Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Voice of Finland 2020

Vierailija
19.01.2020 |

Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?

Kommentit (2190)

Vierailija
741/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redrama kehui viimeisen laulajan asusteita. Melko tarkkasilmäinen. Itse huomioin vain mekon.

Vierailija
742/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeimeisenä esiintynyt kukkea tyttö kuohuttaa selvästi mammojen kateellisia mieliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Producer Jukka Immonen :D

Vierailija
744/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole mitään loukkaantujatyyppiä, enkä myöskään odota Anna Puun suusta järkeviä kommentteja. Silti jopa häneltä osoitti huonoa makua puhua hahmosta,kun kysymys oli ihmisestä, joka ei mene yleiseen muottiin.

Niinpä. Ihan omana itsenään tuo nuori siellä esiintyi. Vastenmielinen kommentti Annalta. Jos et sulaudu joukkoon, niin olet "hahmo". Hyi saakeli, miten juntti ajattelutapa.

Vierailija
745/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen laulaja oli jonain vuonna Suomen Idolsissa tai vastaavassa, tuliko kolmanneksi tjsp.

Vierailija
746/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redrama kehui viimeisen laulajan asusteita. Melko tarkkasilmäinen. Itse huomioin vain mekon.

Ihmettelin samaa. Huomioni kiinnittyi kokonaisuuteen, mutta Redrama pystyi kehumaan esiintyjän korut ja kengät. Laukkua, hattua tai huivia hänellä ei ollutkaan.

Vierailija
747/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redrama kehui viimeisen laulajan asusteita. Melko tarkkasilmäinen. Itse huomioin vain mekon

Mekon? Vai kaksiosaisen asun, joka koostui paidasta ja pyöräilyshortsien kaltaisista housuista.

Vierailija
748/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Veikkohan oli vuoden 2018 Idolsissa. Ja oliko myös sen tukijoukoissa ollut lippispäinen äijä. Vai mistä tuttu?

Vierailija
749/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redrama kehui viimeisen laulajan asusteita. Melko tarkkasilmäinen. Itse huomioin vain mekon

Mekon? Vai kaksiosaisen asun, joka koostui paidasta ja pyöräilyshortsien kaltaisista housuista.

Samantekevää. Silloinkin on kysymyksessä asu. Ei asusteet.

Vierailija
750/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa oli Anna Puun hokeminen "hahmosta". Kas kun ei puhunut friikeistä ja friikkisirkuksesta. Hmm. Nyt kun mietin, niin sitähän tuo hänen kommentointi heijasteli vahvasti.

Vierailija
751/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu on ilmeisesti ihan pöljä.

Normaali ihminen olisi kommentoinut tässä jaksossa esiintyvää 17-vuotiasta sanoilla, omaperäinen, persoonallinen, kiehtova jne.

Annan mielestä tuollaiset ihmiset ovatkin "hahmoja".

Vierailija
752/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeimeisenä esiintynyt kukkea tyttö kuohuttaa selvästi mammojen kateellisia mieliä

Minä toivon nuorille naisille onnistumista ja menestystä. Ihailen heidän rohkeuttaan ja haluan tukea heitä.

Kateellinen en edes osaa olla. :)

N47

Vierailija
753/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu on ilmeisesti ihan pöljä.

Normaali ihminen olisi kommentoinut tässä jaksossa esiintyvää 17-vuotiasta sanoilla, omaperäinen, persoonallinen, kiehtova jne.

Annan mielestä tuollaiset ihmiset ovatkin "hahmoja".

Jep. Ja jos tuosta luokattomasta kommentoinnista nousee kohu, niin otsikot huutavat sitä, miten kilpailija itse ei loukkaantunut, vaan otti tuon kehuna.

On se kyllä juntti.

Vierailija
754/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin vähän myöhässä, mutta ei se California Dreamin -tyttö nyt niiiin hyvä ollut, tuo biisi vain on yksi parhaita biisejä ikinä. Jos laulaa jotain tylsää, voi tippua jo kaksintaisteluissa.

Oli taas yksi sellainen oman elämänsä Adele ja niitähän riittää.

Vierailija
755/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vuonna on hyviä laulajia!

Vierailija
756/2190 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu puhuu asiantuntevasti "äänistä", mutta oma puheääni narisee niin että korvista ottaa.

Ja se oma lauluäänikin vain kimittää harvinaisen kapealla äänialalla.

Vierailija
757/2190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon nuorille naisille onnistumista ja menestystä. Ihailen heidän rohkeuttaan ja haluan tukea heitä.

Kateellinen en edes osaa olla. :)

N47

Sama. Paitsi siitäkin huolimatta voin sanoa ettei tuo eilisen jakson vika esiintyjä ollut musiikillisesti omaan makuuni, mutta toivon silti hänelle onnea ja menestystä, kyllä maailmaan musiikkia mahtuu. 

Vierailija
758/2190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen laulaja oli jonain vuonna Suomen Idolsissa tai vastaavassa, tuliko kolmanneksi tjsp.

Lauloiko Amy Winehousea silloin?

Vierailija
759/2190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä unohdan yleensä nämä esiintyjät heti mutta Meri jäi mieleen, lauloi ruutumekossa Amyn biisin You know I'm... joka on yksi maailmanhistorian hienoimmista biiseistä. Taisi olla silloin 17-vuotias ja kilpailu oli vissiin X-factor. Toinen joka on näistä kilpailuista jäänyt mieleen oli Lassi joka omasta tahdostaan jätti kilpailun kesken. Taisi olla Idols.

Vierailija
760/2190 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä unohdan yleensä nämä esiintyjät heti mutta Meri jäi mieleen, lauloi ruutumekossa Amyn biisin You know I'm... joka on yksi maailmanhistorian hienoimmista biiseistä. Taisi olla silloin 17-vuotias ja kilpailu oli vissiin X-factor. Toinen joka on näistä kilpailuista jäänyt mieleen oli Lassi joka omasta tahdostaan jätti kilpailun kesken. Taisi olla Idols.

Se on nyt 17-v. X-factorin aikoihin taisi olla 15-16v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan