Unelmahäät Ninni ja Jouni: ''Jouni on Jumala''
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/788c53eb-e816-41e5-b5ae-b1ab611…
Tällä hetkellä DPlayssa. Rakastuneen oloinen pari!
Kommentit (273)
Nää kaikki on jotain wt häitä. Huh
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen vähä kommentteja.
Ei tainnut olla yhtä keskustelua herättävä kuin ensimmäinen jakso. Nää kuitenkin oli ihan harmittoman oloisia vaikka myötähäpeää herättivätkin :D
Ihanaa katsoa kun sulhanen ja morsian ovat niin rakastuneita... kauniiseen morsiameen :D
Mike Patton on Jumala. Eikä kukaan Jouni.
No huh huh! Ei kyllä voi olla sairaanhoitaja töissä jos ehtii 100 viestiä työpäivän aikana laittaan. Saati, että ruoka olisi kotona aina klo 16:15. Taitaa olla sillä Jounilla entisestä suhteesta lapsia???
Uskon, että miehen ex on kieltänyt lasten näyttämistä sarjassa. Onneksi!
Mites, näkykö Maisaa juhlavieraana? Vai onko tämäkin nykyään ex-ystävä, niinkuin monet muutkin?
Kuulin Maisasta vasta katsottuani jakson, joten en bongaillut tietoisesti yleisöstä ketään. En nähnyt en...
Myötähäpeä oli monessa kohtaa suuri, kuten "sul on bemmi, mul on audi".
Mua ahdisti toi sulhasen naaman nuoleminen :D kauheeta jos toi nainen päätyy joskus terapeutiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko se oli olla vitsi, ei kukaan heitä halkoja veteen olettaen että vesi lämpenee
Mulle tuli mieleen että halusi esittää miehelle söpöä tyhmää blondia ja varmaan tahallaan tehnyt niin vaikka tiennyt ettei se ainakaan silleen voi mennä..
Miks kukaan haluaa seurustella itseään huomattavasti nuoremman kanssa kun se on tollasta kiljumista,huutamista ja pissitelyä?
Toisaaltaan.. innostuessaan se morsian sanoi, että "multa tulee kohta rintamaitoa". Lisäksi morsian käytti itsestään lausetta "v****tu että oon kaunis" :D Myötähäpeä!
Ihan hulvaton se morsiamen matoepisodi! Nauroin vedet silmissä!
Hirveä show oli Ninnillä päällä koko jakson ajan. Puheet ja koko olemus huokui sitä että kameroiden läsnäolo on varsin hyvin tiedostettu. Toki itse kukin käyttäytyy eri tavoin kun kuvataan, mutta tuo oli jo NO-LO-A.
Eikö sillä Ninnillä ollut toista nimeä? Miehelle oli Antero, mutta Ninnistä sanottiin vain etu- ja sukunimi papin toimesta...
Vierailija kirjoitti:
Toisaaltaan.. innostuessaan se morsian sanoi, että "multa tulee kohta rintamaitoa". Lisäksi morsian käytti itsestään lausetta "v****tu että oon kaunis" :D Myötähäpeä!
Mun mielestä nämä olivat hauskoja letkautuksia, morsian vaikutti aika huumorintajuiselta tyypiltä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Hirveä show oli Ninnillä päällä koko jakson ajan. Puheet ja koko olemus huokui sitä että kameroiden läsnäolo on varsin hyvin tiedostettu. Toki itse kukin käyttäytyy eri tavoin kun kuvataan, mutta tuo oli jo NO-LO-A.
Kiinnitin myös huomiota tähän ja siihenkin, että hääkaarta rakenneltiin näyttävästi kypärä päässä ja ilmeisesti sulhasen rakennusfirman paidat päällä. Kaikki mainosmahdollisuudet käyttöön!
Pakko se oli olla vitsi, ei kukaan heitä halkoja veteen olettaen että vesi lämpenee