Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä on luopunut telkun katselusta ja netissä elämisestä??

Vierailija
20.01.2020 |

Meillä kaikilla on ihan oikea elämä, eikös olisi aika elää eitä eikä iluusioelämää??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuusioelämää??

Vierailija
2/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan elä "oikeaa elämää" muutenkaan 24/7 jos sillä tarkoitetaan lähinnä muitten ihmisten kanssa aktiivista olemista. Ei kukaan jaksa seurustella muiden kanssa aamusta iltaan, vaikkei olisi nettiä tai telkkuakaan. Ei netissä tai television/suoratoistopalvelujen katsomisessa mitään vikaa ole itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Täällähän minä roikun kaikki päivät. Ja kyllä tämä on ihan todellista elämää. Tätä ainutta elämää mikä minulla on.

Vierailija
4/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täällä, sillä tämä palstahan on netissä.

Vierailija
5/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta olen luopunut. Annoin sen vastaanottimen esikoisen mukaan.

Netti käytän kyllä.

Vierailija
6/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan elä "oikeaa elämää" muutenkaan 24/7 jos sillä tarkoitetaan lähinnä muitten ihmisten kanssa aktiivista olemista. Ei kukaan jaksa seurustella muiden kanssa aamusta iltaan, vaikkei olisi nettiä tai telkkuakaan. Ei netissä tai television/suoratoistopalvelujen katsomisessa mitään vikaa ole itsessään.

Tarkoitin kylläkin aikaa enemmän oman perheen ja koirien kanssa, jotka on ainakin mulle kaikkein tärkeinpiä elämässä - alan tekemään heidän kanssaan enemmän kaikkea kivaa, mitä keksitään ja jätetään netit ja telkut telakalle.

Vierailija
7/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan täällä, sillä tämä palstahan on netissä.

No niin onkin, mutta palsta-aikaakin kannattaa säännöstellä. 

Mä ajattelin olla täällä vaan pari tuntia/pvä, saas nähdä kuinka onnistuu.

Elämänsä voi tehdä mielekkäämmäksi, kun aikatauluttaa elämänsä, niin ei tule roikuttua koko päivää netissä töiden jälkeen ja aikaa jää muuhunkin toimintaan ja elämään.

Vierailija
8/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaa en ole katsonut säännöllisesti enää vuosiin. Netissä roikun yhä, kuten näkyy.

Vierailija
9/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkusta olen luopunut monta vuotta sitten, kun ei sieltä tullut kuin aivotonta realityä ja mainoksia. Netistä en ole luopunut vielä, mutta yritän vähentää. Tämä on ihan riippuvuus ja ikävä sellainen.

Vierailija
10/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin muuta, kotitöiden lisäksi. Telkun ääressä makoilu on samalla lepäämistä.

Vierailija
11/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä käytän välillä mutta omaa telkkaria en o kattonu syksyn jälkeen mutta jotain ohjelmia oon kattonu kun oon kylässä käyny kun siellä on ollu silloin telkkari päällä.

Vierailija
12/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tipattoman tammikuun jälkeen kokeilla av:tonta helmikuuta. Tulee kyllä olemaan huomattavasti vaikeampaa. Tämä on nettielämäni suurin aikasyöppö.