The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Redi on joko tiputtanut tai laittanut ykköstuolille istumaan :D
Eipä näitä finalisteja enää syksyllä muista. Voisi vaan aloittaa suoraan uuden kauden :D
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, kenen mielestä Riikka on jotenkin pelottava? Ja tuskin nyt mikään voittaja tai menestyksekäs artisti tulee olemaan, ja olen ihmeissäni, jos pääsee jatkoon.
Et ole ainut. En pysty katsomaan sitä yhtään.
Kuulostaa laulavalta näyttelijältä. Ei sinänsä huono mutta enemmän tulkitsija kuin laulaja.
Rytmi hukassa mutta onneksi sai kiinni
No kiva kun kerroit että tää on sun vanhempien panomusa.
Vierailija kirjoitti:
Matilda vai tämä viimeinen? Aika hyvin saa tämä viimeinen onnistua jos matildan tiputtaa mutta mistä tämän redin suunnitelmista tai mieltymyksistä taas tietää.
Tonni vetoo et tää vika menee heittäen jatkoon. Sä voit laittaa Matildalle.
Riikalla paljon tätä ohjelmaa taiteellisempi tyyli, kaupallista potentiaalia vain rajoitetusti. En jaksaisi kansanlaulua kuunnella. Redillä muutenkin tällä kaudella heikko taso tiimissään, Etni ainoa, jonka keikalle menisin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, kenen mielestä Riikka on jotenkin pelottava? Ja tuskin nyt mikään voittaja tai menestyksekäs artisti tulee olemaan, ja olen ihmeissäni, jos pääsee jatkoon.
Riikka voisi suosiolla nyt laittaa ne aurinkolasit koska nää pyörivät silmät, anteeksi vaan, häiritsee muuhun esitykseen keskittymistä. Eikä se muu esitys ole huono. Onhan tuolla muutenkin siistit esiintymisvaatteet niin miksei niitä laseja voi pistää samaan settiin?
Se Antonio olis päässyt heittämällä tuolille, kun taso tiimissä oli tämä. Mihinköhän se jäi.
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun kerroit että tää on sun vanhempien panomusa.
Tätä olin sanomassa! Jotenkin turhanpäiväistä ja outoa sanoa tuollaista, ja varsinkin kun ensin kertoi, että kappaleella on suuri merkitys tms.
Vierailija kirjoitti:
Se Antonio olis päässyt heittämällä tuolille, kun taso tiimissä oli tämä. Mihinköhän se jäi.
Antoniosta muistan että se kuulosti hyvältä alusta lähtien. Vaikea arvailla mihin se katosi. Ehkä se selviää jos ei sitten ole joku henkilökohtainen juttu jota tuo ei halua avata.
Matilda sai minut itkemään. Uskomattoman kaunis esitys.
Muutenkin vähän outoa, että biisivalinnoista väännetään väkisin jotain suuria tarinoita. Miksi ei voi vaan sanoa, että ”se on hyvä biisi, tykkään laulaa sitä ja se sopii mun äänelle”? Teennäiseltä kuulostaa suuren osan tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jotain ikävää kun ei mainittu mitään.
Redin tiimiä ei kukaan enää tunnin päästä.
Tämä oli koulun kevätjuhlailta. Pikku tytöt vinkuivat ja piipittivät, Etni ainoa joka lauloi. Ketään muuta en muista enää huomenna, syksyllä en näihin aikaani haaskaa.
Tuosta porukasta Riikka oli ainoa, joka jäi mieleen. Varsinkin tykkäsin siitä Ääni ratkaisee-vaiheen esitykseksestä. Ihana persoona, hieno ääni, tosi musikaalinen ja taiteellinen, omaperäinen. Mun mielestä kisan toiseksi paras. Tämän iltainen ei ollut paras mahdollinen, mutta jatkopaikan olis ansainnut kyllä. Mä nimenomaan jaksan kuunnella tuollaista erilaista musiikkia, en jaksa näitä toistensa kopiota, jotka laulaa kaikki samaa diibadaabaa, vaikkakin ihan hyvin. Mulle pitää laulajassa olla aina jotain erityisen sykähdyttävää, ei ollenkaan riitä, että on hyvä ääni ja osaa laulaa.
Jessica EI ois ansainnut päästä tuolille! En tajua Redi sua nyt yhtään...