Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoiteltiinko sinua lapsena/nuorena vaarallisista ihmisistä

Vierailija
17.01.2020 |

Itse olen tässä todennut, että olin lapsena ja nuorena todella naiivi ja tietämätön ja jos olisi joku vaarallinen henkilö osunut kohdalle (onneksi niin ei käynyt) minut olisi varmaan saanut manipuloitua tekemään ties mitä.

Ja yhtenä syynä tähän naiviuteeni oli varmasti se, että ainakaan minua ei oikein varoiteltu millään tavalla siitä, miten vaarallisia jotkut ihmiset voivat olla.

Korkeintaan ehkä joskus sanottiin, että vieraiden ihmissten kyytiin ei saa mennä yms., mutta siitä ei ollut puhettakaan, että se vaarallinen henkilö ja hyväksikäyttäjä saattaakin olla joku tuttu tai sukulainen.

Tai esimerkiksi joku niin sanottu tyttö- tai poikaystävä tai vaikka joku muuten ystäväksesi luulema saattaakin manipuloida ja painostaa teḱemään jotain mitä et halua, siis että miten tällaisen manipuloinnin tunnistaa, ja osaa pitää puolensa, tilanteessa jossa sinua koitetaan saamaan tekemään jotain nyt vaikka väittämällä ettet rakasta, tai et ole aito ystävä, jos et suostu tekemään mitä tämä manipuloija haluaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varoittaneet ja huonosti kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme