Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muotivillitys, mitä et tajua etkä ymmärrä? Mä en ymmärrä, miten kukaan tykkää käyttää tällaisia valmiiksi revittyjä farkkuja:

Vierailija
19.01.2020 |

Kommentit (762)

Vierailija
261/762 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapipo sisällä. Ihan oikeasti joskus kun olen muksuni kanssa leffassa katsomassa jotain perhepiirrettyä ja siellä on joku toinen perhe, jossa on melkein yläkouluikäisiä lapsia mukana ja heillä on paksut tupsulliset villapipot päässä, niin kyllä todellakin mietin, että eikö noidenkaan äidin korvien välissä mitään liiku. Ja äiti siis istuu siinä pipopäiden vieressä. Takit otetaan pois mutta pipo on kuin liimattuna päähän. 

Omalle lapselleni olen sanonut, että pipopäillä on joko tukka niin nolossa takussa, ettei sitä ole saatu harjattua, tai sitten on täitä, ja silloin on parempikin, että pitää pipon päässä.

262/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pipoista tulee mieleen sellainen kamala trendi jostain vuotuhannen vaihteen tiimoilta: miehellä vähän pidempi tukka ja sitten vedetty pipo syvälle päähän ja sitä tukkaa harottu sivuilta eteenpäin poskien peitoksi. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Jossain pilailukaupassa myytiin jopa pipoja, joihin oli ommeltu tekotukkaa sivuille.

Jotkut kaljuuntuvat pitkätukkaiset miehet yrittivät pelastaa tilannetta noin, ainakin children of Bodomin laulaja... niin noloa!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan mainittukin jo: kauneuskirurgia. Ei kaunista ketään.

Vierailija
264/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt farkut. En vain voi ymmärtää, että miksi joku haluaa kulkea rikkinäisissä housuissa ja miksi juuri farkkujen pitää olla rikkirevityt. Miksi ei saman tien kaikki muutkin vaatteet?

Vierailija
265/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Noista pipoista tulee mieleen sellainen kamala trendi jostain vuotuhannen vaihteen tiimoilta: miehellä vähän pidempi tukka ja sitten vedetty pipo syvälle päähän ja sitä tukkaa harottu sivuilta eteenpäin poskien peitoksi. Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Jossain pilailukaupassa myytiin jopa pipoja, joihin oli ommeltu tekotukkaa sivuille.

Jotkut kaljuuntuvat pitkätukkaiset miehet yrittivät pelastaa tilannetta noin, ainakin children of Bodomin laulaja... niin noloa!

Tiedän tuon tyylin. Nolompaa on tuo kukonhelttatyyli nykyään. Sivuilta kalju ja päällä on muffinssi.

Ihan järkky. Siihen muffinssiin voisi laittaa kakkukynttilöitä törrölle ja laittaa tuleen.

Vierailija
266/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ihme pörrötakit mitä nyt näkee paljon. Kerran kokeilin kaupassa niin hiostaa eikä hengitä yhtää ja näytin jääkarhulta. Ja veikkaisin että niistä tuulee läpi.

Vierailija
267/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen lenkkeilijöitä uusissa vaatteissa.

Eihän urheiluun tarvitse laittaa rahaa siten että ostaa uusia vaatteita.

Naurattaa välillä se muotinäytös mikä on meneillään ja mitä ympäristöongelmia siitä seuraa.

Ei siinä mitään jos ei välitä ympäristöstä yhtään, mutta totuus on ettei sinne lenkille tarvitse laittautua.

Kerrospukeutuminen riittää. Ei sielä ulkonäöllä mennä vaan lihaksilla sielä mennään.

Onko tämä nyt selvä tältä erää?

No, et ole tainnut koskaan urheilla hyvillä varusteilla? Onhan siinä nyt eroa, millä tekee.

Teen itse pitkiä 10-20km lenkkejä. Meno ei hyydy, kun ei tule liian kuuma eikä tuuli, sade, viima tai pakkanen pääse puremaan. En suostuisi juoksemaan millään kauhtuneella collegeasulla. Kesällä ei ole tietty niin merkitystä, millä juoksee. Jotkut kokevat saavansa kompressiovaatteista hyötyä. Toki hyvät kengät on must.

Lapsuudessa laitettiin lskettelurinteeseenkin kaikki mahdolliset kamat niskaan, ”jotta olisi lämmin”. Kyllä nautin nykyään siitä, että pari kunnon kerrosta ja gore-texit riittää ja liikkuvuus säilyy.

goretexit on ympäristölle pahaa jätettä :/

Hyi sua.

Samaa mitä teflonpannuissa käytetään. Otahan asioista selvää ja juokse mieluummin ympäristöystävällisesti collegeasussa.

Vanhin käytössä oleva gore-tex--asuni on 12 vuotta vanha. Että en nyt tiedä, kumpi sitten on ympäristöystävällisempää: ostaa yhtälailla ympäristöä kuormittava gollege-asu jota saa uusia noin vuoden välein (puuvillahan ei ole mitään ympäristöystävällistä sillä sen viljely kuluttaa vettä) vai toki keinotekoinen goretex, joka huollettuna kestää vaikka kuinka kauan . 

Vierailija
268/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot lenkkarit, mom farkut ja oversize takit. Aivan ihania, tykkään. Oon avoin uusille jutuille, ei kaikkea tietenkään tarvitse ottaa omaan tyyliin. Työni puolesta seuraan muotia, ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa 😎

N44

Vierailija
269/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot lenkkarit, mom farkut ja oversize takit. Aivan ihania, tykkään. Oon avoin uusille jutuille, ei kaikkea tietenkään tarvitse ottaa omaan tyyliin. Työni puolesta seuraan muotia, ei sitä tarvitse niin vakavasti ottaa 😎

N44

Niin miten tää vastasi kysymykseen?

Vierailija
270/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No juu, ei mitenkään. 🤭Vaikka oon jo 44 v, niin oon avoin uusille trendeille. Ei tarvitse pukeutua tätimäisesti vaikka olis jo yli 40 v. Ehkä siks tää kauhistelu naurattaa...

Vierailija
271/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revityt farkut. En vain voi ymmärtää, että miksi joku haluaa kulkea rikkinäisissä housuissa ja miksi juuri farkkujen pitää olla rikkirevityt. Miksi ei saman tien kaikki muutkin vaatteet?

Eilen näin hassuimmat revityt farkut ikinä! Tai en tiedä, olivatko ne revityt vai saksilla leikatut: teinipojan farkuissa polven kohdalla leikattu iso pala (korkeudeltaan ainakin 40 cm) pois siten, että ulkosivusauma oli vielä kiinni, mutta tuollainen iso pala lepatti siinä muuten irtonaisena. Paljaaseen polveen oli ”tatuoitu” (näytti mustalla kuulakärkikynällä tehdyltä) pääkallo ja risti. Tämän näyn kohdatessani minulta pääsi spontaanisti nauru, vaikka muuten en kanssaihmisten habitukseen ainakaan näkyvästi reagoi.

Vierailija
272/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugg saappaat.

Vierailija
273/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaat nilkat ymmärrän naisilla kesällä tai semmoisella kelillä, jolloin se on säähän sopivaa. Mutta sitten taas kun tämä villitys on mennyt miehiinkin. Näyttää älyttömän tyhmältä, kun miehillä on näitä alimitoitettuja housuja, jotka jättää nilkat paljaaksi oli sitten farkut tai chinot tai ihan mitkä tahansa. Jopa puvunhousujakin löytyy nykyään sellaisina.

T. Mies 23v

Vierailija
274/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaraseisovat miehet.

Tommy Fränti uutisia lukemassa <3

Vierailija
275/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne todella vahvat ja selkeät contour-meikit. Nyt jo (onneksi) vähenemään päin, mutta välillä aina näkee nuoria tyttöjä/naisia, joilla aivan liian vahvat meikit ja ruskeat viivat pitkin poskia. Se, mikä näyttää hyvältä jossakin ison kontrastin instakuvassa ei toimi ihan päivänvalossa :8D

Sama ne pullasutimaiset ripsenpidennykset, tuuhennokset. Omat silmät peittyy sinne sutien taakse, jotka näyttää usein vielä painavan luomet alaspäin.

Ne tiukat treeni/salitrikoot muualla kuin siellä treenaamassa. En vaan jaksa uskoa, että ne kaikki trikooperseet on aina just tulossa tai menossa juoksemaan/salille/missä niitä nyt oikeasti kuuluisikaan käyttää.

Juurikin nämä toukkamaiset ripsihärpäkkeet, mitä suuremmat senksymmät, ihmeellisen muotoinen epämääräinen takapuoliuloke, kiinteän pikkupepun sijasta.

Vierailija
276/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ihme pörrötakit mitä nyt näkee paljon. Kerran kokeilin kaupassa niin hiostaa eikä hengitä yhtää ja näytin jääkarhulta. Ja veikkaisin että niistä tuulee läpi.

Hirveä määrä mikromuovia turhasta, lämmittämättömästä rytkystä.

Vierailija
277/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun mimmit vetää juhlimaan lähtiessään päälleen adidaksen verkkarit, nätit korkokengät, pikkulaukun ja nätin paidan. Ne verkkarit, vttu miksi! :D ihan karseat.

Vierailija
278/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

No juu, ei mitenkään. 🤭Vaikka oon jo 44 v, niin oon avoin uusille trendeille. Ei tarvitse pukeutua tätimäisesti vaikka olis jo yli 40 v. Ehkä siks tää kauhistelu naurattaa...

Siis ootko sä nyt 44? 

Vierailija
279/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät rakennekynnet. Ne on aina puistattavia.

Vierailija
280/762 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finglish, sanojen kirjoittaminen väärin.