Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko piereskely parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2020 |

Siis silleen että pieraisee niin että toinen kuulee? Mielestäni hyvin ällöä ja epäkunnioittavaa jos näin tekee muiden seurassa. Varsinkin oman kumppanin.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaverini kertoi 30 vuotta sitten, että mitä eroa on tyttöystävällä ja vaimolla.

Tyttöystävän seurassa ei saa piereskellä.  Vaimon kanssa saa.  Tämä kuulosti järkevältä.

Vierailija
82/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työkaverini kertoi 30 vuotta sitten, että mitä eroa on tyttöystävällä ja vaimolla.

Tyttöystävän seurassa ei saa piereskellä.  Vaimon kanssa saa.  Tämä kuulosti järkevältä.

Tämä sisältää myös sen, että vaimo saa myös piereskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piereskelystä tulee arkipäivää, on parasta erota.

Vierailija
84/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kuuluu, mutta taas koulutetumman väen keskuudessa ei kuulu.

Kilin vitut. Olen itse 79-vuotias aatelisnainen ja pieren kuin metsurin koliikkivauva. Minulla lisäksi kolme korkeakoulututkintoa ja uimamaisterin tutkinto. YT vuorineuvos Patricia von Bösendorfer

Vierailija
85/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naamalle ei pieraista, ruokapöydässä eikä saunassa ei pieraista. En näe muuten mitä epäkohteliasta tai toista halveksivaa pieremisessä on:D itse olen jotenkin pieru-ujo, enkä piere muiden seurassa, mutta en kammoa toisten pieruja, enemmän naurattaa vaan. Musta kuulostaa siltä, että pierevissä parisuhteissa toisen kanssa voi olla vapaasti ja tuntea olonsa hyväksytyksi jopa pieruisena. Itsekseni ainakin päästelen vapaasti ja äänekkäästi, eikö olisikin kiva, kun parisuhteessa voisi olla yhtä kotonaan.:)

Vierailija
86/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sisältää myös sen, että vaimo saa myös piereskellä.

Tietenkin. Vaimo on samanlainen ihminen, Rakas. Samat elintoiminnot ja ollaan sitouduttu toisimme. Vaimo käy myös kakalla ja muilla asioilla. Rakastan.

Vierailija
87/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaliruuat kuten laatikko tai kääryleet ei ole hyvä asia piereskelyn takia. Minä siis mies olin tehnyt kaalikääryleitä. Molemmille maistui niin hyvin ettei niissä ainakaan maussa ollut mitään vikaa. Yöllä heräsin kun piti käydä vessassa. Sain pissittyä ja tulin takaisin niin siinä huomasi mikä haju.

Aivan kauhea tymäkkä vahvasti pierun katku. Tein mitä pystyy eli avasin pikku ikkunan. Nainen päästi sellaisen töräyksen että repesin nauruun. Tämä heräsi siihen ja sitten hänenkin piti käydä veskissä. Tuli takaisin niin sanoi täällä haisee aivan hirveälle. Se nauratti lisää ja kerroin että ainakin puolet hajusta on omaa syytäsi.

Vierailija
88/90 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No,silloin alkutaipaleella joka paukun tullessa juostiin vessaan.

Nyt kun ollaan oltu 21 vuotta naimisissa,aika vapaasti annetaan tulla.Aikalailla estot kadonneet ja merkki siitä,että elossa ollaan:D:D

Kyllä mekin ollaan hyvin estottomia, mutta ei siihen tahallinen piereskely kuulu toisen läsnäollessa. 

Se on niin epäkunnioittavaa käytöstä. 

Vierailija
89/90 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prööt?

Vierailija
90/90 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vedä peukusta" -vitsi on pitänyt parisuhteen voimissaan jo 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi