Millä rahoititte vatsanahan kiristysleikkauksen?
Tarvitsen hyviä neuvoja. Ikää minulla on vasta 25 vuotta ja kaksi raskautta on pilannut vatsa nahkani, sitä myötä itsetuntoni ja seksuaalisuuden. Lääketieteellistä perustetta minulla ei leikkaukselle ole, joten julkiselta sitä on aivan turha edes anoa. Tässä olen jo pitkään kohta itkenyt rumaa ulkonäköäni joka ei ole jumppaamalla ja kauneushoidoilla kummentunut. Mutta millä te olette operaation rahoittaneet? En todellakaan ole valmis 10 vuotta odottamaan että pääsen tästä rumasta pussista eroon, vaan mielellään 5 vuoden sisällä (ehtiipähän lapsetkin kasvaa). Kokemuksia? Neuvoja kuinka saada iso summa kasaan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellainen maksaa? Googletin, mutta hinnastoja mahdoton löytää.
5000-8000 e haarukassa
Vierailija kirjoitti:
Päätin siirtyä suoraan suunnitelmaan C) eli uuden minän hyväksymiseen. Hulluhan mä olin, kun luulin ettei raskaudesta jää mitään muistoa kroppaan. Ja tosiaan, aikaa on synnytyksestä kulunut vasta reilu 4kk. Ja ihan järjetöntä mun verrata kavereitten mahaan, jotka on yhden vauvan pullauttanut. Ihan eritavalla tietty maha venyy kun kahta ihmistaimenta kantaa.
Jatkan siis sinnikkäästi sitä kiinteytysvoidetta ja vois kokeilla jotain ns.selluliittiharjaa, millä selluliittista ihoa hoidetaan. Siinäkin pyritään vilkastuttamaan ihon verenkiertoa, jotta kimmoisuus paranisi. Mutta sen isompaa stressiä asiasta en ota.
Kaksi lasta on pikkasen tärkeämmät kuin vatsanahka. Jos ei miehesi tajua antaa sulle arvoa, niin vaihda miestä. Vai onko hänellä täydellinen sixpack?
Tavallinen päivätyö ja siitä hiljalleen säästää sivuun. Minulla on ihan sama ongelma, olen 31-vuotias ja kahden lapsen äiti. Liikun paljon ja syön terveellisesti. Ylimääräisiä kiloja ei ole jäänyt, mutta nahkaa on sitten senkin edestä. Voisihan sitä elää näinkin, mutta jokainen priorisoikoon sen, mitä itse haluavat elämässään.
Säästä palkasta vähitellen tai hakeudu opiskelemaan ja nosta opintolainat leikkaukseen.
Tee siitä prioriteettisi, eli shoppailu minimiin ja kaikki ylijäävä raha säästöön. Pyydä myös, että miehesi osallistuu kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Tee siitä prioriteettisi, eli shoppailu minimiin ja kaikki ylijäävä raha säästöön. Pyydä myös, että miehesi osallistuu kuluihin.
Miksi mies osallistuisi johonkin turhanpäiväisen leikkauksen kuluihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap:n tuntemuksia.
Mulla on erkaantuneet vatsalihakset raskauksien takia. BMI on nyt 20 ja silti maha näyttää roikkuvalta erkaantuman takia. Jumppa tai kuntosali ei vaivassa auta vaan pikemminkin pahentaa.
Kolmannen lapsen jälkeen aion mennä leikkaukseen,
Voiko erkaantuneet vatsalihakset leikata takaisin normaaliksi..?
Voi leikata, näkyvulle jää pieni arpi karvoituksen rajalle. Tosin tämä on iso leikkaus ja toipuminen kestää.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nyt kaksi tervettä lasta.
Nyt kannattaisi vaan unohtaa se nahka,Sinulla on rakastava mies ..pyydä että hän kehuu ulkonäköäsi.
Missä sinä talvella sitä nahkaasi näyttelet?????Tyhmä, se löysä ryppyinen nahkapussi on ihan järkyttävä, seksintappaja ym.
T. Sikamies.Onko ap käynyt missään kyselemässä hintoja, tarvitse treeniä, laihdutusta tai vastaavaa ennen operaatiota?
Siitä se lähtee liikkeelle, jos ap käy töissä, pitäisi olla ongelmaa saada rahoitusta, kuinka paljon aapeen mies on valmis panostamaan vai makaako sohvalla kasvattamassa kessiä keppanalla?
Ryppymulkulta ei kysytä!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et ap:n lapsilla on eri isät ja muutenkin asiat hiukka sinnepäin
Veikkaan et sulla on asiat päässä hiukan sinnepäin.
Kyselkääpä leikkauksen läpikäyneiltä. Sen jälkeen ei enää leikkaus kiinnosta.
Käyt nyt ensin jonkin suomalaisen lääkärin arvioitavana, miten vatsan nahka saadaan kuntoon. Saat samalla hinta arvion. Tämä ei velvoita leikkaamaan samassa paikassa. Tämän jälkeen alat vasta suunnitella toimenpidettä ja paikkaa missä tehdään, samoin rahoitusta.
Muista myös sinun vatsankiristys ole poissa lapsilta, vaikka niin tällä palstalla annetaan ymmärtäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyselkääpä leikkauksen läpikäyneiltä. Sen jälkeen ei enää leikkaus kiinnosta.
Jep. Siitä jää silti arvet ja epätasainen iho. Mistään täydellisestä mahasta on turha haaveilla.. toki jos iho roikkuu niin että siitä on terveyshaittaa (hioutuu rikki tai ei mahdu housuihin) niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et ap:n lapsilla on eri isät ja muutenkin asiat hiukka sinnepäin
Tuntuiko avaus niin kuin olisi hetkeksi kotioloihin palannut?
Voi miestä osallistuttaa esim niin, että pyytää syntymä-,äitienpäivä sekä joululahjat ja hääpäivälahjat rahana eikä koruina tai laukkuina. Ja voi myös ehdottaa sponssausta, koska sinun kroppasi kantoi myös hänen lapset. Mutta säästäminen paras keino.
Täälläkin alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti miettii samoja aiheita. Itselläni on gynekologi todennut kohdun olevan eteenpäin kallistunut, minkä vuoksi masu on kasvanut molempien odotusaikana melkoiseksi, ja ihokin venynyt ihan kunnolla. :D nykyään olen hoikka, mutta esim kun istun ilman vaatteita, niin vatsanahkalöllerö lötköttää reisien päällä, ihanaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VELA täällä hei.
Mulla on komea mies, hyväpalkkainen duuni ja littana masu.
Elämä on valintoja...
Hyi, surkea velan elämä. En ikinä ottaisi.
T. Sinua parempipalkkainen johtaja-äiti
Minäpä olen parempi tuloinen..käytän kaikki rahani itseni ja mieheni hemmotteluun.
Rakkautta meillä riittää:)
Hain terveyskeskuksesta lähetteen kirurgille abdominoplastiaan julkiselle Kirurgi päätti leikkauksesta. Leikattiin. Maksoi useamman sairaalavuorokauden takia päälle 300e koska minulla oli komplikaatioita. Sossu maksoi laskun ja minulle jäi omavastuuksi siitä 9e maksettavaa. Tuohon nyt ei mitään rahoitusta tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies osallistuisi johonkin turhanpäiväisen leikkauksen kuluihin?
Jotta saisi(n) seksikkäämmän vaimon. Olettaen että suhde olisi hyvä, ja vaimo tekisi muut vaadittavat asiat kropan suhteen, eli näkisi vaivaa liikunnan ja terveellisen syömisen tiimoilla, voisin hyvin maksaa tuommoisen leikkauksen. Jos ei ollut kuin 5-8000.
Olikohan muuten tuo hinta arkaantumisen korjaus, vai pelkkä nahanpoisto?
Paljonko se maksaa?