Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puolasta kannattaa tuoda?

Vierailija
18.01.2020 |

Tai ostaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata. Se on hyvää ja säilyy. Loput voit syödä siellä. Halpaa ja hyvää safkaa

Vierailija
2/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rintava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotissisiä morsiamia.

Vierailija
4/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja alkukirjaimia.

Vierailija
5/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautakivi.

Vierailija
6/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata (Wawel ja Wedel muistaakseni paikallisia hyviä, myös Milkaa saa halvalla, Fazer saman hintaista kuin Suomessa), vuoristojuustoa (puolalainen juusto jota myydään siivuissa ja pötköissä, ihanan suolaista ja sopii hyvin hillon kanssa kun pannulla vähän paistaa), viinaa (Zubrowka ja Soplica hyviä, Lubelska ihan ok).

Vierailija
7/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka kaunotar pitkään suhteeseen.

Vierailija
8/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viulu tai parikin viulua. Huippukauppa Gdanskissa. Niin ja kai osaat soittaa?

Vierailija
9/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautakivi.

Katyń?

Rahat hautakiveen.

Vierailija
10/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko millä menopelillä liikenteessä?

Paikallinen makkara on hieno tuote ja vähän erilaista verrattuna suomalaiseen makkaraan. Itse tykkään Kiełbasa Śląska -tyyppisestä makkarasta eniten.

Alkoholia voi myös totta kai ostaa, on aika halpaa täällä. En osaa laadusta kuitenkaan sanoa, kun en itse juo. Alkoholin kuljettaminen lentokoneessa voi tuottaa kyllä ongelmia, kun on nestettä, ja lihatuotteet pitää säilyttää koko kuljetuksen ajan kylmässä.

Helpommin kuljetettavia ovat sitten suklaat, keksit, kahvi. Tai sitten voi ostaa perinteisemmän matkamuiston, esmes keramiikkaa, laseja tai kivan kansallispuvussa olevan pienen nuken.

Paikan päällä kannattaa syödä pierogia :)

Vierailija
11/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko millä menopelillä liikenteessä?

Paikallinen makkara on hieno tuote ja vähän erilaista verrattuna suomalaiseen makkaraan. Itse tykkään Kiełbasa Śląska -tyyppisestä makkarasta eniten.

Alkoholia voi myös totta kai ostaa, on aika halpaa täällä. En osaa laadusta kuitenkaan sanoa, kun en itse juo. Alkoholin kuljettaminen lentokoneessa voi tuottaa kyllä ongelmia, kun on nestettä, ja lihatuotteet pitää säilyttää koko kuljetuksen ajan kylmässä.

Helpommin kuljetettavia ovat sitten suklaat, keksit, kahvi. Tai sitten voi ostaa perinteisemmän matkamuiston, esmes keramiikkaa, laseja tai kivan kansallispuvussa olevan pienen nuken.

Paikan päällä kannattaa syödä pierogia :)

Niin tosiaan, täältä saa semmoista suklaata kuin śliwka w czekoladzie. Kuivattu luumu suklaan sisällä, tosi hyvää! Kahvista itse tykkään Cafe D'or Exclusive:sta, sitä voi ostaa Biedronka-kaupoista halpaan hintaan. Mulla on tosin kahvin suhteen halpa maku.

Vierailija
12/12 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksituliaisia kuten pieni ihminen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi