Ovatko muutkin miehet huomanneeet kunka oma taso tinderissä on paljon huonompi kuin livenä? Ainakin matchien perusteella.
Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä.
Tinderissä ei tuntunut tulevan juuri lainkaan matcheja kun swaippailin vain niitä joista pidin, mutta appi näytti kuitenkin että olen saanut 99+ tykkäystä jo pitkän aikaa sitten.
Nyt olen parina päivänä kokeillut swaipata oikealle kaikki, jotta näen että tuleeko pareja näin lainkaan, ja lopputuloksena minulla on 224 paria. Lähes kaikki vain on sellaisia joita en ikinä livenä yrittäisi, ja antaisin pakit jos he tulisivat minua iskemään. Myöskin edelleen tinder näyttää että tykkäyksiä antaneita on 99+, eli vielä paljon "jonossa"
Mistä johtuu tämä valtava tasoero kiinnostuneista naisista netissä versus livenä? Onko muilla miehillä samansuuntaisia kokemuksia?
Mies, 32 vuotta
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti miehet yliarvioi tasonsa ja pahasti. Niin on käynyt sinullekin.
Ainoat "tutkimukset" asiasta osoittivat kiistämättömästi, että naisilla on täysin vinoutunut käsitys tasoista, ja miehillä normaalijakauman mukainen.
Ai ihan samalla tavalla, kuten tällä palstalla, kun mies tarkoittaa tavallisen näköistä näistä, ja kun pyytää esimerkkiä, niin miehet täällä sanovat, että esim Sara Sieppi, Janni Hussi tai Jennifer Lawrence
Etkö ymmärrä mitä normaalijakauma tarkoittaa?
Miksi sitten ylipäänsä olette Tinderissä, jos kerta livenä kerta saatte "tasokkaampia" naisia? Ei mene minun järkeeni. Joo, voisin saada Mersun tai Audin kun kävisin autokauppa X:ssö, mutta minäpä nyt tyydyn 25-vuotta vanhaan Skodaan autokauppa y:ssä? Joku ei silloin täsmää Tässä yhtälössä-joko olet tyhmä tai puhut pjaskaa
Vierailija kirjoitti:
Eniten 47-vuotiaana kismittää se, että joutuisi tekemisiin paljon vanhempien naisten kanssa kuin livenä. Juuri kukaan 25-30v nainen ei kelpuuttaisi online, kun taas livenä voi nuorekkaana keskittyä pääasiallisesti alle 35:siin.
M47
Paitsi että toisinpäin Netissä voi valehdella ikänsä ja laittaa 20-vuotta vanhan kuvan, tai photoshopata mutta livenä olet juuri se mitä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Eniten 47-vuotiaana kismittää se, että joutuisi tekemisiin paljon vanhempien naisten kanssa kuin livenä. Juuri kukaan 25-30v nainen ei kelpuuttaisi online, kun taas livenä voi nuorekkaana keskittyä pääasiallisesti alle 35:siin.
M47
No miksi sitten olet Tinderissä? Siellä ei ole pakko olla, on täysin vapaaehtoista. Vttu että te miehet olette stanan tyhmiä ja yksinkertaisia. Ei ihme, että olette yksin. Ne fiksut on jo kumppanin löytäneet
En ole Tinderissä, en käytä mitään somea tai edes älypuhelinta.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M47
Paitsi että toisinpäin Netissä voi valehdella ikänsä ja laittaa 20-vuotta vanhan kuvan, tai photoshopata mutta livenä olet juuri se mitä oletkin.
Jep. Miehen netissä ilmoittamaan ikään pitää lisätä vähintään 10 vuotta, jos haluaa tietää mitä se on oikeasti siinä kun miettii, että viittiikö sen kanssa lähteä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
M47
Ja vauva-palstalle sitten olet eksynyt?
Vierailija kirjoitti:
M47
Selitä sinä minulle: jos kerran livenä saat niitä nuoria naisia, niin mihin sinä Tinderiä tarvitset?
No työn puolesta istutaan koneella, niin pitäähän sitä itseään jollain viihdyttää, en vain jaksaisi tuijotella pienempää ruutua enää vapaa-ajalla.
