Normaalisti en valita mutta ruoka on jo liian kallista
Lidl on vain halpa, muuten kaikki ruoan hinta on niin kallista.
Kommentit (82)
No ei ole kallista, tykkäätte vain valittaa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Käy meidän K-kaupassa niin olet eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperi on. Tänään vain kertakaikkiaan jätin ostamatta.
Ostin 4 kerroksisista ja superpehmeää. Vain parasta mun perseelle.
En edes katsonut hintaa.
Jo?
Johan ne hinnat on tulleet alas päin monen tuotteen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy meidän K-kaupassa niin olet eri mieltä.
Käyn vain stokan herkussa, sori ei weetee kauppoja.
Totta! Olen sinkku ja kävin ostamassa ruokaa "pariksi päiväksi" ja meni 77 egee! Ostin pari pakettia kananfileitä, leipää, maitoa, mehua, kahvia, pari sidukkaa, jogurttia ja sellaista. En voinut uskoa. Nuo kanafileet olivat jo noin 10 e/paketti.
Vierailija kirjoitti:
Jo?
Eikä ole. Hinnat nousee kokoajan. Halvin maitokin jo 1,35e.
Opiskelijana tuntuu kyllä nämä hinnastot, kun ei tunnu enää pärjäävän sillä 50e viikko ruokarahalla, mikä vielä muutama vuosi sitten tuntui riittävän ruokaan ja herkkuihin ihan mukavasti.
Myös opiskelijaruoka on ihan hirveää, vaikka hinta noussut
Minä olen kans sinkku ja pariksi päivää ostin 20 eurolla. Kyllä jo sekin hirvittää ja itkettää. Ruoka on jäätävän kallista myös lidlissä. Itse olen kyllä vaihtanut prismaan.
En oikeastaan ymmärrä tätä valitusta. Ostakaa juureksia (halvat vitamiinit), ostakaa tummaa makaroonia (hyvät hiilarit), ostakaa sitä normi sika-nautaa sen vähärasvaisen jauhelihan sijasta (ja syökää sitä vähemmän, koska enemmän kaloreita per 100g). Ostakaa hedelmiä. Ostakaa maitoa. Siinä kaikki mitä oikeastaan tarvitsee näin ravinnon suhteen. Kerran viikkoon vielä vaikka kalaa, niin hyvää tekee.
Viikonloppuna: kalatiskiltä pieni pala lohifilettä, jonka kaksi henkilöä söi yhden ruokailun aikana, maksoi yli 20 euroa. Jauhelihapaketti 6 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kans sinkku ja pariksi päivää ostin 20 eurolla. Kyllä jo sekin hirvittää ja itkettää. Ruoka on jäätävän kallista myös lidlissä. Itse olen kyllä vaihtanut prismaan.
Lidl on parempi. Prisma on kokoomuslainen rahanpesula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo?
Eikä ole. Hinnat nousee kokoajan. Halvin maitokin jo 1,35e.
Eihän maito edes ole terveellistä.
Paskat oo hinnat noussu. Ihan samanverta saa samalla rahalla kuin viisi vuotta sitten.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tämä merkki on takuu, että ketjussa on sitä
aitoa Perussuomalaisten vaalivaikuttamista.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kopioi ja liitä ylläoleva teksti havaitsemiisi
perussuomalaisten kirjoittamiin viesteihin
tai ketjuihin joilla pyritään vaikuttamaan
kevään2023 eduskuntavaaleihin .
Tutustu parempiin vaihtoehtoihin esim. osoitteessa www.sdp.fi
Kohta on lähdettävä kerjuulle tai varkaisiin. Ei palkka riitä kun on ostettava bensiiniäkin työmatkoille.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ymmärrä tätä valitusta. Ostakaa juureksia (halvat vitamiinit), ostakaa tummaa makaroonia (hyvät hiilarit), ostakaa sitä normi sika-nautaa sen vähärasvaisen jauhelihan sijasta (ja syökää sitä vähemmän, koska enemmän kaloreita per 100g). Ostakaa hedelmiä. Ostakaa maitoa. Siinä kaikki mitä oikeastaan tarvitsee näin ravinnon suhteen. Kerran viikkoon vielä vaikka kalaa, niin hyvää tekee.
Sikanauta on tosi pahaksi omalle sydämelle. Vehnää en voi syödä. Maidolle myös allerginen. Muita ehdotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikanauta on tosi pahaksi omalle sydämelle. Vehnää en voi syödä. Maidolle myös allerginen. Muita ehdotuksia?
Mites kaurapuuro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riisi
Vessapaperi on. Tänään vain kertakaikkiaan jätin ostamatta.