The Voice of Finland 2020
Millaisia odotuksia? Jos olen oikein ymmärtänyt niin Toni ja Sipe jakavat tuolin.
Juha Tapio on uusi kasvo.
Anna Puu on ainoa naistuomari. Uusi kampaus pukee häntä.
Tuttuja kilpailijoita?
Kommentit (2190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä sipe tuolla tekee, millä ansioilla on mukana. Tarja Turunen olisi voinut tulla takaisin, tai Mike Monroe. Molemmat huomasivat oikeat lahjakkuudet ja hiomattomat timantit eivätkä heivanneet parhaita laulajia heti alussa joukkueistaan ulos.
Sipe on artisti. Muusikko. Oma levyhtiökin sillä taitaa olla.
Toivottavasti apuvalmentaja ei ole Minna Kauppi.ei kai noilla kahdella sentään ole kahta apuvalmentajaa?
Ei sentään, yksi varttuneempi suomalainen naisartisti on.
Suomessa tarvitaan valmentajat (5), apuvalmentajat ja 2-3 juontajaa (jos some-Tinni ilmestyy), brittiversiossa on pelkät valmentajat ja yksi juontaja, joka ei karsintavaiheessa sanonut sanaakaan. Kysymys kuuluukin, että mihin apuvalmentajia tarvitaan.
Onpas taiteellista. Ei sinänsä huono.
voi herranjestas tuo anna ei tunnista kykyä vaikka taottaisi halolla otsaan?
Opettajaopiskelija oli tosi pettynyt.
Juha painaa vaan jos Anna painaa - ihme peesaamista.
Ei voi vaan ymmärtää taaskaan mitä noiden tuomareiden päässä liikkuu..
Kommentoin vähän myöhässä, mutta ei se California Dreamin -tyttö nyt niiiin hyvä ollut, tuo biisi vain on yksi parhaita biisejä ikinä. Jos laulaa jotain tylsää, voi tippua jo kaksintaisteluissa.
Mikä tämä juttu nyt on, että heti käännytään. Parempiakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin vähän myöhässä, mutta ei se California Dreamin -tyttö nyt niiiin hyvä ollut, tuo biisi vain on yksi parhaita biisejä ikinä. Jos laulaa jotain tylsää, voi tippua jo kaksintaisteluissa.
Harvoja absoluuttisen hyviä tässä on kuultu, tämä mukaanlukien mikä tuossa jyräsi tämän "funkin" läpi.
Kauheeta huutoa. Mitä enemmän huutaa sitä enemmän saa näiltä pellleiltä ylistystä
Noora Joensuusta ei vakuuttanut minua läheskään niin paljon kuin tuomareita.
En jaksais kuunnella tätä taiteellista kiemurtelua ja karjumista paria sekuntia enempää.
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen esitys.
Mieluummin huutajaa kuuntelee kuin piipittäjää.
Redin ylistyspuheet äskeiselle menivät ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen esitys.
Tyylilajissaan ei edes sitä. Tuomarit hehkuttivat?
Näähän on parempia kuin moni jatkoon jo mennyt. AInii mut mitäs taidoista kun kappalevalinta ja oikeaan kohtaan osunut kiekaisu ratkaisee.
Kuulostaa ihan nuorten nykyartistien nykyjollotukselta eli eiköhän tää kohta ole jatkossa.