Turusta löytyi mies, joka oli asunut metsässä 1990-luvulta lähtien
Totta vai tarua ?
Kommentit (75)
Joko joku m-pahoittaja poistatti aiemman aloituksen. Tällä palstalla kyllä riittää heitä. Hyi. Jos tuntisin yhdenkin, niin antaisin litsarin.
Tämä oli ihan hirveän surullinen tarina. Onneksi sai nyt apua, kiitos!
Mun mielestä aika surullista että suomessa asiat näin. Onneksi kaveri sai apua..
Asuisin paljon mieluummin metsässä savupirtissä virtaavan veden äärellä ja kasvattaisin itse ruokani ja panisin olutta. Nykyihmisen muovinen elämä kaupungissa on täysin merkityksetöntä.
mä vaan ihmettelen et mistä on saanut ruokaa talvella ja miten on ruokansa valmistanut talvella.
muuten mä kyllä muuttaisin metsään heti jos siellä selviytyisin..
kok kirjoitti:
mä vaan ihmettelen et mistä on saanut ruokaa talvella ja miten on ruokansa valmistanut talvella.
muuten mä kyllä muuttaisin metsään heti jos siellä selviytyisin..
sanoi, että metsässä asuu muitakin. Eli luultavasti joku heistä käy ryöstämässä kaupoista tai jonkun tutut auttaa
Mies on kertonut Rouvalille, että samassa metsässä asuu useita kodittomia.
– Mies sanoi, että metsässä on kodittomia, joiden olemassaolosta kukaan ei tiedä. He eivät ole missään järjestelmissä.
mä haluun oppii miten. talvella saa kyllä kalaa pilkillä mutta tulenteko on pirun haastavaa ja pitäis löytää semmonen metsä mihin vois tehä pienen majan ja järvi ois lähellä .
Mistä on saanut ruokaa ja vaatteita, ehkä hänellä on kuitenkin ollut joku auttaja. Varmasti on myös sairautta ollut noin pitkän ajan kuluessa. Rankkaa elämää, onneksi hänellä on nyt mahdollisuus valita.
mulle tuo toivoa että metsässä voi elää, orjaksi en ala .
Tästä uutisesta tuli mieleen AV:n selittämättömien tapahtumien ketju ja kaikki metsien "möröt" sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä on saanut ruokaa ja vaatteita, ehkä hänellä on kuitenkin ollut joku auttaja. Varmasti on myös sairautta ollut noin pitkän ajan kuluessa. Rankkaa elämää, onneksi hänellä on nyt mahdollisuus valita.
jos saa töitä mitä epäilen. Toinen vaihtoehto on ikuinen 9 € orja.
Kun vetää Lasolia, niin tuppaa nuo vuodet menemään sekaisin.
kok kirjoitti:
Mies on kertonut Rouvalille, että samassa metsässä asuu useita kodittomia.
– Mies sanoi, että metsässä on kodittomia, joiden olemassaolosta kukaan ei tiedä. He eivät ole missään järjestelmissä.
mä haluun oppii miten. talvella saa kyllä kalaa pilkillä mutta tulenteko on pirun haastavaa ja pitäis löytää semmonen metsä mihin vois tehä pienen majan ja järvi ois lähellä .
Miksi tulenteko on muka haastavaa? Voi jestas, se että ihminen on asunnoton, ei tarkoita sitä, etteikö hänellä olisi lainkaan rahaa esim. tulentekovälineisiin.
kok kirjoitti:
Miten Suomeen voi syntyä siten, ettei ole missään järjestelmässä? Onko siis heidän biologiset vanhemmat silloin jo eläneet piilossa muulta yhteiskunnalta ja samalla piilotelleet heitä? Vai ovatko muuttaneet muista maista? Vai luullaanko heitä kuolleksi ja heidät olisi siksi poistettu järjestelmistä? Mietin vain, että miten tuo on mahdollista. Kun normaalisti "järjestelmiin" pääsee (taikka joutuu, jos joku sen sellaisena kokee) automaattisesti jo syntyessään.
no jos ajatellaan ettei saa yhteiskunnalta mitään eikä ole rahaa niin tulitikut kastuu helposti, sytkäri ei kestä kauakaan ja siitäkin helposti kipinä katoaa. joitain tuluksia jos hankkis x määrän niin ehkä sitten vois selviytyä
No jos jotain hyvää haluaa "Metsänpeikon" toiminnasta ja sen aiheuttamasta kohusta etsiä, niin ilman sitä noitakaan metsäasukkeja ei olisi välttämättä koskaan löydetty eikä heidän tilanteensa olisi tullut koskaan kenenkään tietoon.
Vierailija kirjoitti:
kok kirjoitti:
Miten Suomeen voi syntyä siten, ettei ole missään järjestelmässä? Onko siis heidän biologiset vanhemmat silloin jo eläneet piilossa muulta yhteiskunnalta ja samalla piilotelleet heitä? Vai ovatko muuttaneet muista maista? Vai luullaanko heitä kuolleksi ja heidät olisi siksi poistettu järjestelmistä? Mietin vain, että miten tuo on mahdollista. Kun normaalisti "järjestelmiin" pääsee (taikka joutuu, jos joku sen sellaisena kokee) automaattisesti jo syntyessään.
riittävän kauan kun elää turvaverkkojen ulkopuolella niin ketään ei kiinnosta päinvastoi kunta ja valtio haluaa eroon tälläisistä ihmisistä
Kokeilkaas itse elää metsässä muutama vuosi. Järkyttävää, että suomessa on tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: ruokaa saa esim. ruokajonosta. Kun olin Myllypurossa töissä, siellähän näitä ihmisraasuja näki ruokaa jonottamassa. Ruokajono on Suonessa pitkä kuin nälkävuosi. Ja toinen juttu, että esim. työkyvyttömyyseläke juoksee, eikä sitä tarvitse erikseen hakea, kun se on kerran myönnetty. Vaikka ihminen olisi koditon, hänellä voi olla pankkikortti. Olen siis itse sossu koulutukseltani ja työskennellyt urallani monenlaisten ihmisten kanssa. Tiedostan varsin hyvin, että sosiaalitoimi ei tavoita läheskään kaikkia yhteiskuntamme huono-osaisia. Osa ei edes halua tulla tavoitetuksi. Ihmisen sielu on vapaa.
Tässä maassa olisi metsäveljille töitä.