Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten arvuutteluleikit nettideittipalstoilla

Vierailija
20.01.2020 |

Kertokaa miksi miehet on niin helkkarin salaperäisiä olevinaan nettideittipalstoilla? Varmaan kymmeniä "kysy lisää ja kysymällä selviää" profiileja. **tuttaa kysellä jokaiselta perustietoja erikseen, kun äijät voisivat kirjoittaa edes muutaman lauseen itsestään profiiliin.

Ja toinen juttu on nää kolmen pisteen miehet, joka ikinen lause jätetään kesken. Tajuatteko miten outoa on, kun mies vastaa asuvansa "Kirkkonummella..." No asuuko se kirkkonummella vai ei? Miksi pitää laittaa kolme pistettä?

En tiedä mitä haen, en oikeastaan hae mitään, tulee vastaan jos tulee. Miksi nää edes on nettideiteissä, jos ne ei tiedä mitä ovat vailla? Voi itku, että voi kommunikointi olla vaikeaa.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nykyään naimisissa miehen kanssa jonka deittiprifiilissa ei ollut kuin ikä, paikkakunta ja pituus. Aloitusviestikin oli vain "mitä kuuluu?". Itse olin tehnyt profiilin huolella ajan kanssa ja muutoin sivuutin tyhjät profiilit, mutta tuolloin jostain syystä päätinkin vastata ja huumorimielellä kuittailin siitä tyhjästä profiilista. En olisi oikeasti uskonut että käy niin kuin kävi, että meillä natsasi heti ja juttu lähti hyvin luistamaan. Hän oli lukenut profiilini huolella kyllä läpi ennen kuin otti yhteyttä. Joskus näinkin, varmaan aika harvinaista. En silti suosittele kenellekään tyhjää profiilia jos jonkun oikeasti haluaa löytää.

Vierailija
42/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistemiehet esittää salaperäisiä. Oikeasti ne ovat tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nykyään naimisissa miehen kanssa jonka deittiprifiilissa ei ollut kuin ikä, paikkakunta ja pituus. Aloitusviestikin oli vain "mitä kuuluu?". Itse olin tehnyt profiilin huolella ajan kanssa ja muutoin sivuutin tyhjät profiilit, mutta tuolloin jostain syystä päätinkin vastata ja huumorimielellä kuittailin siitä tyhjästä profiilista. En olisi oikeasti uskonut että käy niin kuin kävi, että meillä natsasi heti ja juttu lähti hyvin luistamaan. Hän oli lukenut profiilini huolella kyllä läpi ennen kuin otti yhteyttä. Joskus näinkin, varmaan aika harvinaista. En silti suosittele kenellekään tyhjää profiilia jos jonkun oikeasti haluaa löytää.

Joskus profiili voi olla tyhjä, mutta sitten sieltä voi tulla selkeää kommunikointia tai vaikka jos avausviestissä selkeät tiedot, kuka on ja mitä etsii. Nämä on asia erikseen.

Vierailija
44/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa näkee naistne profiileissa. Kannattaa välillä selata uteliaisuudesta oman sukupuolen edustajien profiileja, niin näkee miten samat kliseet toistuvat sukupuolesta riippumatta.

Minulla oli tinderissä haussa miehet ja naiset ja ne samat emojispämmit ja ota selvää jutut löytyi kummaltakin sukupuolelta samoin kuin suttuisia tai ryhmäkuvia.

Vierailija
45/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet jäävät ilman. Kehittyköön tai kuolkoon.

Vierailija
46/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kirjoittaa liirumlaarumia? Useimpia naisia kiinnostaa nettideiteissä ulkonäkö, pituus, asuinpaikka ja status. Eli siihen voi vaan heittää sen: " 187cm, Tampere, Diplomi-insinööri" ja muutaman salikuvan. Jo tällä tavalla saa paljon enemmän viestejä, kuin runoilemalla puoli sivua arvoista, harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista.

Vierailija
47/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjä profiili on merkki puuttuvasta älystä. Ei kukaan ongi tyhjällä koukullakaan (älkääkä tulko saivartelemaan silakoiden litkaamisesta).

Vierailija
48/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni oli ollut profiili useita kuukausia ja ihmettelin ääneen, miksi ihmeessä ei ollut tärpännyt. [] Katsoin silloin huvikseni naisten profiileja [].

Selasin jonkun 50 profiilia ja ainakaan niistä ei sattunut silmään omassa ikäluokassa yhtään normaalia veronmaksajaa, jonka kanssa voisi kuvitella perustavansa perheen.

Unohditko, että tätä kirjoittaessa sinun piti esittää olevasi nainen?

Vierailija
49/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsin yläpuolella, pituus+status+paikkakunta= mätsejä ja viestejä. Ei sitä kanata turhaan itseään rasittaa enempää.

Vierailija
50/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kirjoittaa liirumlaarumia? Useimpia naisia kiinnostaa nettideiteissä ulkonäkö, pituus, asuinpaikka ja status. Eli siihen voi vaan heittää sen: " 187cm, Tampere, Diplomi-insinööri" ja muutaman salikuvan. Jo tällä tavalla saa paljon enemmän viestejä, kuin runoilemalla puoli sivua arvoista, harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista.

Tuonkin suppean profiilin perusteella saa sentään tietää ammatin ja että harrastaa salilla käymistä. Noistakin tiedoista voi jo aloittaa keskustelun. Ymmärrätkö?

Ap

Vierailija
51/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo kerta toimii niin miksi ihmeessä ota selvää-miehet ei sitä kirjoita?

Yhden naisen mieleipide tuohon esimerkiisi on menee samaan sarjaan ota selvää-miehen kanssa, ei kerro itsestään mitään miksi ottaisin yhteyttä.

Vierailija
52/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan just semmonen

katkera uli, joka valittaa kun ei kunnon mies kelpaa.

Oikeasti hän istuu sohvalla kittaamassa kaljaa ja kaivamassa nenäänsä. Ei tee mitään, eikä kiinnosta mikään. Ei ihme, ettei ole mitään kerrottavaa itsestään.

Tylsät ihmiset ei muutu netissä sen paremmiksi. Eikä kiinnostavien edes tarvitse

turvautua niin epätoivoisiin yrityksiin.

Vierailija
53/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ihmissuhde? Vaikuttaa siltä, ettet sellaiseen edes pyri. Etkä pääse.

Vierailija
54/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonkin suppean profiilin perusteella saa sentään tietää ammatin ja että harrastaa salilla käymistä. Noistakin tiedoista voi jo aloittaa keskustelun. Ymmärrätkö?

Ap

No saa, mutta todella suppea ja surkea tuo profiili on vrt mieheen, joka on oikeasti käyttänyt aikaa profiilitekstin kirjoittamiseen. Mutta tällaisia nykyään suurin osa on sekä miehillä että naisilla. Pointtini oli, että vaikka naiset sanovat inhoavansa miehiä, jotka ilmoittavat profiilissa vain pituutensa ja ovat laittaneet pari salikuvaa, niin silti niillä saa mätsejä. Vaikka heti näkee, että mies ei paljoa jaksa panostaa tai mielikuvitusta ei löydy.

Vierailija
55/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän enemmänkin, esim. sen, ettet pääse kovinkaan pitkälle noissa keskusteluissasi. Katsos kun kyse ei ole nyrkkeilystä.

Vierailija
56/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten mainitsin yläpuolella, pituus+status+paikkakunta= mätsejä ja viestejä. Ei sitä kanata turhaan itseään rasittaa enempää.

No ei ollut minun miehelläni statusta mainittuna. Hän oli itseasiassa opiskelija tuolloin. Profiili oli tyyliä: mies, Vaasa, 31v,174cm. Minuun nettideittaillessa vetosi nimenomaan hyvä profiili jossa oli kerrottu oikeasti jotain. Minun mielenkiintoa ei millään statuksella ja parilla sanalla voitettu. Mutta kirjoitellessa sitten kaikki natsasi tosi hyvin meillä. Ja onneksi hänelle vastasin vaikka profiili ja aloitusviesti olivat hyvin nihkeitä.

Vierailija
57/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän enemmänkin, esim. sen, ettet pääse kovinkaan pitkälle noissa keskusteluissasi. Katsos kun kyse ei ole nyrkkeilystä.

Kiitos ymmärryksestäsi, paljon olen hyviä keskusteluja käynyt kivojen miesten kanssa. Tänne tulinkin ihmettelemään, miksi niin monet miehet leikkivät arvuutteluleikkejä nettideittiprofiileissaan.

Ap

Vierailija
58/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää on todellakin se että saa tentata mieheltä asioita, mutta vielä ärsyttävämpää on se ettei toinen osapuoli kysy yhtään mitään. Tulee sellainen olo ettei tuo ole oikeestaan kiinnostunutkaan.

Tai sitten kun mies kysyy jotain niin kysymys on että "Mitä leluja sulla on"?

Poistinkin profiilini aika nopeesti.

Joo just näitä. Miehiä on nettideiteissä pilvin pimein niin aatteleeko niistä osa, ettei tarvitse yhtään yrittää panostaa, naiset vaan mystisesti ymmärtää heidän hienoutensa? Että Turo-Jurri8 176/75 on niin häikäisevän hieno profiili, että naiset oikopäätä alkaa viestitellä.

Ap

Eikö tämä helpota omien valintojesi tekoa huomattavasti vai olisiko kuitenkin niin, että siellä houkuttelee mies hyvällä kuvalla ja tyhjällä profiililla, mutta et uskalla lähestyä?

Vierailija
59/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan on niin että hyvät miehet ja hyvät naiset eivät ole deittipalstoilla. He ovat varattuja ja heistä pidetään kiinni kuin parhaimmasta aarteesta.

Vierailija
60/170 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysykää!

Minua jopa häiritsisi, jos mies liikaa kertoilisi itsestään oudolle ihmiselle.

Siinähän on hyvä alku tutustumiselle, kun kyselee.

Useimmilla deittisaiteilla on annettu valmiiksi tiettyjä ominaisuuksia ja perusasioita, joita pitäisi rastittaa. Jotkut jättävät nämä tyhjiksi, että ukosta ei sitten tosiaan tiedä yhtään mitään. Ei kukaan normaali ihminen ala "tutustumaan" täysin sokkona. Nettideittien idea on valita henkilö, joka täyttää tietyt kriteerit. Sellaisenaankin se tuntuu olevan suurelti ajanhukkaa, joten näitä tyhjiä profiileja ja "ota selvää"-tyyppejä jallittavat korkeintaan kaupalliset seuranhakijat.

Miesten joukossa on kyllä semmoisiakin, jotka katsovat vain naisen kuvat. Ja ottavat sitten rohkeasti yhteyttä, vaikka eivät kuulu millään tapaa naisen kohreryhmään, mikä olisi selvinnyt lukemalla esittely. Naiset eivät tee tällaista juuri lainkaan, em. kaupallisia yrittäjiä lukuunottamatta.