The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Memory oli kauhea. Liian korkealta ja kireästi laulettu
Tuntuu aivan oudolta nyt yhtäkkiä palata Voicen pariin pitkästä aikaa.
Voi kun Juffi ei olis valinnu tätä kappaletta. Alkuperäinen on sen verran kova, että ei voi olla vertaamatta. Vaisuksi jäi.
Juffi oli pettymys, vaikka ihan hyvä esitys olikin. Se Celine Dion -versiointi oli vain niin upea.
Vähän kuin tuosta bändin soundista puuttuisi jotain täyteläisyyttä? Onko bändikin karsittu versio?
Juffilla meni hyvin.
Pukkaako Maijalta uutta musiikkia vai onko mies vaan jätkännyt hänet hommiin? Justhan Maija oli tähdet, tähdet tuomari.
Tollasta Juffin laulamaa paskaa ei nykyään enää kukaan kuuntele.
Oon aina miettinyt miten maija vilkkumaa voi olla laulaja
Miten ihmeessä Maija Vilkkumaa on levyttävä artisti?
Outoa, kun näissä kahdessa ohjelmassa (voice ja tt) pyörii sama porukka + lisäksi bb-juontaja.
Minkä kappaleen Juffi esitti? Mulla meni ohi
Nyt odotan vain Meriä. Ja sitten sitä toista nuorta tyttöä joka veti Believerin.
Maija voisi vetäytyä johonkin kammioon tutkimaan jotain. Voisi hyräillä kappaleitaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulee vasta klo 22:28? Näkyykö tämä ensin maksullisena jostain, kun porukka jo kommentoi?
Häh, nythän se tulee Neloselta.
Ahaa, en tajunnutkaan ettei tätä voi katsoa Ruudusta heti.. Luulin että oisin voinut aloittaa alusta katsomisen liven aikana, kuten maikkarilla voi.
No, ehdin nähdä Juffin esityksen ja sitten näytettiin muista pätkät, ja no. En taida edes katsoa noita muita. Mitä näille on tapahtunut tauon aikana? Olisi ollut paljon aikaa harjoitella! Emilia oli yksi suosikeistani, nyt kuulosti överiltä ja epävireiseltä. Muutkaan ei sytyttäneet lainkaan. :/ Harmi, odotukset olivat korkealla.
Pitkä tauko taitaa vaikuttaa laulajien kisavireeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kappaleen Juffi esitti? Mulla meni ohi
Danzigin Mother-biisin Kuuluu mun top 100 tämä biisi. Mutta Juffilta(kin) oli veto pois. Paras kuitenkin Tonin ja Sipen tiimistä.
Nää kolme ekaa on kyllä ollut huonoja.. toivottavasti tulis vielä hyviä