Millä rahoititte vatsanahan kiristysleikkauksen?
Tarvitsen hyviä neuvoja. Ikää minulla on vasta 25 vuotta ja kaksi raskautta on pilannut vatsa nahkani, sitä myötä itsetuntoni ja seksuaalisuuden. Lääketieteellistä perustetta minulla ei leikkaukselle ole, joten julkiselta sitä on aivan turha edes anoa. Tässä olen jo pitkään kohta itkenyt rumaa ulkonäköäni joka ei ole jumppaamalla ja kauneushoidoilla kummentunut. Mutta millä te olette operaation rahoittaneet? En todellakaan ole valmis 10 vuotta odottamaan että pääsen tästä rumasta pussista eroon, vaan mielellään 5 vuoden sisällä (ehtiipähän lapsetkin kasvaa). Kokemuksia? Neuvoja kuinka saada iso summa kasaan?
Kommentit (43)
Julkisella puolella voi saada leikkauksen, vaikka henki ei olisi vaarassa; siitähän plastiikkakirurgiassa on paljolti kysymys.
Leikkauksen saaminen vain riippuu paljon lääkärin luonteesta ja ymmärryksestä.
Minulle alunperin mieslääkäri laittoi lähetteen plastiikkakirurgiaan, vaikka en edes osannut pyytää sitä, sillä hän huomasi ongelman eli rintojen liikakasvu.
Naiskirurgi katsoi nopeasti ja käski menemään psykiatrille ja leikkaus viivästyi monta vuotta.
Tässä välissä tunsin esim.yhden tytön, joka myöhemmin pääsi opiskelemaan lääkäriksi ja pilkkasi rintaani. Kun huomautin haukkumisesta hän alkoi perustella "tieteellisesti" miksi hänellä on lupa pilkata minun ulkonäköäni.
Lopulta pääsin leikkaukseen toiseen kaupunkiin, jossa sama lääkäri oli yllättäen vastassa ja jakoi yksityistietoja huoneessa, jossa oli puolen tusinaa nyrpeän näköistä eukkoa katselemassa. Hän siis väitti, ettei mielenterveyteni ollut riittävä leikkaukseen silloin nuorempana. Tuossa vaiheessa hän ei kuitenkaan enää onnistunut torppaamaan leikkausta, vaikka asenteellisesti pääsi edelleen kyselemään.
Onnea leikkaukseen pääsemiseen.
Minä aloitin säästämisen ja mikrosijoittamisen. Jokusen vuoden päästä on toivottavasti rahat säästyneet ja pääsen roikkuvasta ihosta eroon. Eikä tämä ole tullut lapsista, vaan ylipainosta, josta on muistona tuo pussi. Arpi ei tulevaisuudessa haittaa, kunhan saan tuon hiostavan nahanröpelön pois.
Ihmiseen jää elämisen jälkiä, ihan elämään kuuluvaa... itsellä myös sama ongelma, ihan hiertyy nahkat ja vaatteet ei istu... bikinit saanut unohtaa. Julkisella ei mene, kosmeettiset joutuu hoidattaa yksityisellä eikä kuulu veronmaksajilla maksattaa. Olen harkinnut kans jos alkaisin säästämään nyt kun palasin työelämään. Tulispa lottovoitto :)