On se fiksumpaa mennä vaikka maha pystyssä naimisiin kuin erota sitten naimisiin
Kommentit (28)
anteeksi vain, mutta minulla on lapsia.
ja myös mies jota rakastan ja jonka kanssa menin naimisiin rakkaudesta, ennen lapsia.
jos mies on jollekin pelkkää siittiösäkki, niin mikäs siinä. Minä menin naimisiin mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja haluan viettää hänen kanssaan loppuelämän. Erinomainen lähtökohta myös lasten hankkimiselle.
täällä siis taas numero 20.
anteeksi vain, mutta olet väärässä, minulla on lapsia.
sekä mies jota rakastan ja jonka kanssa menin naimisiin rakkaudesta, ennen lapsia.
kuin sukkia... Jos sattuu eittei niitä lapsia tule seuraavankaan kanssa niin uutta mietsä vaan niin kauan ku tärppää...
menon jälkeen ja syynä se ettei lapsia saada sen puolison kanssa.
jotain toisen luokan kansalaisia? Ettei ansaita rakkautta ja avioliittoa. Kumma toi ajatus, et on NOLOA jos ei naimisissa saa lapsia. EI kaikki saa. Piste. Nolompaa musta on, että noin selvästi ilmaisee naivansa vaan lapsilleen isän, ei itselleen kumppania.
jotain toisen luokan kansalaisia? Ettei ansaita rakkautta ja avioliittoa. Kumma toi ajatus, et on NOLOA jos ei naimisissa saa lapsia. EI kaikki saa. Piste. Nolompaa musta on, että noin selvästi ilmaisee naivansa vaan lapsilleen isän, ei itselleen kumppania.
kaikki ajattelis takuulla, et mennään naimisiin sen takia että kävi vahinko.
Huh huh=)
Täällä ei vaan näköjään tajuta tätä ihan pientä perusasiaa!