Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vaatii takaisin Gugguun paitaa jonka antoi vauvallemme lahjaksi.

Vierailija
20.01.2020 |

Kun vauvamme syntyi, niin toi lahjakassissa onnittelukortin ja gugguun paidan kokoa 62.
Nyt vauvamme jo iso ja paita ei enää mahdu joten ajattelin sen myydä.

Kaveri näki facessa myynti-ilmoitukseni ja laittoi viestiä että ottaisi paidan mielellään takaisin.. Hänellä siis ei ole vauvaa, saati tyttövauvaa (paita pinkki frilla) vaan nuorin lapsi jo 3 v.
Mitä tässä tekisi? En ole vielä mitään vastannut..

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse antanut hänen lapsilleen lahjaksi jotain? Jos olet niin heitä vitsillä että antaa ne takaisin.

Vierailija
2/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se takaisin ystävälle ja hymyile. Laita ilmoon, että paita meni jo.

Muista vastaisuudessa, että ystävä on ottaa-antaa-kananpaskan-kantaa-lajia. Itse en ehkä jaksaisi viertä aikaa tuollaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäminen ei ole vielä vaatimista. Vaatiminen on sitä, että ihan todellakin tekee selväksi että jotakin on pakko saada/tapahduttava.

Jos haluat paidasta rahaa, myyt sen itse. Jos et, annat kaverille. Kaveri todennäköisesti myy sen itse eteenpäin, tai sitten sillä on pullat uunissa tai ainakin haaveissa.

Vierailija
4/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nilkki.. lahjavaatteita lahjoitetaan eteenpäin eikä lähdetä myymään

Vierailija
5/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin paitaan jonkin tahran ja antaisin paidan takaisin ja sanoisin, että noh, toivottavasti saa hyvät myyntirahat. Mielessäni haistattaisin pitkät, enkä enää vastailisi yhteydenottoihin.

Vierailija
6/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Vauvan vaatteita tulee lahjaksi yleensä pilvin pimein. Aika moni myy ne eteenpäin mm.kirpparillakin kun ei ole enää käyttöä.

Vierailija
8/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo merkki on nosteessa,joten mistä vetoa,että haluaa sen takia paidan takaisin.Anna paita takaisin ja unohda tuollainen "ystävä".

Vierailija
9/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika wt myydä lahjaksi saatua. Tyylikkäämpää olisi lahjoittaa se eteenpäin tarvitsevalle.

Vierailija
10/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika wt myydä lahjaksi saatua. Tyylikkäämpää olisi lahjoittaa se eteenpäin tarvitsevalle.

Minun vauvalla on vaatteita koossa 62-68 varmaan 150 kpl. Osa on äitiyspakkauksesta, osa saatu muuten vain ja osa saatu uusina vauvalahjaksi kavereilta ja sukulaisilta, osan olen ostanut itse kirpparilta ja uutena.

Ihan varmasti myyn kaikki (paitsi kulahtaneet) eteenpäin kun ei lapselle enää mahdu.

Anoppini ja äitini ovat ostaneet kaikille lapsillemme talvi ja keväthaalareita vuosien varrella uutena. Eivätkä he todellakaan oleta että antaisin 200 euron haalareita ilmaiseksi eteenpäin. Päinvastoin, ovat aina sanoneet että myy eteenpäin sitten kun ei ole enää käyttöä, niin saat rahaa.

Annanko eteenpäin ilmaiseksi 800 euron lastenvaunut jotka sain vanhemmiltani?

Vierailija
11/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kaveri saisi vielä palautettua paidan ja vaihdettua isompaan ja sen takia olisi halunnut sen takaisin?

Vierailija
12/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumaketjun lähes jokainen kohta osoitti huonoa makua.

Vierailija
13/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko sinä mitkä kaikki olet saanut lahjaksi ja mitkä kaikki ostanut? Minä en. Tosin lahjoitin kaikki suosiolla eteenpäin kun helpommalla pääsi ja rahaa en tarvinnut. Lapsiperheet kuitenkin useinkin tarvitsevat rahaa uusiin vaatteisiin, harrastusvälineisiin, harrastuksiin yms. niin sinänsä kirpparitoiminta on minusta äärimmäisen fiksua. Enkä todellakaan osaisi sanoa enää puolen vuoden - vuoden päästä mitkä vaatteet oli saatu lahjana ja mitä ei.

Sitten on vielä sekin, että jos laittaa esim faceen että annetaan ilmaiseksi, tulee siitä hirvittävä tappelu että kuka ehti ensin ja missä. Ja jos antaa eteenpäin vaikka UFFille, niin sielläkin ne myydään. Itse annoin lastenvaatteita turva/ensikotiin jossa sillä hetkellä oli tarvetta, osan annoin (muutaman ikeakassillisen) vähävaraiselle tutulle joka oli varannut kirppispöydän. Suurimman osan lastenvaatteista kuitenkin annoin vastaanottokeskukselle.

Pointti tässä nyt oli se, että ilmaiseksi antaminen on helppoa jos on joku jolle antaa. Aina ei ole, minullakaan ei ollut läheisiä tai edes semiläheisiä jolla olisi tullut lapsia minun jälkeeni, ja netin ”annetaan ilmaiseksi”-farssit on koettu. Ja lasten ylläpito on melko kallista puuhaa, eli jos on pienituloinen niin ne rahat voi tarvita myös käyttöön eikä vaan sijoituksiin makaamaan.

Vierailija
14/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kaveri saisi vielä palautettua paidan ja vaihdettua isompaan ja sen takia olisi halunnut sen takaisin?

No ei kyllä. Meidän vauva on kohta 11 kk ja paidan antoi kun oli syntynyt.-ap

Vierailija
15/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö, totta kai niitä saa myydä kun pieneksi käyvät. 

Vierailija
16/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä köyhien ongelmat.

Vierailija
17/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että voi ostaa sen sillä hinnalla kun se sulla on myynnissä.

Vierailija
18/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja laitoin siis tuon paidan ohella muitakin vauvan vaatteita myyntiin. Etten pelkästään sitä. -ap

Vierailija
19/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vauvalla on vaatteita koossa 62-68 varmaan 150 kpl. Osa on äitiyspakkauksesta, osa saatu muuten vain ja osa saatu uusina vauvalahjaksi kavereilta ja sukulaisilta, osan olen ostanut itse kirpparilta ja uutena.

Ihan varmasti myyn kaikki (paitsi kulahtaneet) eteenpäin kun ei lapselle enää mahdu.

Anoppini ja äitini ovat ostaneet kaikille lapsillemme talvi ja keväthaalareita vuosien varrella uutena. Eivätkä he todellakaan oleta että antaisin 200 euron haalareita ilmaiseksi eteenpäin. Päinvastoin, ovat aina sanoneet että myy eteenpäin sitten kun ei ole enää käyttöä, niin saat rahaa.

Annanko eteenpäin ilmaiseksi 800 euron lastenvaunut jotka sain vanhemmiltani?

Alapeukuttaja, kysyn antaisitko itse??

Vierailija
20/133 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi pitää myydä lahjaksi saamaansa tavaraa. on aika epäkohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme