Hengenvaarallisesti lihava
Monen päähenkilön läheinenkin on myös lihava, mutta käyttäytyvät kuin olisivat itse normaalipainoisia.
Nytkin tulee jakso missä puoliso on myös iso, mutta moittii vaan miestä isoksi ja ettei olisi uskonut olevansa tuollaisen kanssa.
Kommentit (23)
Outoa kyllä, että noissa on koko perhe lihava. Meillä minä olen perheemme ainoa läski. T. Ammattivalittaja
Joskus kun katson sitä ohjelmaa mietin, ovatko he alkaneet seurustella näiden kanssa vain siksi, että voisivat oikeuttaa oman painonsa. Muistaakseni kaikissa tapauksissa parien tavatessa, tämä "tähti" on painanut jo järjestään reilusti yli 200kg.
Jossakin jaksossa dr Now sanoi, että kun yksi perheen jäsen on mega lihava, niin muut jotenkin eivät tajua omaa tilannettaan ("en paina niin paljon kun x, eihän minulla ole mitään ongelmaa") tai sitten oikeuttavat oman syömisensä juurikin sillä, että x on paljon suurempi/sairaampi. Itsepetosta se on joka tapauksessa.
Joo ilmeisesti kuvittelevat olevansa normaalipainoisia siinä rinnalla...kai sitä tulee sokeaksi kun tuntee itsensä pieneksi valaan vierellä...-ap
Tämänpäiväisessä jaksossa näytti jopa että vaimo saattoi lopussa olla isompi kuin miehensä joka odotteli pääsyä ylimääräisen ihon poistoon? Vaimo oli siis TODELLA lihava.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväisessä jaksossa näytti jopa että vaimo saattoi lopussa olla isompi kuin miehensä joka odotteli pääsyä ylimääräisen ihon poistoon? Vaimo oli siis TODELLA lihava.
Mikä jakso tänään tuli? Katson tätä Dplaysta, niin en tiedä television aikataulutuksesta.
Ja varmasti suuri osa läheisistä oikeuttaa painonsa tämän leikkaukseen menevän kustannuksella, joko itselleen ja/tai muille. Kyllähän se varmasti helposti alkaa tuntua ettei nyt oikeasti ole niin iso, kun vertaa vaikka vaan kuvia. Tai jos toinen ei enää liiku sängystä mihinkään, varmaan helposti ajattelee, että minä sentään liikun, käyn töissä/voin ajaa autoa/käyn kaupassa/laitan ruokaa/pääsen ulos talosta. Kauheaa itsepetosta se kuitenkin on ja tekee itselleen kaikkien aikojen karhunpalveluksen ja saattaa itse olla tuossa ohjelmassa joidenkin vuosien päästä.
Katson jonkun verran noita Youtuben kautta ja yhdessä jaksossa superlihavalla oli äiti joka oli itse vuosia sitten ollut lihavuusleikkauksessa. Ylipainoa oli täysin normaalin noin 50-60-vuotiaan naisen verran, siis ihan Suomen mittakaavassakin melko normaali näky. Mun äiti on about tuon näköinen. Tuolle äidille Dr Now oli julmana että lihavuusleikkauksesta huolimatta olet noin pulskassa kunnossa ja että pitää laihduttaa tyttären rinnalla :D. Ja sit tämänpäiväisen jakson nainen oli noin kaksi kertaa niin iso kuin se äiti enkä huomannut että naiselle olis erityisesti satanut pyyhkeitä. Toki eri kausilla voi olla eri tyyli ja riippuu tietysti ihmisestäkin paljonko sen ajatellaan kestävän, ehkä sillä lihavuusleikatulla katsottiin olevan jaksamista ottaa tuollaista vastaan. Mutta siis tuosta kyllä tuli mieleen että tällä lailla näitä ohjelmia "käsikirjoitetaan" että valitaan mistä tehdä se big deal.
Olen ihmetellyt sitä, että nämä tosi lihavat asuvat aina jossain parakissa yms. Mistä he saavat rahaa ruokaansa, koska he eivät pysty työskentelemään, sukulaisensakin ovat yhtä lihavia ja köyhiä. Usa:ssahan ei sosiaalihuolto/työttömyyskorvaukset maksa heidän syömistään?
Mäkin oon miettinyt mistä saa rahansa...vaikka roskaruokahan on halpaa
Mulle on kanssa "pistänyt silmään" nämä asunnot. Melkein järjestään kaikki asuu jossakin parakkimaisessa lotjussa tai pienen pienessä talossa ja pihamaat on pelkkää paljasta aukiota. Mitään eteistä ei ole, vaan astutaan ulkoa suoraan olohuoneeseen. Huonekalut on kaikki pitkin seiniä, yksi nojatuoli täällä ja joku muu tuoli tuolla, kaikenlaisia laatikoita ja tavarakasoja, kaikki ruoka syödään olohuoneessa niillä tuoleilla istuen, ei pöytää. Ikkunaverhot on kummallisia rääsyjä, mitkä repsottaa sinne tänne. Kaikki niin epäviihtyisää ja ankeata kuin olla voi. Onko ihme, jos ihminen masentuu jo siitäkin. Syöminen ainoa ilo.
Ja se on sitten se Amerikan ihmemaa.
Tämänpäiväisellä Traceylla oli kyllä käsittämättömän komea mies. Ja tuntui aitoa rakkautta riittävän.
Aika hurjat nuo jalat. En ole koko kyllä jaksoa katsonut.
Eilinen Tanishan jakso oli ikävää katsottavaa, hänen vanhempi tyttärensä, joka suomalaisittain olisi sairaalloisen lihava, näytti äitinsä vieressä vain vähän turvonneelta.
Vierailija kirjoitti:
Katson jonkun verran noita Youtuben kautta ja yhdessä jaksossa superlihavalla oli äiti joka oli itse vuosia sitten ollut lihavuusleikkauksessa. Ylipainoa oli täysin normaalin noin 50-60-vuotiaan naisen verran, siis ihan Suomen mittakaavassakin melko normaali näky. Mun äiti on about tuon näköinen. Tuolle äidille Dr Now oli julmana että lihavuusleikkauksesta huolimatta olet noin pulskassa kunnossa ja että pitää laihduttaa tyttären rinnalla :D. Ja sit tämänpäiväisen jakson nainen oli noin kaksi kertaa niin iso kuin se äiti enkä huomannut että naiselle olis erityisesti satanut pyyhkeitä. Toki eri kausilla voi olla eri tyyli ja riippuu tietysti ihmisestäkin paljonko sen ajatellaan kestävän, ehkä sillä lihavuusleikatulla katsottiin olevan jaksamista ottaa tuollaista vastaan. Mutta siis tuosta kyllä tuli mieleen että tällä lailla näitä ohjelmia "käsikirjoitetaan" että valitaan mistä tehdä se big deal.
Hänelle oli tehty lihavuusleikkaus ja sen olisi pitänyt tuottaa tulosta ja se oli mennyt hukkaan, kun asianomainen ei ollut tehnyt mitään tilanteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle oli tehty lihavuusleikkaus ja sen olisi pitänyt tuottaa tulosta ja se oli mennyt hukkaan, kun asianomainen ei ollut tehnyt mitään tilanteessaan.
No ei se ollut mennyt hukkaan kun oli ihan asiallisissa mitoissa. Suuri osa näissä ohjelmissa esiintyvistä läheisistä on yhtä lihavia tai paljon lihavampia.
Mites ne säälittävät puolisot (yleensä miehet) ketkä pelkäävät menettävänsä pullukkansa jos hän laihtuu?! Ajatuksena ilmeisesti että kun ovat siihen asti huolehtineet liikuntakyvyttömästä naisestaan ja kantaneet roskaruokaa hänen nenänsä eteen että sitten kun nainen laihtuu niin hän automaattisesti jättää miehen koska ei tarvitse häntä enää. Kyllä voikin olla vääristynyt mieli heillä...
Tuo Steven on kyllä vastenmielinen ihminen!
Youtubesta voi vielä löytyä Assanti brothers-jaksot, ne ovat ihan parhautta. :D Kuin jotain komediaa katsoisi...
Noissa perheissä minua häiritsee se, miten lapset ovat jo alakouluiässä todella tuhteja, vieläpä vaarallisella tavalla eli keskivartalolihavia. Lapset syövät samaa kuin aikuiset, eli pitsaa, hampurilaisia ym. ravinneköyhää mättöruokaa. Missä ovat hedelmät, vihannekset, pähkinät jne.? Eivät ne nyt niin kalliita voi olla vrt. perhekokoinen pitsa!
Samaa oon ihmetellyt! Ja jos puoliso/perhe noudattaa samaa ruokavalioo päähenkilön kanssa, niin nuristaan ja kitistään ja haetaan itselle roskaruokaa lisäksi, vaikka kokoluokka on viittä vaille sama sen hengenvaarallisesti lihavan kanssa. Eikö tuo olisi hieno tilaisuus samalla tukea sitä elämästään taistelevaa ja hoitaa omakin terveys/kroppa kuntoon?