Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muutkin miehet huomanneeet kunka oma taso tinderissä on paljon huonompi kuin livenä? Ainakin matchien perusteella.

Vierailija
19.01.2020 |

Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä.
Tinderissä ei tuntunut tulevan juuri lainkaan matcheja kun swaippailin vain niitä joista pidin, mutta appi näytti kuitenkin että olen saanut 99+ tykkäystä jo pitkän aikaa sitten.

Nyt olen parina päivänä kokeillut swaipata oikealle kaikki, jotta näen että tuleeko pareja näin lainkaan, ja lopputuloksena minulla on 224 paria. Lähes kaikki vain on sellaisia joita en ikinä livenä yrittäisi, ja antaisin pakit jos he tulisivat minua iskemään. Myöskin edelleen tinder näyttää että tykkäyksiä antaneita on 99+, eli vielä paljon "jonossa"

Mistä johtuu tämä valtava tasoero kiinnostuneista naisista netissä versus livenä? Onko muilla miehillä samansuuntaisia kokemuksia?

Mies, 32 vuotta

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt ymmärrä, että miksi sinne Tinderiin on edes tarvetta mennä, jos kerran livenä saa haluamansa naisen. Vai onko niin, että tekisi mieli _vielä parempaa_...?

Ehkäpä kaikki eivät tykkää käydä baareissa tai muissa vastaavissa paikoissa joissa tapaisi paljon uusia ihmisiä.

Miten paljon niitä kumppaneita pitää saada jos ei sadoista ihmisistä yhtään löydy? Onkohan tässä enemmänkin ongelmana se, ettei uskalleta valita ja sitoutua kehenkään koska parempi voi mennä sivu suun?

Eivät kaikki halua sitoutua ollenkaan. Jotkut haluavat pysyä sinkkuina ja silti harrastaa seksiä.

Tämähän vaan helpottaa asioista. Luulisi yli 200 naisen joukosta useampiakin panoja.löytyvän. sitä en vaan ymmärrä mitä väliä tässä kertapanojen haussa on kenenkään tasolla? Kun ei kerran mitään muuta kuin reikää haeta? Reikä se on rinkelissäkin.

No, kuulemma on komeana miehenä hankala ylläpitää fwb-suhdetta ilman että naiselle tulee jonkinlaisia tunteita ja siihen se sitten kaatuukin. Panosuhteet naisten kanssa joiden kanssa seksimieltymykset natsaavat olisivat olleet kuulemma se juttu, mutta niitä ei saanut ylläpidettyä tarpeeksi etteikö olisi joutunut jatkuvasti etsimään uusia.

Eli sinä etsit Tinderistä vakituista pllureikää. Ja jotta saisit "pidettyä" vakituisen pllureikäsi, sen eteen joutuisi näkemään vaivaa, ja koska et jaksa, niin menetät ne. Tai toinen ongelmasi on se, että vakituinen pllureikäsi alkaa ajattelemaan sinua muuna kuin krpänä

Vierailija
82/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä."

MIKSI siis edes olet Tinderissä, jos kerran live-elämässä kohtaat naisia, joiden kanssa herää molemminpuolinen kiinnostus?

Voin vastata omasta puolestani: koska ei se baareissa juokseminen ja hauskanpidon esittäminen pitemmän päälle niin kovin mieltä ylentävää ole. Ei sitä paskaa melkein edes jaksa, koska sitäkin pitää tehdä riittävän usein, että jotain tapahtuu tai että kohtaa edes yhden mielenkiintoisen puhe-etäisyydellä olevan ihmisen.

Miksi pitää juosta baareissa, jos kerran on jo saanut hakemansa? Vai eikö siis olekaan?

No olipa kerrassan välkky kuitti. Miksi pitää sitten pyöriä jossain tindereissä jos kerran on jo saanut hakemansa? Vai eikö siis olekaan?

Selitä minulle: Ap kertoi saavansa oikeassa elämässä (en tiedä tarkoittiko saavansa naisen vai naista). Ja siis nimenomaan sen tasoisensa/tasoistaan. Mihin hän siis tarvitsee enää baaria tai Tinderiä? Minulle tulee väistämättä tunne, ettei hän mitään livenä saa, hän vain kuvittelee että "tuonkin saisin, kun se kerran katsoo minuun ja hymyilee".

Miksi jauhat paskaa? Ei ap. sanonut että baareista löytää "omansatasoista seuraa" vaan että edes vähän tasokkaampaa seuraa kuin tinderissä (tai kukaties ylipäänsä edes jonkinlaista seuraa kun vertaa tinderin autiomaahan). Tai ehkä hän puhui juurikin siitä lämpimämmästä palautteesta, minkä voin hyvin allekirjoittaa itsekin: netistä ei juuri saa pillua, mutta livenä saa edes joskus.

