Miehen sukulaistyttö majailee meillä pari viikkoa, aamupala ei kelpaa vaan lähtee lenkille
Että ottaa hermoon. Minä teen monipuolisen aamiaisen ja tämä tyttö nappaa korkeintaan omenan mukaan ja sanoo, ettei ole aamuisin nälkäinen. Mies sanoo että älä välitä, kun toisilla ei tee heti aamusta mieli syödä raskaasti. Minusta tuntuu kuitenkin että tämä tyttö pitää minua ja lapsiamme pilkkanaan, koska kaikki muut kuitenkin syövät pöydässä myös aamuisin. Miten suhtautuisitte tuollaiseen käytökseen?
Kommentit (20)
Olen 60-vuotias enkä ole koskaan syönyt aamiaista, en vaan pysty syömään. Juon vain kahvin ja lasin tuoremehua.
Mikä siinä tytössä nyt oikeasti ärsyttää?
Jos ystäväsi tulisi yöksi eikä haluaisi aamupalaa, ärsyttäisikö se yhtä paljon?
Voi luoja mikä ajatusmaailma ap:lla. Loukkaantuu toisen syömistavoista.
Ei mullakaan ole aamuisin nälkä, enkä todellakaan alkaisi ahtamaan kitusiini yhtään mitään vain kohteliaisuudesta. Pää pois perseestä, ap. Ymmärrä, että ihmisiä on erilaisia, ja että se erilainen sukulaistyttö ei ole erilainen vain sinua loukatakseen.
Varmaan sanoisin ap:lle että meenyvittuun.
Varmaan katsoisin itseäni peiliin ja kysyisin, mitä mielisairautta todennäköisimmin sairastan, jos normaalit kohteliaat tavat muiden ihmisten kanssa eivät tule mieleen. Tyttö syö jos syö, sinun tehtäväsi ei ole vetää herneitä nenään.
Sinä tässä pidät pilkkanasi sitä tyttöä, kun haukut häntä vain siksi, että hän on erilainen kuin sinä. Toki provohan tämä on, joten turha enempää kommentoida.
En itsekään tykkää syödä aamuisin, painajaismaista olisi joku pakkosyömistilaisuus aamuisin. Anoppi sitä joskus yritti, 12 vuoden kuluttua luovutti ja totesi, ettei toisilla sitten taida olla aamulla nälkä. Joten älä tee mitättömästä asiasta itsellesi ongelmaa.
Suhtautuisin niin kuin terve normaali aikuinen tuollaiseen suhtautuu: Antaa jokaisen ihan itse päättää syömisistään.
Kannattaisi sinunkin lähteä sinne lenkille. Helpottaisi tuota ahdistusta ja muutenkin tekisi sinulle hyvää.
Minun vatsani turpoaa helposti aamuisin pienistäkin määristä ruokaa. Siksi en syö ennen puoltapäivää. Kamala ajatuskin syödä raskaasti heti aamulla.
Jos joudun heräämään aikaisin, en kerta kaikkiaan pysty syömään. Elimistöni ei ole valmis ottamaan ruokaa vastaan. Viikonloppuaamut ovat erilaisia, koska vaikka en edes nukkuisi erityisen pitkään niin loppuaika sängyssä on jo sellaista semivalvomista. Olen muutenkin iltavirkku ja aamut ovat tuskaa. Kuten muutkin ovat jo sanoneet, niin tuo on ihan ok.
Kumpa voisikin olla syömättä aamupalaa, nekin kalorit säästyisivät.
Minä olen aamuisin nälkäinen, ja syön mielelläni amerikkalaisen runsaan aamiaisen.
En pysty lähtemään liikenteeseen aamuisin, ellen saa tankattua energiaa.
Lounas onkin sitten melko myöhään, klo 13 maissa, joten kunnon aamiainen on tarpeen.
Miten luulet, että hän menee lenkille täydellä vatsalla?
Itse jouduin arkiaamuisin heräämään töihin todella aikaisin, eikä oikein aamiainen maistu. Tavaksi on tullut työpaikalla, että käydään aika aikaisin syömässä lounasta. Lounas on kuitenkin sosiaalinen tapahtuma. Jos söisin runsaan aamupalan, joutuisin menemään myöhemmin yksin syömään.
Iltapäiväksi on sitten pientä välipalaa, että jaksaa iltapäivän töissä.
Hän onkin keveä liihoitteleva neitoperhonen.
Mielensäpahoittajien maailma. Kotimaana tietenkin Suomi.
Hänellä ei varmaan ole aamuisin nälkä niin kuin itsekin sanoo. Turhaan otat itseesi.