Missä Venla-gaala official?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Pihla Viitala on kyllä upea näyttelijä, kaunis, todella karismaattinen! Olen fani. ❤❤
Minusta taasen täysin karismaton, kun puheesta ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matleena on ollut mielessä Levottomista (2000) lähtien. Se kolmio jäi mieleen...
Matleena, Maria Y ja Anu Sinisalo ovat Suomen parhaimmat näyttelijät. Sinisalo on niin ihana Sorjosessa🧡💗💚
onneksi Suomessa nämä jo aikuiset naisetkin saavat hienoja rooleja <3
Tolkuttoman pitkä tämä gaala...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kuusniemen asuskokonaisuudesta, erityisesti keltasista kengistä. Mut miten juuri kukaan ei ole laittanut hiuksiaan mitenkään?
Suomalaisilla aina sama juttu noissa gaaloissa. Ei tajuta, että iltapuvun kanssa pitkät hiukset tulisi olla kiinni. Pitkät, auki roikkuvat hiukset pilaa hienoimmankin puvun.
Ei pilaa. Kauniit pitkät suorat hiukset on kauniit aukinaisena, iltapuvunkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tolkuttoman pitkä tämä gaala...
Moneltako alkoi? eikös se ihan just lopu?
Vierailija kirjoitti:
Pihla Viitala on kyllä upea näyttelijä, kaunis, todella karismaattinen! Olen fani. ❤❤
Vielä kun oppisi puhumaan. Tympeää, kun joutuu keskittymään siihen, mitä hän mumisee, sen sijaan, että seuraisi elokuvaa.
H.Laurilla vaikea puhua botoxin tai minkälie täytteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Pihla vaikutti olevan ihan sekaisin?!
Muistelin, että viime vuonna oli umpijurrissa, mutta se olikin Linnan juhlissa. Tai saattoi toki olla tässä gaalassakin. Nyt näköjään raskaus jo pitkällä.
Onko siis raskaana?
Luulin instajutuista, että kuva oli jostain roolista.
Tukevasti raskaana näytti olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee tota Lauria. Naama leikattu pilalle.
Oli tuolla saralla ensimmäisiä Suomessa. Riitta Väisäsen juontamassa Kymppitonnissa aikoinaan näin ne luonnottomat turbohuulet.
Kuinka kulunut tää Jukkapoikakin nykyään on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taasen täysin karismaton, kun puheesta ei saa mitään selvää.
No voi että,toki makuja on monia. Itse kyllä fanitan Pihlaa,hänessä on jotain mielenkiintoista, joka kiinnostaa itseäni. Hyvä Pihla!!! Tule pian takaisin äippäloman jälkeen! 🌸😊🤗
Jaana on kyllä oikeasti hyvä ja ammattimainen juontaja.
Ei hihittele, eikä höröttele, että huomio kiinnittyisi häneen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kulunut tää Jukkapoikakin nykyään on?
Kulunut kauluspaita on hän.
Hjallis sentään mainitsi lavasta 😅
Katos Kanervan Makellakin jo toinen gaala putkeen
Olisiko Urheilugaalan ja tämän välillä voinut olla vaikka muutama viikko, niin ei tulisi näin kiusallisesti esiin se, että samat naamat pyörii molemmissa?
Matleena, Maria Y ja Anu Sinisalo ovat Suomen parhaimmat näyttelijät. Sinisalo on niin ihana Sorjosessa🧡💗💚