M47
Vierailija kirjoitti:
M47
Joo, kyllä olet kuuminta hottia, kun lähdet nuorison suosimaan diskoteekkiin ja pyydät jotain diginatiivia lähtemään kanssasi ähäöhö
Vierailija kirjoitti:
No työn puolesta istutaan koneella, niin pitäähän sitä itseään jollain viihdyttää, en vain jaksaisi tuijotella pienempää ruutua enää vapaa-ajalla.
M47
Kannattaa ostaa ne ikänäkölasit. Ymmärrän toki, että Doro-puhelin on eri asia kuin älypuhelin ja ehkä liian vaikea sinulle
En käy baareissakaan, enkä nyt varsinaisesti nuorisoa tavoittele, sopivasti lisääntymisikäistä lähinnä.
M47
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissakaan, enkä nyt varsinaisesti nuorisoa tavoittele, sopivasti lisääntymisikäistä lähinnä.
M47
Olisit lisääntynyt nuorena. Nyt on jo myöhäistä. Kyllä ne nuoret, lisääntymisikäiset naiset haluaa lisääntyä oman ikäistensä kanssa. Ihan biologiaa, vanhojen miesten so€rma on huonolaatuista ja vauva-aika on niin raskas, että ei vanha mies jaksa
Ikävä kertoa tämä sinulle ap, mutta Tinder näyttää kaikille käyttäjille, että tykkäyksiä olisi se 99+. Se on markkinointikikka, jolla yritetään saada käyttäjä maksamaan siitä Tinderin plus-versiosta, jolla näkee ketkä on tykännyt ilman että swaippaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä."
MIKSI siis edes olet Tinderissä, jos kerran live-elämässä kohtaat naisia, joiden kanssa herää molemminpuolinen kiinnostus?
Voin vastata omasta puolestani: koska ei se baareissa juokseminen ja hauskanpidon esittäminen pitemmän päälle niin kovin mieltä ylentävää ole. Ei sitä paskaa melkein edes jaksa, koska sitäkin pitää tehdä riittävän usein, että jotain tapahtuu tai että kohtaa edes yhden mielenkiintoisen puhe-etäisyydellä olevan ihmisen.
Jotain teet väärin jos sinun pitää usein käydä että kohtaat edes yhden mielenkiintoisen puhe-etäisyydellä olevan ihmisen. Ehkä käyt aina samassa paikassa jossa on vain vähä ihmisiä? Tai sitten se on tuo asenteesi jossa hampaat irvessä koitat löytää seuraa sen sijaan että oikeasti sinulla olisi hauskaa.
No palasit juurikin siihen pointtiini, oletko sä joku trolli vaihteeksi? No huvitan sinua lisää: baareissa EI ole hauskaa. Baareissa ei se ihmisten lähestyminen ole myöskään mikään itsestäänselvyys. Juuri sinua kiinnostavien ihmisten tapaaminen sitäkin vähemmän. Baareissa heiluminen on enimmäkseen pelkkää teeskentelyä ja teatteria - harva siellä toteuttaa itseään siten kuin haluaisi. Suomalainen on keskimäärin sellainen paskahousu, joka ei osaa käyttäytyä eikä uskalla lähestyä muita.
Minulla on hauskaa, miksi sinne muuten menisi. Kohtaan harvasen kerta toisia ihmisiä joilla on hauskaa ja heidän kanssaan on hauska keskustella.
Olet varmaan niitä joita välillä kohtaa joiden seurassa ei ole hauskaa kun ovat juroja ja suoraan sanottuna sen takia tylsiä.Voipi olla, ei sitä tosiaan aina löydy virtaa kammata sitä naamaansa! Ja hyvät sulle että on yhtä baariauvoa! Tiedän ja kohtaan kuitenkin jatkuvasti aika paljon ihmisiä, joille se baarissa lönköttäminen ei ilmenny pidemmän päälle ihan yhtä huvittavana kokemuksena. Voitko kuvitella?
Voin kuvitella mutta sitä en ymmärrä miksi ne ihmiset on sinne baariin lähteneet ja ilmeisesti yrittävät vielä naama mutrulla alkaa toisten kanssa juttusille.
Jos et veikkaa, et voi voittaa.
Hiukan on vaikea käsittää missä on ongelma jos sitä tasokasta seuraa livenä saa. Jos se seuran saanti on se pointti, niin eikö sitä sitten haeta sieltä mistä saa?
Kyllä. Minulle on sanottu livenä että olen "ärsyttävän hyvän näköinen" mutta tinderissä kuitenkin 99% naisista ei swaippaa oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nyt ole yleisesti tiedossa oleva asia?
Tinderin tilastot kertovat totuuden: top 80% naisista kelpuuttaa top 11,5% miehistä.
Syiden uskoisin olevan seuraavat:
1. miehet tykkäilevät kaikista, ja ovat valmiita seksipuuhiin vaikkeivat pitäisi naista kuin just ja just mukiinmenevänä yhdeksi illaksi -> naisille on tarjolla komeita matcheja
2. miehessä naisiin vetoaa ulkonäön lisäksi supliikki, itsevarmuus, raha ja status, ym. Tinderissä voi tehdä vaikutuksen pelkällä ulkonäölläOma tasoni livenä riittää hoikkiin ja perusnätteihin naisiin, jotka ovat naisia joista pidänkin. Fitnessmissejä en saisi enkä haluaisikaan.
Tinderissä tasoni on ydinjätettä, vaikka tekisin millaisen profiilin naisten ja ammattikuvaajan avustuksella (kokeiltu on). Tinder-taso riittäisi ylipainoisiin naisiin joilla on merkittäviä elämänhallintaongelmia.
m/36
Täysin sama kokemus myös itselläni tinderistä. Livenä olen onnistunut löytämään useamman todella kauniin (ja jopa mielestäni omaa tasoani selvästi paremman) naisen ja esimerkiksi baarissa minulle on tultu monesti tekemään hyvinkin suoria aloitteita. Tinderissä sen sijaan tuntuu, että olisin ihan pohjasakkaa.. Ainoat muutamat ja harvat matchit tulevat minua vanhemmilta, sairaalloisen ylipainoisilta ja 1-3 alakouluikäisen lapsen huoltajilta. Itse olen lapseton ja harrastan aktiivisesti kilpaurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin tilastot kertovat totuuden: top 80% naisista kelpuuttaa top 11,5% miehistä.
1. miehet tykkäilevät kaikista, ja ovat valmiita seksipuuhiin vaikkeivat pitäisi naista kuin just ja just mukiinmenevänä yhdeksi illaksi -> naisille on tarjolla komeita matcheja
2. miehessä naisiin vetoaa ulkonäön lisäksi supliikki, itsevarmuus, raha ja status, ym. Tinderissä voi tehdä vaikutuksen pelkällä ulkonäölläOma tasoni livenä riittää hoikkiin ja perusnätteihin naisiin, jotka ovat naisia joista pidänkin. Fitnessmissejä en saisi enkä haluaisikaan.
Tinderissä tasoni on ydinjätettä, vaikka tekisin millaisen profiilin naisten ja ammattikuvaajan avustuksella (kokeiltu on). Tinder-taso riittäisi ylipainoisiin naisiin joilla on merkittäviä elämänhallintaongelmia.
m/36
Täysin sama kokemus myös itselläni tinderistä. Livenä olen onnistunut löytämään useamman todella kauniin (ja jopa mielestäni omaa tasoani selvästi paremman) naisen ja esimerkiksi baarissa minulle on tultu monesti tekemään hyvinkin suoria aloitteita. Tinderissä sen sijaan tuntuu, että olisin ihan pohjasakkaa.. Ainoat muutamat ja harvat matchit tulevat minua vanhemmilta, sairaalloisen ylipainoisilta ja 1-3 alakouluikäisen lapsen huoltajilta. Itse olen lapseton ja harrastan aktiivisesti kilpaurheilua.
Ja tykkäsit niistä ylipainoisista yksinhuoltajista siksi, että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m/36
Miksi et ole niiden livenä löytämiesi kanssa?
M47