Kuuluuko piereskely parisuhteeseen?
Siis silleen että pieraisee niin että toinen kuulee? Mielestäni hyvin ällöä ja epäkunnioittavaa jos näin tekee muiden seurassa. Varsinkin oman kumppanin.
Kommentit (90)
Jos parisuhteen alussa suolistokaasuja hysteerisesti pidätellään, ei se ole mikään selvä juttu, että olisi asiallista töräytellä miten sattuu suhteen edettyäkin.
Kärsin itse lievästä suolistosairaudesta, jossa ilmavaivat ovat osa vaivaa.
Töissä olen kuin ilmapallo ja keksin ties mitä syitä päästäkseni johonkin ulos päästämään ilmat pihalle.
WC:stä törähtelyt kuuluisivat kaikille asiakkaita myöten.
Molemmat pieree. Jostain ihme syystä nainen usein sanoo että sulla tuli jo paskat housuun. Ei ole suostunut kokeilemaan tuliko. Muutaman kerran olen näyttänyt ettei sinne mitään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu. Yön.
MILLÄS SEN NUKKUVAN PERSUKSEN TUKIT
Se on sitä parisuhteen kipinää ja kemiaa, jonka perään toisessa ketjussa kysellään.
Piereminen kuuluu elämään, jotkut pierevät vielä kuoltuaankin. Joten kuuluu myös parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on parisuhteen kemian tappaja. Kun toisesta tulee niin arkinen että se piereskelee siinä vieressä, eroottinen lataus leijailee ulos kuin pieru konsanaan. Sama tilanne syntyy kun käyt vessassa ovi auki. Jotkut erehtyvät pitämään tätä jonain läheisen ja mutkattoman suhteen merkkinä, mutta oikeasti pierun viesti kuuluu:”sinä lähellä oleva henkilö olet minulle itsestäänselvyys”.
Ei ainakaan meillä ole haluja vähentänyt.
Tarkoitat hajuja?
Ei kuulu. Kun hän on poissa käyn pierimässä hänen tyynyynsä ja hieron vielä ilman housuja siihen.
Ei sellainen suhde ole minkään arvoinen jos ei piereä voi
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kyllä ole tapana piereskellä estottomasti toisen vieressä. Vahingossa saattaa toki pieraista, mutta mitään pierukisoja ei pidetä.
Ja vastoin vauvapalstan yleistä mielipidettä, pystymme kyllä muutoin olla hyvin avoimia toisillemme. Yhdessä ollaan oltu kohta kymmenen vuotta. Kummankaan mielestä vaan yletön piereskely toisen läsnäollessa ei ole kohteliasta.
Ilmeisesti teillä kuitenkin on muutakin salailtavaa kuin pieru, tunnusta pois...
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on parisuhteen kemian tappaja. Kun toisesta tulee niin arkinen että se piereskelee siinä vieressä, eroottinen lataus leijailee ulos kuin pieru konsanaan. Sama tilanne syntyy kun käyt vessassa ovi auki. Jotkut erehtyvät pitämään tätä jonain läheisen ja mutkattoman suhteen merkkinä, mutta oikeasti pierun viesti kuuluu:”sinä lähellä oleva henkilö olet minulle itsestäänselvyys”.
On myös pareja jotka piereskelevät vapaasti ihan alusta asti. Puuttuuko heiltä kemia ja pitävät toisiaan itsestäänselvyytenä?
Kristiina xx kirjoitti:
Muistan, kun mun täti sanoi minulle, että hänen mielestään piereskely toisen ihmisen läsnäollessa on tosi epäkunnioittavaa ja törkeää, mutta silti hän ei nähnyt mitään ongelmaa siinä, että hänen avomiehensä piereskeli avoimesti.
Mistä tiedät, ettei se häirinnyt häntä? Ehkä hän mainitsi asian ääneen niin, että mieskin kuulisi. Ehkä heillä oli käyty asiasta lukuisia keskusteluja, joita sinä et ollut kuulemassa.
Ei se mitenkään erityisesti parisuhteeseen kuulu, mutta normaaliin elämään kyllä. Kaikki piereskelee joskus, sitä ei voi oikein estääkään millään. Tietty semmonen tahallaan melkein housuunsa paskominen on sitten eri juttu, ja aina voi astua hieman sivumpaan jos tuntee että nyt on hirveät pierut tulossa.
Piereskely kuuluu elämään. Jos aapeen mielestä parisuhde = teeskentelyä ja salailua kuolemaan asti, niin säälin.
Ei todellakaan kuulu eikä kuulu kenenkään aikuisten välisiin suhteisiin. Se on toista kunnioittavaa hoitaa pierut vessassa ja erittäin epäkunnioittavaa ketä hyvänsä kohtaan piereskellä toisen läsnäollessa!
On niin nykyaikaa että aikuiset moista edes miettivät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös pareja jotka piereskelevät vapaasti ihan alusta asti. Puuttuuko heiltä kemia ja pitävät toisiaan itsestäänselvyytenä?
Luultavasti, tyytyvät johonkin ja aivan sama jos sitä alkaa ällöttää, hakee vaan seuraavan itsestäänselvyyden tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuulu eikä kuulu kenenkään aikuisten välisiin suhteisiin. Se on toista kunnioittavaa hoitaa pierut vessassa ja erittäin epäkunnioittavaa ketä hyvänsä kohtaan piereskellä toisen läsnäollessa!
On niin nykyaikaa että aikuiset moista edes miettivät!
Sinä olet vissiin yli 70-vuotias kontrollifriikki, jolla on sekä kuulossa että hajuaistissa vikaa.
Kyllä huomaa, keillä on kumppani ja keillä ei. Saamattomat ahdistuvat jo ajatuksen tasolla suolikaasuista.
Sivistyneeseen ja toista kunnioittavaan kanssakäymiseen ei kuulu piereskely tai muutenkaan pahalta haiseminen. En viihtyisi edes ystävänä estottomasti pierevän haisulijuntin kanssa, saati sitten puolisona.
Ei ainakaan meillä ole haluja vähentänyt.