Miesten arvuutteluleikit nettideittipalstoilla
Kertokaa miksi miehet on niin helkkarin salaperäisiä olevinaan nettideittipalstoilla? Varmaan kymmeniä "kysy lisää ja kysymällä selviää" profiileja. **tuttaa kysellä jokaiselta perustietoja erikseen, kun äijät voisivat kirjoittaa edes muutaman lauseen itsestään profiiliin.
Ja toinen juttu on nää kolmen pisteen miehet, joka ikinen lause jätetään kesken. Tajuatteko miten outoa on, kun mies vastaa asuvansa "Kirkkonummella..." No asuuko se kirkkonummella vai ei? Miksi pitää laittaa kolme pistettä?
En tiedä mitä haen, en oikeastaan hae mitään, tulee vastaan jos tulee. Miksi nää edes on nettideiteissä, jos ne ei tiedä mitä ovat vailla? Voi itku, että voi kommunikointi olla vaikeaa.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Ihastutko ihmisen ulkonäköön, etkä ihmiseen itseensä.
Vai miksi se kuva on niin tärkeä?
Tietysti ulkonäköön, kun ei ihmistä vielä tunne. Tosin ihastua on liian voimakas sana, sanoisin mieluummin, että ulkonäkö on se, joka joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Tietysti. Mikä muukaan sen tekisi siinä vaiheessa, kun ei ole vaihdettu sanaakaan keskenään?
eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kirjoittaa liirumlaarumia? Useimpia naisia kiinnostaa nettideiteissä ulkonäkö, pituus, asuinpaikka ja status. Eli siihen voi vaan heittää sen: " 187cm, Tampere, Diplomi-insinööri" ja muutaman salikuvan. Jo tällä tavalla saa paljon enemmän viestejä, kuin runoilemalla puoli sivua arvoista, harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista.
Etsit ilmeisesti lähinnä kevyitä panosuhteita etkä ihmistä jonka kanssa seurustella ihan vakavissaan. Silloin on tietenkin ok tehdä sellainen profiili, jolla saat enemmän viestejä naisilta, joita ei myöskään sinussa kiinnosta muut kuin pinnalliset asiat.
Jos taas haussa on elämänkumppani, niin silloin tietenkin luulisi kiinnostavan enemmän yhteyttä ottavien naisten luonne kuin heidän lukumääränsä. Silloin kannattanee niistä harrastuksista ja kiinnostuksenkohteistakin jotain sinne profiiliin kirjoittaa.
Eli ihan kaikkien miesten pitäisi toimia niin kuin aloittaja vaatii?
Ja jokaisen miehen pitäisi miellyttää jokaista nettideittinaista? Siinä sitä olisikin urakkaa kenelle tahansa.
Aloittaja itse kertoo jutelleensa "hyvien" miesten kanssa, miksi aloittaja sitten jaksaa itkeä näistä "huonoista" miehistä? Millainen on aloittajan oma profiiliteksti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kirjoittaa liirumlaarumia? Useimpia naisia kiinnostaa nettideiteissä ulkonäkö, pituus, asuinpaikka ja status. Eli siihen voi vaan heittää sen: " 187cm, Tampere, Diplomi-insinööri" ja muutaman salikuvan. Jo tällä tavalla saa paljon enemmän viestejä, kuin runoilemalla puoli sivua arvoista, harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista.
Ei tietenkään kannata, jos tuo kerran toimii. Mutta jos ei ole löytänyt nettideittien kautta parisuhdetta (tai seksiä) niin luulisi, että sitä haluaisi kokeilla jotain, mikä mahdollisesti toimii paremmin.
Itse en olisi ikinä ottanut yhteyttä mieheen, jolla on tuollainen profiili.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveri, joka sinkku. Seurusteli kouluaikoina, muttei tietääkseni armeijan jälkeen. On kolmekymppinen, asiallisessa työssä, vahvanoloinen sutjakka mies, raitis ja ihan mukiinmenevän näköinenkin. Ei mikään extrovertti seuramies, mutta jutellessa mukava ja "tavallinen". Hänen ongelmansa on se ettei hakeudu Tindereihin tai tilanteisiin, joissa tapaisi mahdollisia parisuhde-ehdokkaita. Olen aivan varma että heti tärppäisi jos kehtaisi mennä. Hieman pitäisi ensin persauksille potkia.
Miksi kuvittelet, että jokaisen miehen pitäisi väen väkisin elää tai edes seurustella naisen kanssa?
Kaverisi on viisas mies, jota ei kiertopalkinnot kiinnosta. Tinder on panosovellus ja pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja jokaisen miehen pitäisi miellyttää jokaista nettideittinaista? Siinä sitä olisikin urakkaa kenelle tahansa.
Aloittaja itse kertoo jutelleensa "hyvien" miesten kanssa, miksi aloittaja sitten jaksaa itkeä näistä "huonoista" miehistä? Millainen on aloittajan oma profiiliteksti?
En ole itkenyt enkä vaatinut tai syyttånyt ketään huonoksi. Ihmetellyt vaan, miksi niin monen miehen profiilitekstinä on kysy lisää tai kysymällä selviää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit ilmeisesti lähinnä kevyitä panosuhteita etkä ihmistä jonka kanssa seurustella ihan vakavissaan. Silloin on tietenkin ok tehdä sellainen profiili, jolla saat enemmän viestejä naisilta, joita ei myöskään sinussa kiinnosta muut kuin pinnalliset asiat.
Jos taas haussa on elämänkumppani, niin silloin tietenkin luulisi kiinnostavan enemmän yhteyttä ottavien naisten luonne kuin heidän lukumääränsä. Silloin kannattanee niistä harrastuksista ja kiinnostuksenkohteistakin jotain sinne profiiliin kirjoittaa.
Olen huomannut, että on paljon pinnallisia parisuhteita, joissa osapuolia ei yhdistä muu kuin että toinen on mies, toinen on nainen. Tämä tuntuu riittävän heille, ainakin niin kauan kuin fyysinen kiinnostus kantaa.
Itse haen toisenlaista kumppanuutta, missä ihmisen persoona, arvot ja älykkyys ovat ensisijaisia valintakriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ulkonäköön, kun ei ihmistä vielä tunne. Tosin ihastua on liian voimakas sana, sanoisin mieluummin, että ulkonäkö on se, joka joko herättää kiinnostuksen tai sitten ei. Tietysti. Mikä muukaan sen tekisi siinä vaiheessa, kun ei ole vaihdettu sanaakaan keskenään?
eri
Mulla taas harvoin kenenkään ulkonäkö herättää yksinään niin paljon kiinnostusta, että sen perusteella viitsisin yhteyttä ottaa ja alkaa kyselemään enemmän. Tyhjät tai tekstin osalta hyvin mitäänsanomattomat profiilit menevät siis omalla kohdallani mappi ö:hön kun en löydä profiilista mitään tarttumapintaa. Miehessä pitää olla jotain muuta kuin ulkonäkö, mikä herättää kiinnostukseni.
- myöskin eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itkenyt enkä vaatinut tai syyttånyt ketään huonoksi. Ihmetellyt vaan, miksi niin monen miehen profiilitekstinä on kysy lisää tai kysymällä selviää.
Ap
ja tuloksena on taas ketju, missä naiset haukkuvat miehiä. Tavoite saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Mulla taas harvoin kenenkään ulkonäkö herättää yksinään niin paljon kiinnostusta, että sen perusteella viitsisin yhteyttä ottaa ja alkaa kyselemään enemmän. Tyhjät tai tekstin osalta hyvin mitäänsanomattomat profiilit menevät siis omalla kohdallani mappi ö:hön kun en löydä profiilista mitään tarttumapintaa. Miehessä pitää olla jotain muuta kuin ulkonäkö, mikä herättää kiinnostukseni.
- myöskin eri
Juu en minäkään olisi ottanut yhteyttä pelkän kuvan perusteella, en myöskään jos profiilista ilmenee vain pituus, ammatti ja saliharrastus. Mutta ihmetytti tuo edellisen kirjoittajan käsitys, että sitä voisi ihastua ihmiseen itseensä siinä kohtaa, kun vasta näkee hänen profiilinsa jossain palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinä silti tenttaat näitä miehiä?
Miksi yhdenkään miehen pitäisi hyppiä juuri sinun pillisi mukaan?
Laitapa se oma profiilitekstisi tänne.
Moi! Jäi kiinnostamaan mitä se Kirkkonummella...sitten tarkoittaa.
Ärsytti eka lukemalta! Joskus nuorena oli itselläkin kokemusta kolmen pisteen miehistä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
- myöskin eri
Sen takia ihmetyttää nuo tyhjät profiilit. Ottako joku niihin yhteyttäjä ja miksi?
Kyllä jos on toooosi hyvännäköinen ja söpö mies kuvissa, niin ei muulla ole paljon väliä...
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulen surulliseksi kun ajattelen, että monilla miehillä on katteetonta itseluottamusta kuvitella, että naisia kiinnostaisi ottaa selvää enempää heistä mitään.
Miehen se nimittäin kuuluu suomessa saalistaa ja koettaa kaikin keinoin puijata se nainen koukkuun, nainen kun tekee saman vain aniharvoille miehille. Miehen osa on sellainen tässä maailmassa!
Voisiko ajatella, että tuossa "miehen tehtävä saalistaa" olisi jotain luontaista? Kysymysten kysely ei kuitenkaan taida olla ainakaan koukkuun puijaamista, vai niinkö asian näet?
Toki mies saa olla vaikeasti tavoiteltava, mutta ehkei kannata sitten valittaa, jos kumppania ei löydy?
Ilmoittaako aloittaja profiilissaan painonsa, lapsien lukumäärän, ammattinsa?
Onko kuvat oikeasti sitä miltä aloittaja näyttää, vai onko kuvat käyneet läpi tuhat filtteriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJa sinä silti tenttaat näitä miehiä?
Miksi yhdenkään miehen pitäisi hyppiä juuri sinun pillisi mukaan?
Laitapa se oma profiilitekstisi tänne.
Sinähän se hauska veijari olet :D varmaan sellainen, jolta ei sarkastiset ja hauskat huomiot lopu helpolla. Olisit varmasti hauskaa seuraa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaako aloittaja profiilissaan painonsa, lapsien lukumäärän, ammattinsa?
Onko kuvat oikeasti sitä miltä aloittaja näyttää, vai onko kuvat käyneet läpi tuhat filtteriä?
Hei, kiitos kysymyksistäsi. Lapsien lukumäärä ja ammatin olen kertonut. Painoa en, sitä ja yleisolemusta voi tarkastella kuvista. Kuvissa on korjattu vain valotusta, filttereitä ei ole käytetty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastukset pitäisi olla samanlaiset?
En halua harrastaa samoja asioita kuin kumppani.
Minä taas haluan, ainakin osittain (kuntosali, leffat, kirjallisuus esim) :D Riippuu varmaan harrastuksesta tämäkin. Jos harrastaisin pitsinnypläystä niin en toivoisi samaa mieheltä.
Minulla on kaveri, joka sinkku. Seurusteli kouluaikoina, muttei tietääkseni armeijan jälkeen. On kolmekymppinen, asiallisessa työssä, vahvanoloinen sutjakka mies, raitis ja ihan mukiinmenevän näköinenkin. Ei mikään extrovertti seuramies, mutta jutellessa mukava ja "tavallinen". Hänen ongelmansa on se ettei hakeudu Tindereihin tai tilanteisiin, joissa tapaisi mahdollisia parisuhde-ehdokkaita. Olen aivan varma että heti tärppäisi jos kehtaisi mennä. Hieman pitäisi ensin persauksille potkia.