Eli et etsi netistä tai livenä tyttöystävää, vaan pllua. Minusta te miehet voisitte laittaa netissä ilmoitukseen ne suoraan että etsitte panoseuraa, niin naiset, jotka eivät panoseuraa etsi, voisivat jättää meidät suoraan huomiotta, ja te ette haaskaisi niiden naisten aikaa, jotka eivät etsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuntuu jotenkin järkyttävän suurelta tämä tasoero verrattuna siihen mitä saa oikeassa elämässä."

MIKSI siis edes olet Tinderissä, jos kerran live-elämässä kohtaat naisia, joiden kanssa herää molemminpuolinen kiinnostus?

Voin vastata omasta puolestani: koska ei se baareissa juokseminen ja hauskanpidon esittäminen pitemmän päälle niin kovin mieltä ylentävää ole. Ei sitä paskaa melkein edes jaksa, koska sitäkin pitää tehdä riittävän usein, että jotain tapahtuu tai että kohtaa edes yhden mielenkiintoisen puhe-etäisyydellä olevan ihmisen.

Miksi pitää juosta baareissa, jos kerran on jo saanut hakemansa? Vai eikö siis olekaan?

No olipa kerrassan välkky kuitti. Miksi pitää sitten pyöriä jossain tindereissä jos kerran on jo saanut hakemansa? Vai eikö siis olekaan?

Selitä minulle: Ap kertoi saavansa oikeassa elämässä (en tiedä tarkoittiko saavansa naisen vai naista). Ja siis nimenomaan sen tasoisensa/tasoistaan. Mihin hän siis tarvitsee enää baaria tai Tinderiä? Minulle tulee väistämättä tunne, ettei hän mitään livenä saa, hän vain kuvittelee että "tuonkin saisin, kun se kerran katsoo minuun ja hymyilee".

Miksi jauhat paskaa? Ei ap. sanonut että baareista löytää "omansatasoista seuraa" vaan että edes vähän tasokkaampaa seuraa kuin tinderissä (tai kukaties ylipäänsä edes jonkinlaista seuraa kun vertaa tinderin autiomaahan). Tai ehkä hän puhui juurikin siitä lämpimämmästä palautteesta, minkä voin hyvin allekirjoittaa itsekin: netistä ei juuri saa pillua, mutta livenä saa edes joskus.

Miksi ylipäätään olet Tinderissä, jos sieltä et saa riittävän tasokkaita naisia etkä pllua?

Vierailija
84/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä ne heikompitasoiset naiset ei tietenkään uskalla näyttää kiinnostustaan, tinderissä paljon helpompi.

Ja parempitasoisilla naisilla on tinderissä valtava valikoima joten pystyvät keskittymään kaikista komeimpiin miehiin.

Itse saan myös tinderissä suuria määriä tykkäyksi heikompitasoisilta naisilta, mutta kyllä joukkoon mahtuu säännöllisesti tosi hyvännäköisiä beibejä. Livenä saan kuitenkin parempaa seuraa kuin tinderissä, uskon että se johtuu itsevarmasta olemuksesta joka ei tinderissä näy.

mies31v

Vierailija
85/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni sama homma kuin ap:llä. Olen ulkonäöltäni ns. tavis, eli en mielestäni erityisen komea, mutta en myöskään kovin karu. Olen hyvä tyyppi: rento, kohtelias, kaikin puolin asiallinen, pukeudun siististi ja pidän itsestäni huolta., tulen yleensä hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä, huumorintajuinen, kuntoilen paljon ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Olen myös tanssitaitoinen. En ehkä kuitenkaan ole erityisen mystinen ja jännittävä tyyppi, ehkä sellainen enemmän tai vähemmän ennalta arvattavissa oleva perusmies. Joka tapauksessa olen kai tinderissä liian "tavis", enkä herätä juurikaan mielenkiintoa vastakkaisessa sukupuolessa.

Sitten taas livenä, kun pääsen juttelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin kummasti herätän enemmän kiinnostusta. En sitten tiedä, onko profiilini jotenkin pielessä tai miten saisin tuotua itsestäni mahdollisimman paljon positiivisia puoliani esille tinderissä ilman, etten kuulostaisi itseäni täynnä olevalta idiootilta. Näillä kuitenkin mennään, mitä saatu on, esim. ulkonäön suhteen.

Sinällään välillä hieman hämmentävää, että vaikka tosiaan tiedosta olevani ns. tavis, niin silti en tunnu tinderissä kelpaavan suunnilleen saman ikäisille ns. tavisnaisille. Sitten taas livenä homma ei ole ongelma ja silloin ei tarvitse välttämättä edes "tyytyä" ns. tavisnaisten seuraan. Tästä syystä olen jo jättänyt tinderin vähemmälle, koska selvästi se ei ole minulle se paikka, josta kaipaamaani seuraa löytäisin. Ja en ole tinderissä ollut hakemassa mitään yhden hetken huumaa, vaan ihan tosimielessä vakavampaa suhdetta.

M31

Eli herätät kiinnostusta mutta et kuitenkaan huoli ketään? Oletko siis nirso tai arvioitko tasosi väärin kun kukaan niistä kiinnostuneista ei kelpaa? Ettet vaan hypergamioisi?

Vierailija
86/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä bioteksti ja kuva Tinderissä niin kaukaa ettei nainen erota yksityiskohtia (vastaus on sille joka kirjoitti tämän):

"Olen hyvä tyyppi: rento, kohtelias, kaikin puolin asiallinen, pukeudun siististi ja pidän itsestäni huolta., tulen yleensä hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä, huumorintajuinen, kuntoilen paljon ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Olen myös tanssitaitoinen."

Vierailija
87/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä ne heikompitasoiset naiset ei tietenkään uskalla näyttää kiinnostustaan, tinderissä paljon helpompi.

Ja parempitasoisilla naisilla on tinderissä valtava valikoima joten pystyvät keskittymään kaikista komeimpiin miehiin.

Itse saan myös tinderissä suuria määriä tykkäyksi heikompitasoisilta naisilta, mutta kyllä joukkoon mahtuu säännöllisesti tosi hyvännäköisiä beibejä. Livenä saan kuitenkin parempaa seuraa kuin tinderissä, uskon että se johtuu itsevarmasta olemuksesta joka ei tinderissä näy.

mies31v

Miksi mätchäilet niiden "heikompi tasoisten" kanssa? Tätä en ole vieläkään ymmärtänyt miksi miehet sitä tekee. Onko se jotain oman markkina-arvon testausta kun näkee mitä mätchejä tulee kun vaan tykkää kaikesta?

Vierailija
88/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies31v

Miksi mätchäilet niiden "heikompi tasoisten" kanssa? Tätä en ole vieläkään ymmärtänyt miksi miehet sitä tekee. Onko se jotain oman markkina-arvon testausta kun näkee mitä mätchejä tulee kun vaan tykkää kaikesta?

Tuo ei lakkaa minuakaan hämmästyttämästä. En ole Tinderiä koskaan käyttänyt eikä ole tarvetta, mutta jos käyttäisin niin ei tulisi mieleenikään pyyhkäistä oikealle sellaisia miesprofiileja, joihin ei olisi kiinnostunut myös tutustumaan, jos mätsi tulee. Mitä ihmeen järkeä siinä olisi? Joku mies on joskus vastannut, että "no kun se on ainoa tapa ylipäänsä saada mätsejä" - ehhh?? Mitä iloa niistä mätseistä on?

Vierailija
89/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä bioteksti ja kuva Tinderissä niin kaukaa ettei nainen erota yksityiskohtia (vastaus on sille joka kirjoitti tämän):

"Olen hyvä tyyppi: rento, kohtelias, kaikin puolin asiallinen, pukeudun siististi ja pidän itsestäni huolta., tulen yleensä hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olen vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä, huumorintajuinen, kuntoilen paljon ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Olen myös tanssitaitoinen."

Hyi. En mätsäisi. Itsekeskeinen ja itserakas, ylimielinen kpää, joka luulee itsestään liikoja. Ihan sama millainen kuva olisi

Vierailija
90/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. En mätsäisi. Itsekeskeinen ja itserakas, ylimielinen kpää, joka luulee itsestään liikoja. Ihan sama millainen kuva olisi

Kyllä. Tuosta ei puutu kuin: komeaksi haukuttu

Vierailija
91/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti miehet yliarvioi tasonsa ja pahasti. Niin on käynyt sinullekin.

Ainoat "tutkimukset" asiasta osoittivat kiistämättömästi, että naisilla on täysin vinoutunut käsitys tasoista, ja miehillä normaalijakauman mukainen.

Vierailija
92/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies31v

Tuo ei lakkaa minuakaan hämmästyttämästä. En ole Tinderiä koskaan käyttänyt eikä ole tarvetta, mutta jos käyttäisin niin ei tulisi mieleenikään pyyhkäistä oikealle sellaisia miesprofiileja, joihin ei olisi kiinnostunut myös tutustumaan, jos mätsi tulee. Mitä ihmeen järkeä siinä olisi? Joku mies on joskus vastannut, että "no kun se on ainoa tapa ylipäänsä saada mätsejä" - ehhh?? Mitä iloa niistä mätseistä on?

No katsos kun kyllä ne "alempitasoiset" naiset kertapllureiäksi puutteessa olevalle miehelle kelpaa, vaikkei muuhun, niin siksi mätsää. Miehet kun yrittävät saada maksimihyödyn minimivaivalla

Vierailija
93/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat "tutkimukset" asiasta osoittivat kiistämättömästi, että naisilla on täysin vinoutunut käsitys tasoista, ja miehillä normaalijakauman mukainen.

Ai ihan samalla tavalla, kuten tällä palstalla, kun mies tarkoittaa tavallisen näköistä näistä, ja kun pyytää esimerkkiä, niin miehet täällä sanovat, että esim Sara Sieppi, Janni Hussi tai Jennifer Lawrence

Vierailija
94/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele, että ei tule mätsejä. Ihan järkyttävä. Huhu

Vierailija
95/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en nyt ymmärrä, että miksi sinne Tinderiin on edes tarvetta mennä, jos kerran livenä saa haluamansa naisen. Vai onko niin, että tekisi mieli _vielä parempaa_...?

Ehkäpä kaikki eivät tykkää käydä baareissa tai muissa vastaavissa paikoissa joissa tapaisi paljon uusia ihmisiä.

Miten paljon niitä kumppaneita pitää saada jos ei sadoista ihmisistä yhtään löydy? Onkohan tässä enemmänkin ongelmana se, ettei uskalleta valita ja sitoutua kehenkään koska parempi voi mennä sivu suun?

Eivät kaikki halua sitoutua ollenkaan. Jotkut haluavat pysyä sinkkuina ja silti harrastaa seksiä.

Tämähän vaan helpottaa asioista. Luulisi yli 200 naisen joukosta useampiakin panoja.löytyvän. sitä en vaan ymmärrä mitä väliä tässä kertapanojen haussa on kenenkään tasolla? Kun ei kerran mitään muuta kuin reikää haeta? Reikä se on rinkelissäkin.

No, kuulemma on komeana miehenä hankala ylläpitää fwb-suhdetta ilman että naiselle tulee jonkinlaisia tunteita ja siihen se sitten kaatuukin. Panosuhteet naisten kanssa joiden kanssa seksimieltymykset natsaavat olisivat olleet kuulemma se juttu, mutta niitä ei saanut ylläpidettyä tarpeeksi etteikö olisi joutunut jatkuvasti etsimään uusia.

Tällaiset ihmiset voisivat ihan huoletta käyttää maksullisia palveluita. Mutta ei. Ilmaiseksi pitäisi saada.

Vierailija
96/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies31v

No katsos kun kyllä ne "alempitasoiset" naiset kertapllureiäksi puutteessa olevalle miehelle kelpaa, vaikkei muuhun, niin siksi mätsää. Miehet kun yrittävät saada maksimihyödyn minimivaivalla

No miksi sitten ulina? Kun ei saa parempaa niin ei saa ja itse on valinnut mätsätä ne naiset jotka mätsää. Tyyppi ei vaan kiinnosta tasokkaampia. Pillunvonkaajia on netti muutenkn täynnä.

Vierailija
97/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan samalla tavalla, kuten tällä palstalla, kun mies tarkoittaa tavallisen näköistä näistä, ja kun pyytää esimerkkiä, niin miehet täällä sanovat, että esim Sara Sieppi, Janni Hussi tai Jennifer Lawrence

Etkö ymmärrä mitä normaalijakauma tarkoittaa?

Vierailija
98/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et etsi netistä tai livenä tyttöystävää, vaan pllua. Minusta te miehet voisitte laittaa netissä ilmoitukseen ne suoraan että etsitte panoseuraa, niin naiset, jotka eivät panoseuraa etsi, voisivat jättää meidät suoraan huomiotta, ja te ette haaskaisi niiden naisten aikaa, jotka eivät etsi

Mihin tässä naista ylipäätään tarvitaan? Hankkikoon irtovärkin tai fleshlightin. Ymmärrän hyvin, ettei kukaan suostu runkkualustaksi.

Vierailija
99/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule 99,99 todennäköisyydellä paremmin kuin sinä. Nämä sinun ja muiden palsta-ülien henkilöissä tehdyt "laadukkaat "Tindukkatutkimukset voi työntää p€rseenreikään. Tosiasia on se, että sinä mätsätä liian tasokkaita naisia , niin IRL kuin Tinderissä.

Vierailija
100/158 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule 99,99 todennäköisyydellä paremmin kuin sinä. Nämä sinun ja muiden palsta-ülien henkilöissä tehdyt "laadukkaat "Tindukkatutkimukset voi työntää p€rseenreikään. Tosiasia on se, että sinä mätsätä liian tasokkaita naisia , niin IRL kuin Tinderissä.

Jenkeissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi