Paljonko 176 cm pitkä nainen saisi mielestänne enintään painaa?
Nykyään puhutaan paljon kehopositiivisuudesta, mutta...
Kommentit (68)
Riippuen lihasmassasta niin sanoisin että 60-70 on viehättävän näköistä.
120kg painoi miun exä ja se oli tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
55 kg
Terveiset kalmistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55 kg
Terveiset kalmistoon.
Eipä nyt niinkään. Täältä jotain osviittaa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201709072200379490
No se nyt riippuu niin monenlaisesta jutusta, lähtökohdista ja mieltymyksistä. Kohtuullinen terveys ja jos omaksi ilokseen harrastaa kohtuullista kiinteytymistä niin mikäs siinä. Luonneviat ne ne on pahempia...
Tyttöystävä on 170/50 eikä ole liian laihan, vaan aivan normaalin ja terveen näköinen. +20 kg tuohon olisi minulle kova paikka. Pituus - 10 lienee terveellinen yläraja, eli vastaan 66 kg.
76 olisi normipaino pituuteen nähden. 60 kg olisi aivan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 178 cm ja painan 57 kg
Et liene sinut itsesi kanssa. Onko jonkinlainen syömishäiriö?
Minä olen 176 cm.
laihimmillaan olen painanut 62 kg, ja silloin olen saanut uimarannalla kauhistuneita sanoja. Selkäranka on kuin keskitysleiriläisellä.
Minulle paras paino on 65-68.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 176 cm.
laihimmillaan olen painanut 62 kg, ja silloin olen saanut uimarannalla kauhistuneita sanoja. Selkäranka on kuin keskitysleiriläisellä.
Minulle paras paino on 65-68.
Ylipainoisilta naisilta, otaksun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55 kg
Terveiset kalmistoon.
Eipä nyt niinkään. Täältä jotain osviittaa: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201709072200379490
Kysyttiin paljonko _enintään_ saa painaa, ei siis ihannepainoa. Eli tämän perusteella "55kg"- vastaus tarkoittaa, että maksimissaan yhtä paljon kuin missit, -mielummin vähemmän. Aika laihaksi ja lihaksettomaksi menee.
Itse sanoisin että maksimi 72. Itse 175cm ja painoin bulkilla tuon verran, mutta rasvamassan määrä alkoi olla omaan silmään jo epäesteettisen näköistä.
Itse olen 177cm, urheilullinen/kiinteässä kunnossa ja pidän painon 60-65 kg välillä. 62kg on kokemukseni mukaan ihannepainoni, jolloin olen hoikka mutta en laiha. Vatsa on litteä mutta kylkiluut eivät näy kuin venytellessä. Olen maratonjuoksija ja harrastan lihaskuntoa vaativaa ilma-akrobatiaa (silkit, vanne, tanko). Jos paino pääsee 65 kg paikkeille niin alkaa näkyä esim. vatsan pienessä pömpötyksessä ja käsivarsissa. Kerran elämässäni, vaikean eron jälkeen, olen painanut 70kg eikä se ollut enää kaunista katseltavaa. En siis tosiaan mikään pullea ollut mutta ylimääräistä oli selvästi.
Joten sanoisin että max 65 kg ja silloinkin vain jos on liikunnallinen. Sohvaperunalle alhaisempi raja.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 178 cm ja painan 57 kg
Kuulostaa täydelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55 kg
Terveiset kalmistoon.
Tuolla painolla 176 cm pitkä on kyllä hoikka, mutta ei nyt lähellekään mikään luuranko kuitenkaan.
Ollakseen minun silmään seksuaalisesti miellyttävä, painon tulisi olla haarukassa 55-60 kg. Kaikkien ei tarvitse kuitenkaan miellyttää kaikkia.
55 kg