Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rahoititte vatsanahan kiristysleikkauksen?

Nuori nainen keski-ikäisen kehossa
20.01.2020 |

Tarvitsen hyviä neuvoja. Ikää minulla on vasta 25 vuotta ja kaksi raskautta on pilannut vatsa nahkani, sitä myötä itsetuntoni ja seksuaalisuuden. Lääketieteellistä perustetta minulla ei leikkaukselle ole, joten julkiselta sitä on aivan turha edes anoa. Tässä olen jo pitkään kohta itkenyt rumaa ulkonäköäni joka ei ole jumppaamalla ja kauneushoidoilla kummentunut. Mutta millä te olette operaation rahoittaneet? En todellakaan ole valmis 10 vuotta odottamaan että pääsen tästä rumasta pussista eroon, vaan mielellään 5 vuoden sisällä (ehtiipähän lapsetkin kasvaa). Kokemuksia? Neuvoja kuinka saada iso summa kasaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nyt kaksi tervettä lasta.

Nyt kannattaisi vaan unohtaa se nahka,

Sinulla on rakastava mies ..pyydä että hän kehuu ulkonäköäsi.

Missä sinä talvella sitä nahkaasi näyttelet?????

Vierailija
2/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VELA täällä hei.

Mulla on komea mies, hyväpalkkainen duuni ja littana masu.

Elämä on valintoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin siirtyä suoraan suunnitelmaan C) eli uuden minän hyväksymiseen. Hulluhan mä olin, kun luulin ettei raskaudesta jää mitään muistoa kroppaan. Ja tosiaan, aikaa on synnytyksestä kulunut vasta reilu 4kk. Ja ihan järjetöntä mun verrata kavereitten mahaan, jotka on yhden vauvan pullauttanut. Ihan eritavalla tietty maha venyy kun kahta ihmistaimenta kantaa.

Jatkan siis sinnikkäästi sitä kiinteytysvoidetta ja vois kokeilla jotain ns.selluliittiharjaa, millä selluliittista ihoa hoidetaan. Siinäkin pyritään vilkastuttamaan ihon verenkiertoa, jotta kimmoisuus paranisi. Mutta sen isompaa stressiä asiasta en ota.

Vierailija
4/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Saarinen kutsui joskus vaimonsa (joka on tehnyt kaksoset) raskausarpia kunniamerkeiksi. Minäkin ajattelen samoin. Ollaan ylpeitä kropasta, joka on tehnyt kaksi lasta yhtä aikaa!

(Maharyppyjä enemmän itseäni häiritsee se, ettei vuoden päästä ole enää rintoja...)

Vierailija
5/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on muitakin, joilla vatsa ryppyinen. MInulla on nyt puolivuotiaat kaksoset, maha on palautunut jotenkuten, mutta iho on tosiaan ryppyinen ja löysä. Sukulaistyttö totesi hämmästyneenä sen nähtyään: " Ihan kuin meidän mummon poski!" Niinpä niin, kiva olla alle kaksvitosena yhtä ryppyinen kuin mummo. Mutta toisaalta minäkin ajattelen asiaa, että kuinka hienoa on omistaakaan nuo kaksi ihanaa lasta, on iso asia saada sellaiset maailmaan, olen kaksosten äiti ja saan näyttää siltä. Tottakai entinen sporttinen pyykkilauta olisi varsinkin näin kesällä mukava, mutta minkäs teet. Olen saanut lähipiiriltäni myös erittäin tökeröjä kommentteja liittyen ulkonäkööni, vaikka raskauden aikana minulle tuli ylimääräistä 15kg ja nyt niistä jäljellä ehkä 2kg. Mieheni kuitenkin kutsuu vatsaani aika osuvasti mutta hellitellen " mutisevaksi massaksi" ,mikä on vain hauskaa! On tärkeää minulle, että hän pitää minusta ja vatsastani edelleen. :)

Vierailija
6/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et ap:n lapsilla on eri isät ja muutenkin asiat hiukka sinnepäin

Vierailija
7/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kolmea työtä..anna miestesi hoitaa lapsoset...

Vierailija
8/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rahasi mieluummin terapiaan itsetunnon parantamiseksi, se on paljon parempi ratkaisu, kuin nahan kiristys.

Vierailija
9/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellainen maksaa? Googletin, mutta hinnastoja mahdoton löytää.

Vierailija
10/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VELA täällä hei.

Elämä on valintoja...

Mulla on noi kaikki plus ne 2 lastakin ;)

Vierailija
11/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peballa.

Vierailija
12/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n tuntemuksia.

Mulla on erkaantuneet vatsalihakset raskauksien takia.  BMI  on nyt  20  ja  silti  maha näyttää roikkuvalta erkaantuman takia. Jumppa tai kuntosali ei vaivassa auta vaan pikemminkin pahentaa.

Kolmannen lapsen jälkeen aion mennä leikkaukseen,

Vierailija
13/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VELA täällä hei.

Elämä on valintoja...

Hyi, surkea velan elämä. En ikinä ottaisi.

T. Sinua parempipalkkainen johtaja-äiti

Vierailija
14/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahka on yhdyssana.

Vierailija
15/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja ala säästää. Eikö tällaiset perusasiat enää ole selviä kaikille? Miten voi olla niin, että kaikki pitäisi vain saada ilmaiseksi eikä itse tarvitse ponnistella minkään asian eteen.

Vierailija
16/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on erkaantuneet vatsalihakset raskauksien takia.  BMI  on nyt  20  ja  silti  maha näyttää roikkuvalta erkaantuman takia. Jumppa tai kuntosali ei vaivassa auta vaan pikemminkin pahentaa.

Miten uskallat? Mulla useampi raskaus ja paha erkauma. En ikimaailmassa mene leikkaukseen vaikka se auttaisi. Monen tunnin leikkaus, pitkä ja vaarallinen anestesia, pahat komplikaatiot monilla leikatuilla, kiinnikekivut, yli puolen vuoden toipuminen.

En todellakaan uskalla ottaa noita leikkukseb riskejä.

Vierailija
17/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on nyt kaksi tervettä lasta.

Nyt kannattaisi vaan unohtaa se nahka,

Sinulla on rakastava mies ..pyydä että hän kehuu ulkonäköäsi.

Missä sinä talvella sitä nahkaasi näyttelet?????

Tyhmä, se löysä ryppyinen nahkapussi on ihan järkyttävä, seksintappaja ym.

T. Sikamies.

Onko ap käynyt missään kyselemässä hintoja, tarvitse treeniä, laihdutusta tai vastaavaa ennen operaatiota?

Siitä se lähtee liikkeelle, jos ap käy töissä, pitäisi olla ongelmaa saada rahoitusta, kuinka paljon aapeen mies on valmis panostamaan vai makaako sohvalla kasvattamassa kessiä keppanalla?

Vierailija
18/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko erkaantuneet vatsalihakset leikata takaisin normaaliksi..?

Vierailija
19/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanahkan poisto on eri leikkaus kuin abnominoplastia. Jälkimmäinen se iso leikkaus jossa avataan koko vatsa monta kerrosta ja ommellaan venynyt lihasten välinen kalvo kiinni.

Pelkkä nahkanpoisto on vaan pintaleikkaus.

Vierailija
20/43 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko erkaantuneet vatsalihakset leikata takaisin normaaliksi..?

No se niiden välissä oleva venynyt kalvo leikataan/ommellaan jolloin lihakset palaavat taas vierekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä