Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On se fiksumpaa mennä vaikka maha pystyssä naimisiin kuin erota sitten naimisiin

Vierailija
27.07.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on jollekin pelkkää siittiösäkki, niin mikäs siinä. Minä menin naimisiin mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja haluan viettää hänen kanssaan loppuelämän. Erinomainen lähtökohta myös lasten hankkimiselle.

Täällä ei vaan näköjään tajuta tätä ihan pientä perusasiaa!

Vierailija
22/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vain, mutta minulla on lapsia.

ja myös mies jota rakastan ja jonka kanssa menin naimisiin rakkaudesta, ennen lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on jollekin pelkkää siittiösäkki, niin mikäs siinä. Minä menin naimisiin mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja haluan viettää hänen kanssaan loppuelämän. Erinomainen lähtökohta myös lasten hankkimiselle.

Vierailija
24/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis taas numero 20.

anteeksi vain, mutta olet väärässä, minulla on lapsia.

sekä mies jota rakastan ja jonka kanssa menin naimisiin rakkaudesta, ennen lapsia.

Vierailija
25/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sukkia... Jos sattuu eittei niitä lapsia tule seuraavankaan kanssa niin uutta mietsä vaan niin kauan ku tärppää...

menon jälkeen ja syynä se ettei lapsia saada sen puolison kanssa.

Vierailija
26/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain toisen luokan kansalaisia? Ettei ansaita rakkautta ja avioliittoa. Kumma toi ajatus, et on NOLOA jos ei naimisissa saa lapsia. EI kaikki saa. Piste. Nolompaa musta on, että noin selvästi ilmaisee naivansa vaan lapsilleen isän, ei itselleen kumppania.

Vierailija
27/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain toisen luokan kansalaisia? Ettei ansaita rakkautta ja avioliittoa. Kumma toi ajatus, et on NOLOA jos ei naimisissa saa lapsia. EI kaikki saa. Piste. Nolompaa musta on, että noin selvästi ilmaisee naivansa vaan lapsilleen isän, ei itselleen kumppania.

Vierailija
28/28 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ajattelis takuulla, et mennään naimisiin sen takia että kävi vahinko.

Huh huh=)