Missä Venla-gaala official?
Kommentit (183)
Jännittävintä on seurata kuinka moni vielä putoaa tuolta naurettavan pieneltä lavalta.
Jos ovat yhtään järjissään MS romantic kahmii nämä Venlat.
Yksi nainen siellä jo kompuroi kumoon, todella huonosti tehty sokkeloinen lava ja kaikenmaailman korokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jaana Pelkonen juontaa? 😲
Kai se ihan ok juontaja on, koska hyväksyttiin tarkan syynin kautta aikanaan Euroviisuihinkin.
Kas kännissä joku lavalla
Pelkonen tarvii palkkaa, käyhän Alatalokin keikoilla. Ei noinkansanedustuspalkat ole niin hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se ihan ok juontaja on, koska hyväksyttiin tarkan syynin kautta aikanaan Euroviisuihinkin.
Kiva saada myös kansanedustajana lisätuloja ja näkyvyyttä 😃 ja uusia kasvoja - kuka niitä nyt kaipaa?!
Lol tuota jokikunnaksen kampausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva saada myös kansanedustajana lisätuloja ja näkyvyyttä 😃 ja uusia kasvoja - kuka niitä nyt kaipaa?!
ja saadaan palstatilaa, kun ihmiset valittavat, että aina niitä samoja naamoja.
Vierailija kirjoitti:
H
Ja minkä h*elvetin takia Vappu Pimiä on pitänyt ottaa tähänkin kraakkumaan?
Jaksoin 30 sek. Jotkut erämiehet kömpi lavalle ja joku niistä alkoi etsiä sanoja. En pysty katsomaan enkä kuuntelemaan. Seuraan tvstä suomenkielisistä ohjelmista uutiset, sään, urheilua. Muu on soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Lol tuota jokikunnaksen kampausta.
Matalaotsainen kansalainen.
Vierailija kirjoitti:
Jaksoin 30 sek. Jotkut erämiehet kömpi lavalle ja joku niistä alkoi etsiä sanoja. En pysty katsomaan enkä kuuntelemaan. Seuraan tvstä suomenkielisistä ohjelmista uutiset, sään, urheilua. Muu on soopaa.
Minä myös, paitsi uutiset ja sään sillä nekin ovat soopaa.
Vapun yläosa on kuin henkkamaukan muutaman euron toppi 2000-luvun alkupuolella.
Kuka tuo ärsyttävä vihreäpukuinen nainen oli Elossa 24 h joukoissa?
Mulla pelottaa että Maijan ääni täi mun korvat särkyy.
Vierailija kirjoitti:
Kas kännissä joku lavalla
Pelkonen tarvii palkkaa, käyhän Alatalokin keikoilla. Ei noinkansanedustuspalkat ole niin hyviä
Ei taida Alatalo olla enää kansanedustaja. Jäi pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pelottaa että Maijan ääni täi mun korvat särkyy.
tai*
Vapun kasvojen korostusglitterit on menneet överiksi, on kai vähän kuuma ja iho punottaa alta niin näyttää vaan punakan hikiseltä 😀
ei kiinnosta ketään tuo kaala.