Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako sohva korjata?

Vierailija
18.01.2020 |

Minulla on reilun viiden vuoden ikäinen iso kulmasohva, jolla olen röhnöttänyt aina samalla paikalla varmaan 6-7 tuntiakin päivässä. Nyt jouset ovat tietty painuneet. Mietin että voiko sohvan korjata ja vaihtaa jouset vai pitääkö vain ostaa uusi sohva? Oon vaan tosi kiintynyt tähän mutta selkä kipuilee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia? Jos niin kuka noita tekee, joku verhoomoko? Tampereella.

Vierailija
2/5 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialla on joku sohvakorjaaja. Tulee kotiin ja täyttää sohvan siitä mistä pitää. En nyt muista firman nimeä, mutta googleta...

Vierailija
4/5 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokialla on joku sohvakorjaaja. Tulee kotiin ja täyttää sohvan siitä mistä pitää. En nyt muista firman nimeä, mutta googleta...

Ok kiitos. Olen jo googlannut mutta ei tuo tullut vastaan. Täytyy yrittää uusiksi. Google ehdottaa vaan jotain verhoojia tai entisöijiä.

Vierailija
5/5 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoilija korjaa ja verhoilee huonekaluja. Eli googlaa verhoomo. Tuo sohvan kotona täyttäminen kuulostaa hämärältä... Jos on jousituksessa vikaa, niin täytteiden lisääminen ei sitä ratkaise.

Taloudellisesti sohvan perusteellisempi korjaaminen voi olla kannattamatonta, mutta ympäristösyistä suosittelen silti. Ellei sohva muuten ole laadultaan ihan sekundaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi