Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotirauhan rikkominen

Vierailija
19.01.2020 |

Olin ulkomailla pari viikkoa. Annoin asuntoni avaimen miehelle jonka kanssa seurustelen, tai aloimme juuri seurustelemaan syvemmin. Hän oli luvannut käydä kastelemassa kukkiani (eipä kastellut). Hän oli päättänyt jäädä asuntooni asumaan siksi ajaksi, joka oli minulle ok. Olin hänelle jopa varalle ostanut jääkaappiin kiitokseksi ruokaa.
Nyt sain tietää, että mies oli kutsunut myös ystäviään paikalle useamman kerran eikä ilmoittanut tai kysynyt minulta lupaa. Asia olisi ollut minulle ok, jos hän olisi kysynyt, vaikka olisi kyllä tuntunut oudolta, että täysin vieraat ihmiset olisivat kotonani, kun minä en ole. Enkä ole heitä edes tavannut! Ja siis se tuntuukin oudolta, koska siellä ovat olleet. Sanoin miehelle asiasta ja hän sanoi, että ylireagoin, ei hänen ystävistään ole haittaa. Ei tuntunut ymmärtävän ongelmaa. Ajattelin häntä valaista siasta, mutta en ole varma sopiiko tämä kotirauhan rikkomiseen. Osaako joku sanoa? Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tä löydätte näitä idiootteja?

Porvoosta.

Vierailija
22/24 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda lukot. En luottaisi tuollaiseen ihmiseen. Mikä siinä on että mikään mitä kysytään ei pysy asiallisena, kysyjä on palstalaisten mielestä aina ja oka tapauksessa idiootti. Kyllästynyt palstan negatiivisuuteen ja halveeramiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tunne lakia joten en osaa sanoa siitä puolesta, mutta joka tapauksessa huonoa ja rajatonta käytöstä: kukkia piti kastella, mutta asettui taloksi ja kutsui sinne vielä kaveritkin.

Ennusmerkit eivät siis ole tuon rajattomuuden vuoksi hyvät, siksi heivaisin tyypin elämästäni samantien ja vaihtaisin myös lukot.

Vierailija
24/24 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärränkö oikein? Jos annan avaimen siivoojallemme, niin hänellä on oikeus kutsua sinne vieraita? Ilman, että tarvitsee kysyä meiltä? Näin lain silmissä siis, hyvät tavat asia erikseen.

-eri

Riippuu ihan siitä onko siivooja jostain firmasta palkattu työntekijä vai siskonkaimankäly joka auttamisen halusta tulee siivoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme