ku on terapeuttinen niiq ote.
Mies ostanut nuo silarit ja huulet taatusti.
Ja mies yhtä persoonallinen kuin ämpärillinen betonia.
Jos häät on 24.8. Suomessa, niin hieman pitää olla optimistinen että kuvittelee polun alttarille olevan reunustettu hehkuvin ja täydessä kukassa olevin istutuksin. Mikähän mahtoi olla suunitelma kaatosateen varalle?
Btw, Ninnistä tulee ihan mieleen se Tiedä ja voita -ohjelman juontaja.
Silarit Ninni maksatti jo ennen Jounia, luultavasti jollain sugar daddylla. Ninnillä edellisestä suhteesta yksi lapsi, jota tapaa joskus ja jouluna. Muutoin niin ulkonäkökeskeinen tyttö valinnut vanhemman, ei-niin-hyvännäköisen miehen tasan yhdestä syystä; raha ratkaisee :D
Apua, mitkä myötähäpeät tämä jakso aiheutti. Jotenkin niin tamperelaista junttimeininkiä vieläpä autoineen kaikkineen (joo, olen itse sieltä kotoisin, joten todellakin tunnistan). Huhhhuh. Toivottavasti jakso vain antoi huonon kuvan heidän suhteestaan ja oikeasti olisivat onnellisia...
Tietäjä1122 kirjoitti:
Silarit Ninni maksatti jo ennen Jounia, luultavasti jollain sugar daddylla. Ninnillä edellisestä suhteesta yksi lapsi, jota tapaa joskus ja jouluna. Muutoin niin ulkonäkökeskeinen tyttö valinnut vanhemman, ei-niin-hyvännäköisen miehen tasan yhdestä syystä; raha ratkaisee :D
Oma lapsi ei ole minkään arvoinen tai syy elää. Huostaanotettu niin kuin hänen bestiksellään Maisa Torpalla? Keskittyvät noihin rumiin ja varakkaisiin miehiin ja huoraamiseen. :D
Ninni onMaisa Torpan entinen paras bestis. Sitten meni sukset ristiin!
Ninni asui myös muinoin J-M:n ja Maisan kanssa kolmantenapyöränä J-M:ntalossa. Huhuttiin, että Jari-Matti maksoi Ninnin silikonit. Maisa kuulemma sen jotenkin sumpli...
Onko tuo muija hieman yksinkertainen?
Jos poikani toisi tuollaisen naisen näytille, niin tietäisin epäonnistuneeni kasvattajana.
Haluan psykoterapeutiksi, koska olen terapian tarpeessa?
Todella kaunis ja seksikäs nainen, onnellinen ja esimerkillinen pari
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muija hieman yksinkertainen?
Onko siinä m@nneverta?
Ninni tullut tänne alapeukuttamaan heh heh!
Maisalla oli halpishäät näihin verrattuna. Maisa ei ollut muuten kutsuttu näihin häihin.
Mahtaa polkea jalkaansa kotona Nurmijärvelllä :D
Jos akka on sekasin nii ei tuo ukon lässyttävä puhekaan vakuuta!
Joo, kauhee jakso.