Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko piereskely parisuhteeseen?

Vierailija
18.01.2020 |

Siis silleen että pieraisee niin että toinen kuulee? Mielestäni hyvin ällöä ja epäkunnioittavaa jos näin tekee muiden seurassa. Varsinkin oman kumppanin.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata piereskelyä parisuhteessa, mutta oma mieheni sattuu olemaan sellainen jonka mielestä on ratkiriemukasta ajaa minut ulos huoneesta piereskelemällä. Minkä sille voi.

Vierailija
62/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on pieruja niin paljon että pidättäminen tuntuu vaikealta ja päästelette kokoajan muita huomioimatta, menkää lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu ruskeaan taloon.

Entä kiveshiki?

Vierailija
64/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierut kuuluvat elämään. Ja parisuhde on elämää.

Vierailija
65/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä ole tapana piereskellä estottomasti toisen vieressä. Vahingossa saattaa toki pieraista, mutta mitään pierukisoja ei pidetä.

Ja vastoin vauvapalstan yleistä mielipidettä, pystymme kyllä muutoin olla hyvin avoimia toisillemme. Yhdessä ollaan oltu kohta kymmenen vuotta. Kummankaan mielestä vaan yletön piereskely toisen läsnäollessa ei ole kohteliasta.

Meillä sama. Yli 10v oltu yhdessä eikä piereskellä tahallaan ääneen toisen vieressä.

Vierailija
66/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele estottomasti työkavereiden, ystävien, sukulaisten tai muiden ihmisten aikana, joten miksi kohtelisin elämänkumppaniani sen huonommin? On tilanteita, joissa en jaksa poistua vessaan tai edes toiseen huoneeseen, käytännössä illalla kun olemme jo sängyssä ja yritämme nukahtaa tai aamulla kun heräilen. Silloin saatan peiton alla päästää tuhnun. Mutta ei tulisi mieleenikään piereskellä silloin, kun ollaan virkeinä ja jalkeilla ja voin mennä tekemään sen muualle.

Eikä piereskele puolisonikaan.

Vierailija
67/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata piereskelyä parisuhteessa, mutta oma mieheni sattuu olemaan sellainen jonka mielestä on ratkiriemukasta ajaa minut ulos huoneesta piereskelemällä. Minkä sille voi.

Minä muuttaisin sinne toiseen huoneeseen, myös makuuhuoneeseen, jos ei käytös muuttuisi.

Vierailija
68/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua elää paskanhajuista elämää. 

Vierailija
69/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eukko lentäisi pihalle jos päästäisi pierun. Enkä siis itsekään piereskele. T. Mies

Täällä päinvastoin. Mies suuttui kun tuli kerran jutellessa ilmi, että olen joskus kieltäytynyt s*ksistä, kun mahaa on kipristellyt ja olen pelännyt, että jos alkaisin siinä olotilassa s*kstailla, niin tulisi kaasupäästöjä.

"Älä enää koskaan kieltäydy noin typerän ja mitättömän syyn varjolla. Anna paukkua", sanoi mies.

No höh, olin vain ajatellut olla huomaavainen mutta ei sitten.

Vierailija
70/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhheijaa, kun riittääkin hienohelmoja tähän ketjuun. Sanoisinpa, että pieremättömiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Pidättely kuuluu työ- ja sosiaalielämään. Sen sijaan oman kodin seinien sisällä ei täydy kenenkään perheenjäsenen saada vatsaansa kipeäksi pieruaan pidättämällä tai vaihtoehtoisesti vessassa rampaten.

Monen tähän ketjuun vastanneen mielestä esim. suolistosairaat eivät saisi asua avoliitossa lainkaan, naimisiinmenosta puhumattakaan. He kun eivät yksinkertaisesti voi pidätellä 24/7 kaasujaan, ja vessakäynnitkin on äänekkäitä ja haisevia. Voi raukkoja, kun joutuvat jäämään sinkuiksi sitten.

Entäs ne, jotka synnyttävät ja ottavat miehensä synnytykseen mukaan, heitäkin on aika paljon. Jos mies näkee syntymän ihmeen kaikkine eritteineen lähietäisyydeltä, ei sen jälkeen jonkun viattoman pierun pitäisi tuntua miltään.

Minusta kyse on luottamuksesta. En pidä toista itsestäänselvyytenä, vaan luotan, että hän rakastaa minua ja minä häntä, vaikkei parisuhteessamme suolikaasuja pidätelläkään. Ruokapöydässä ei pierrä, ei seksin aikana, eikä myöskään saunassa. Muiden seurassa ei, mutta keskenämme voidaan päästää. Mitään kisaa ja näytöstä ei tarvitse järjestää, muttei myöskään pidätellä väkisin.

