Palstan oraakkelit kertokaa: miksi ihastusnaiseni ei pidä minusta?
Ihastuin maailman kauneimpaan, mua vanhempaan naiseen, jonka kohtasin muutama vuosi sitten aivan yllättävässä kontekstissa. Sain hieman vikiteltyäni ja kyseltyäni häneltä karut, armottomat pakit. Edelleen kidun ja kärvistelen ihastuksen tuskissani kuin pieni elukka. Miksi hän ei koskaan kiinnostunut minusta? Mikä minussa on vikana? Epäilen, että ulkonäköni ja sosiaalinen statukseni olivat pääasiallisia syitä, vaikka hän sinänsä olikin vissiin varattu. Auttakaa!!
Kommentit (29)
Joo, katsotaas...kortit kertoo kohtalomme onnemme ja ahdinkomme...hmm...ristikolmonen tuli! Se tarkoittaa, että kärsit jumalattoman kitkerästä kiveshiestä, mikä tätä naista siis hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielessä on sana delusional ja sitä tämä kyseinen tapaus on. En jaksa googlettaa mikä suomen kielen sana olisi vastaava. Harha kuulostaa liian vahvalta.
Ap:n ihastus on vanhempi hetero parisuhteessa oleva nainen, johon ap on asiakassuhteessa ja johon diagnosoimaton epävakaa ap on pakkomielteisesti ihastunut. Miten minun pitäisi muuttua -jankutus on jatkunut jo vuosia. Tuo toiseksi muuttuminen myös epävakaiden tematiikkaa ja identiteettihäiriön ilmenemistä.
Googlettamatta muistelisin, että delusional on sama kuin harhainen. En ole harhainen mielestäni, vaan oikeasti uskoisin, että mulla olisi teoreettiset mahdollisuudet, jos muuttuisin erittäin radikaalisti parempaan suuntaan. Jos nyt seksuaalisesta suuntautumisesta jää kiinni, niin voisinhan jopa vaihtaa sukupuoltanikin tiukan paikan tullen (tosin en oikeasti haluaisi olla joku naisesta mieheksi leikelty sinne-päin-mies).
T. Ap
Herranjumala miten sekaisin sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielessä on sana delusional ja sitä tämä kyseinen tapaus on. En jaksa googlettaa mikä suomen kielen sana olisi vastaava. Harha kuulostaa liian vahvalta.
Ap:n ihastus on vanhempi hetero parisuhteessa oleva nainen, johon ap on asiakassuhteessa ja johon diagnosoimaton epävakaa ap on pakkomielteisesti ihastunut. Miten minun pitäisi muuttua -jankutus on jatkunut jo vuosia. Tuo toiseksi muuttuminen myös epävakaiden tematiikkaa ja identiteettihäiriön ilmenemistä.
Googlettamatta muistelisin, että delusional on sama kuin harhainen. En ole harhainen mielestäni, vaan oikeasti uskoisin, että mulla olisi teoreettiset mahdollisuudet, jos muuttuisin erittäin radikaalisti parempaan suuntaan. Jos nyt seksuaalisesta suuntautumisesta jää kiinni, niin voisinhan jopa vaihtaa sukupuoltanikin tiukan paikan tullen (tosin en oikeasti haluaisi olla joku naisesta mieheksi leikelty sinne-päin-mies).
T. Ap
Herranjumala miten sekaisin sä olet.
Voisitko perustella? Minä nyt vain tykkään siitä yhdestä ihmisestä suuresti. Omalla itselläni/kropallani ym. ei ole sinänsä juurikaan väliä itselleni, se on vain lihaa ja verta. Tottakai tekisin melkein mitä vain (itselleni), että voisin päästä hänen suosioonsa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole letunnuolija.
Tuo ei ole olennaista. En tiedä hänen seksuaalista suuntautumistaan, enkä kehtaisi koskaan kysyä moista edes. En minäkään mikään "sellainen" ole yleisemmin.
Täälläkin tuli ristikolmonen! Nyt pukkaa niin tiheää kiveshikeä ettei mitään rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin tuli ristikolmonen! Nyt pukkaa niin tiheää kiveshikeä ettei mitään rajaa!
Jahas, mielenkiintoista. 🙂
T. Ap
T. Ap