Kuuluuko piereskely parisuhteeseen?
Siis silleen että pieraisee niin että toinen kuulee? Mielestäni hyvin ällöä ja epäkunnioittavaa jos näin tekee muiden seurassa. Varsinkin oman kumppanin.
Kommentit (90)
Kuuluu, jos ei ole kuuro, heitä varten pieruissa on haju mukana.
Estoiset mammat kärsivät, mieluummin kun pieraisevat.
Ruokaillessa ei meilläkään pieraista!
Tuntuisi oikeasti ihan älyttömältä lähteä toiseen huoneeseen pieraisemaan, kun todennäköisesti se kumppanikin sen kuitenkin kuulee, jos ei kartanon länsisiipeen asti lähde.
Vierailija kirjoitti:
No,silloin alkutaipaleella joka paukun tullessa juostiin vessaan.
Nyt kun ollaan oltu 21 vuotta naimisissa,aika vapaasti annetaan tulla.Aikalailla estot kadonneet ja merkki siitä,että elossa ollaan:D:D
Kaikella on aikansa. Mä sairastuin 23 vuoden naimisissa olon jälkeen ja nyt on pakko kipittää vessaan, ihan varmuuden vuoksi kun pikkupaukku onkin välillä tulivuorenpurkaus.
Mielestäni syödessä ei missään tapauksessa pieraista. Muuten voi käyttää harkintaa. Itse yleensä varoitan että kohta rävähtää, jos en jaksa vaivautua toiseen huoneeseen.
Mun mielestä pierut kuuluu vessaan ja ulkoilmaan (jos muut ihmiset on kohtuullisen välimatkan päässä). Sille ei tietenkään mitään voi jos unissaan päräyttää, varmaan kaikille käy joskus niin.
Mutta mulle tulee todella halveksittu olo jos joku pieree tahallaan mun seurassa, varsinkin jos se on vähän niinkuin mua päin. Itse en koskaan tekisi toiselle ihmiselle niin.
Onhan sekin itsestänselvää että kaikki pissaa, mutta ei sitä silti tehdä toisen päälle tai edes olohuoneen matolle. Ja kaikki niistää mutta en silti niistäisi toisen hihaan. Miksi pieremisessä ei tarvitsisi ottaa muita huomioon?
Elimellisesti. Piereskely pitkissä parisuhteissa on kehittynyt usein jo korkemman asteen kommunikoinniksi. Mitä syvällisimpä sävyjä saavuttavatkaan nuo aateliset petomaanivirtuoosimme viestitellessään laulavilla nuoteilla toisilleen sohvien syvyyksistä supistajalihaksiensa virtuoosimaisen hallinnan tuottaessa kaasutöräytyksiin moni-ilmeistä lisäinformaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pierut kuuluu vessaan ja ulkoilmaan (jos muut ihmiset on kohtuullisen välimatkan päässä). Sille ei tietenkään mitään voi jos unissaan päräyttää, varmaan kaikille käy joskus niin.
Mutta mulle tulee todella halveksittu olo jos joku pieree tahallaan mun seurassa, varsinkin jos se on vähän niinkuin mua päin. Itse en koskaan tekisi toiselle ihmiselle niin.
Onhan sekin itsestänselvää että kaikki pissaa, mutta ei sitä silti tehdä toisen päälle tai edes olohuoneen matolle. Ja kaikki niistää mutta en silti niistäisi toisen hihaan. Miksi pieremisessä ei tarvitsisi ottaa muita huomioon?
Pierut ei noin pääsääntöisesti sotke, pissat sen sijaan vaatii siivoamista.
Olisi kamalaa elää loppuelämä ihmisen kanssa, jonka seurassa ei voisi silloin tällöin pieraista. Tämä ei nyt tietenkään tarkoita sitä, että pitäisi paukutella oikein antaumuksella koko ajan.
Tällä palstalla kuuluu, mutta taas koulutetumman väen keskuudessa ei kuulu.
Varmasti on muitakin miehiä jotka tietää miltä tuntuu lämmin tuulahdus kasseille. Mä muka olen mies joka ei vähästä nyrjähdä. Ekan kerran kun naiselta pääsi pieru siinä tilanteessa niin ensin vain pysähdyin. Sitten kuului naiselta anteeksi en pystynyt pitelemään. Sen jälkeen alkoi niin naurattamaan että multa katosi pyhän mailan jäykkyyskin.
Siitä nauramisesta kun sain toivuttua niin sanoin että ei haittaa että sehän on ihan normaalia kun toisinaan päästää kaasua. Tämä nainen sai kerrottua että sille tuntuu joskus mahaan asti ja alkaa pierettää. Pyysin että varoita ensin jos päästelet herkällä hetkellä. Muistan varmaan ikuisesti kun niitä tapahtui uudestaan. Ensin sori ja kun aloin hytkyä niin kynnet selässä ja sanat älä vttu naura.
Olispa hirveetä elää omassa kodissa pierua pidätellen ja piilotellen. Vieraiden läsnäollessa en toki piere, mutta se pidättely on todella inhottavaa ja ahdistavaa. Jotenki se vessaanki meno pierun takia tuntuu typerältä..
Wt parisuhteisiim kuuluu. Ei normaalien, sivistyneitten ihmisten parisuhteisiin. Alhainen älykkyysosamäärä myös liitetään usein piereskelyyn
Aikuiset, fiksut ihmiset tietävät ettei muiden edessä piereskellä ja haista pahalle, aivan kuten ei kakitakaan muiden läsnäollessa. Ne asiat kuuluvat vessaan.
Kyse on toisten kunnioittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olispa hirveetä elää omassa kodissa pierua pidätellen ja piilotellen. Vieraiden läsnäollessa en toki piere, mutta se pidättely on todella inhottavaa ja ahdistavaa. Jotenki se vessaanki meno pierun takia tuntuu typerältä..
Olis hirveetä elää omassa kodissa toisen pierukatkuja haistellen.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kuuluu, mutta taas koulutetumman väen keskuudessa ei kuulu.
Meinaat että korkeakoulutetut ei piere?
Meillä piereskellään vessassa. En yleensäkään piereskele kenenkään edessä niin ihan vihoviimein sen rakkaan ihmisen edessä. Ei tarvitse pidetellä, kun käy nopeasti veskissä.
No, se ei ole katastrofi jos niin vahingossa käy, mutta en ymmärrä miksi joku nimenomaan haluaa piereskellä muiden läsnäollessa. Itse en saa mitään tyydytystä siitä.
Vierailija kirjoitti:
EI sinne vessan tarvitse mitenkään näyttävästi lähteä. Aikuinen osaa olla päästämättä juuri silloin ja päästää myöhemmin wc:saa/ulkona.
Ei, paitsi vahingossa.
Ja vessassa.