Vierailija
71/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ihmiset oikein piereskelevät, jos ihan pitäisi vessassa rampata? Tuo ei oikein kuulosta normaalilta? Laittakaa se ruokavalio ihan ensiksi kuntoon. Itse ainakin pieren ihan vain satunnaisesti. Töissäkään ei tule koskaan piereskeltyä edes siellä vessassa, kun ei ole tarvetta. 

Vierailija
72/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua elää paskanhajuista elämää. 

Pieruhuumori on parasta. Se ärsyttää ja häiritsee muita, mutta naurattaa paljon. Se menee kuitenkin ohi varsin pian. Jos pierua tulee liikaa, niin kannattaa kiinnittää huomiota ruokavalioon.

Röökinhaju sen sijaan pitää kitkeä maailmasta.

Vierailija
73/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhheijaa, kun riittääkin hienohelmoja tähän ketjuun. Sanoisinpa, että pieremättömiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Pidättely kuuluu työ- ja sosiaalielämään. Sen sijaan oman kodin seinien sisällä ei täydy kenenkään perheenjäsenen saada vatsaansa kipeäksi pieruaan pidättämällä tai vaihtoehtoisesti vessassa rampaten.

Monen tähän ketjuun vastanneen mielestä esim. suolistosairaat eivät saisi asua avoliitossa lainkaan, naimisiinmenosta puhumattakaan. He kun eivät yksinkertaisesti voi pidätellä 24/7 kaasujaan, ja vessakäynnitkin on äänekkäitä ja haisevia. Voi raukkoja, kun joutuvat jäämään sinkuiksi sitten.

Entäs ne, jotka synnyttävät ja ottavat miehensä synnytykseen mukaan, heitäkin on aika paljon. Jos mies näkee syntymän ihmeen kaikkine eritteineen lähietäisyydeltä, ei sen jälkeen jonkun viattoman pierun pitäisi tuntua miltään.

Minusta kyse on luottamuksesta. En pidä toista itsestäänselvyytenä, vaan luotan, että hän rakastaa minua ja minä häntä, vaikkei parisuhteessamme suolikaasuja pidätelläkään. Ruokapöydässä ei pierrä, ei seksin aikana, eikä myöskään saunassa. Muiden seurassa ei, mutta keskenämme voidaan päästää. Mitään kisaa ja näytöstä ei tarvitse järjestää, muttei myöskään pidätellä väkisin.

Nyt on pikkasen eri asia jos synnytyksessä pääsee kuin että kotona paukuttelee huvikseen menemään.

On myös eri asia jos on joku sairaus jota voi käsitellä sitten myös puolisonsa kanssa kuin se, että normaali terve ihminen on niin epäkunnioittava muille että pistää estoitta haisemaan.

Vierailija
74/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kuuluu, mutta taas koulutetumman väen keskuudessa ei kuulu.

Meinaat että korkeakoulutetut ei piere?

Tämän mukaan eivät piere koska korkeakoulutettuja, todellinen aivopieru:D

Vierailija
75/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muuttaisin sinne toiseen huoneeseen, myös makuuhuoneeseen, jos ei käytös muuttuisi.

Olemme aina nukkuneet eri huoneissa. :D

Vierailija
76/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme aina nukkuneet eri huoneissa. :D

No se selittääkin sitten tilanteen.

Lienee herralla rakastajatar jota ei kohtele kuten sinua.

Vierailija
77/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla kuuluu, mutta taas koulutetumman väen keskuudessa ei kuulu.

Meinaat että korkeakoulutetut ei piere?

Ei vaan fiksummat osaavat käyttäytyä seurassa ja myös fiksata ruokavalionsa sellaiseksi, että ei jatkuvasti turvota ja pieretä.

Vierailija
78/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wt parisuhteisiim kuuluu. Ei normaalien, sivistyneitten ihmisten parisuhteisiin. Alhainen älykkyysosamäärä myös liitetään usein piereskelyyn

Juurihan sanoin että en ole wt ja piereminen on normaalia parisuhteessa. Me akateemiset osaamme pieremisen lisäksi kirjoittaa yhdyssanat oikein. Sanan wt kirjoitusasu on epäselvä, mutta tässä muodossa sitä täällä käytetään joten annoin mennä, prööt.

Minulla on myös pari hyvää ystävää sekä pari lähisukulaista, joiden seurassa voi päästellä.

Vierailija
79/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on pieruja niin paljon että pidättäminen tuntuu vaikealta ja päästelette kokoajan muita huomioimatta, menkää lääkäriin.

Sitten lääkäri neuvoo välttämään esim. viljoja. Miten tämä ratkaisee ongelman? Mulla selvästi tietyt ruoka-aineet pierettää. Mutta miksi lopettaisin noiden ruokien syömisen pelkän suolikaasun takia, kun mitään muita oireita, kuten vatsakipua, ei ole?

Vierailija
80/90 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinkin kannattaa mennä lääkäriin, jos päästää niin kamalan hajuisia pieruja, ettei edes perheenjäsen saa olla samassa huoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän