Ystäväni menneisyydestä paljastui epämiellyttävä asia
Olen ollut kyseisen naisen kanssa ystävyksiä kymmenisen vuotta. Olen itse perheellinen ja hän omalla tahollaan parisuhteessa. Kuulin nyt että ennen nykyistä parisuhdettaan ja pitkää sinkkuvaihetta hän on rikkonut toisen avioliiton ja perheen salarakkaana. Muutama vuosi takaperin samainen ystävä sanoi minulle olevansa kateellinen miehestäni. Nyt ystäväni menneen perheenrikkomismenneisyyden ja aiempien puheiden jälkeen en tiedä miten suhtautua häneen. Olo kuin en tuntisikaan häntä. Tiedän että ihmiset kypsyvät ja tekevät virheitä mutta hänen nykyinenkin kumppani toiselta hänen tapailusuhteessa olevalta toveriltaan pokattu tapaus. En usko että hän perhettäni lähtisi taikka onnistuisi rikkomaan mutta jos samalla tavoin käyttäytyisi muita kohtaan jatkossa en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Muilla vastaavasta kokemusta?
Kommentit (23)
Älä hermostu. Sellaisia naiset ovat.
Palstalta luultavasti tulee aika massava mielipide siihen suuntaan, että sinulla ei ole oikeutta tuomita ketään perheen rikkomisen takia. Palstan mielestä on oikeus rikkoa mitä vain, jos on moderni nainen ja #oikeudet ja niin poispäin. Paitsi jos tapahtuu itselle. Silloin pitää syylliset ampua maata kiertävälle radalle ikuisiksi ajoiksi.
Ystävyyteen vaaditaan yleensä samanlaiset perusarvot, eikä ne teillä ole.
Mutta parisuhdetta ei voi mikään salarakas rikkoa yksikseen. Ja jos mies päättää pettää, on se hänen valintansa ja syynsä, eikä sen ulkopuolisen.
Olen perheiden rikkojia vastaan. Hänen tapauksessaan tiesi miehen olevan avioliitossa sekä perheellinen eikä deittailu mennyt tietämättömyyden piikkiin
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen perheiden rikkojia vastaan. Hänen tapauksessaan tiesi miehen olevan avioliitossa sekä perheellinen eikä deittailu mennyt tietämättömyyden piikkiin
-ap
Kyllä se mieskin tiesi olevansa naimisissa.
Olet sinä kanssa yksi lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Onko ystäväsi nimi kenties Maisa?
Ei ole eikä Torpasta kyse :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apKyllä se mieskin tiesi olevansa naimisissa.
Moraaliton sikahan se mieskin ollut
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apKyllä se mieskin tiesi olevansa naimisissa.
Naisten yleinen järkeily, että mies ei ole vastuussa mistään. Jonkun ulkopuolisen naikkosen pitäisi valvoa jonkun toisen naisen miehen peniksen käyttöä.
Tuntuu että salarakkaat kasvaneet tinderin myötä 😤
Ystäväsi ilmeisesti omaa niin surkean itsetunnon, että haluaa tieten tahtoen pokailla vain varattuja. Tosin eihän hän niistä mitään kunnollista kumppania saa, tämä on asia, jota hän ei näemmä ymmärrä. Terapia voisi tehdä terää, onhan tuollaisella tapasekaantujalla jotain vikaa päässä.
Eikö mies tässä perheensä rikkonut menemällä suhteeseen toisen naisen kanssa?
Pettäjä on aina syyllinen se on selvä, MUTTA sellainen ihminen joka tahallaan yrittää iskeä niitä varattuja on kyllä ihan yhtä lailla pehmustetun huoneen tarpeessa. Yksikään tervejärkinen ihminen EI sekaannu varattuun ihmiseen. Pettäjästä hyvin harvoin saa kunnollista kumppania. Ja tätä ei ne varattuihin sekaantujat ikinä usko ,vaan kuvittelevat olevansa niin hyviä, ettei heidän kohdallaan noin voi tapahtua.
Sitten ihmetellään kolmen vuoden päästä, kun on itse uusi eksä.
Ei, ei ole kokemusta. Kymmenen ystävyysvuoden jälkeen ei ole kenestäkään paljastunut jotain sellaista, mikä olisi ollut täysin siihen astisen yhteisesti jaetun arvomaailman (koska eiväthän he muuten olisi ystäviä olleetkaan) vastaista.
Kännissäkö avauduitte yhtäkkiä toisillenne kaikkien näiden aiempien vuosien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ystävyyteen vaaditaan yleensä samanlaiset perusarvot, eikä ne teillä ole.
Mutta parisuhdetta ei voi mikään salarakas rikkoa yksikseen. Ja jos mies päättää pettää, on se hänen valintansa ja syynsä, eikä sen ulkopuolisen.
Onhan se niiden molempien syy, ei se varattukaan yksin voi pettää.
No kuule sellasta sattuu. Ei se ystävääsi yhtään huonommaksi tee, eikä varmaan teidän välejäkään. Ei se ensimmäinen eikä viimeinen rikottu liitto ole ollut.
Tämä on yksi esimerkki palstan typeryydestä. Ei sillä että uskoisin aloitusta, mutta että se menee läpi ja saa vastakaikua. Pienisieluista, yksiviivaista ajattelua. Hyvä - paha. Mustavalkoista. Kuten nämä "rikkoi perheen", "paha koulukiysaaja". Aloutukset ei ole totta, mutta vastaajajien yksisilmäinen minä hyvä, sinä paha kommentointi on aina taattu.
Onko ihmiset oikeasti näin yksinkertaisia?
Jätä se kaverisika!