Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni menneisyydestä paljastui epämiellyttävä asia

Ap
17.01.2020 |

Olen ollut kyseisen naisen kanssa ystävyksiä kymmenisen vuotta. Olen itse perheellinen ja hän omalla tahollaan parisuhteessa. Kuulin nyt että ennen nykyistä parisuhdettaan ja pitkää sinkkuvaihetta hän on rikkonut toisen avioliiton ja perheen salarakkaana. Muutama vuosi takaperin samainen ystävä sanoi minulle olevansa kateellinen miehestäni. Nyt ystäväni menneen perheenrikkomismenneisyyden ja aiempien puheiden jälkeen en tiedä miten suhtautua häneen. Olo kuin en tuntisikaan häntä. Tiedän että ihmiset kypsyvät ja tekevät virheitä mutta hänen nykyinenkin kumppani toiselta hänen tapailusuhteessa olevalta toveriltaan pokattu tapaus. En usko että hän perhettäni lähtisi taikka onnistuisi rikkomaan mutta jos samalla tavoin käyttäytyisi muita kohtaan jatkossa en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Muilla vastaavasta kokemusta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtunut siis kymmenen vuotta sitten tai pidemmän aikaa sitten?

Ja itsekin voisin kuvitella että olisin sinkku ja kaverilla mies. Kaveri kehuisi miestään tai mies olisi yllättänyt kaverini matkalla tms niin sanoisin olevani kateellinen miehestä ja että anna tänne se. Enkä todellakaan olisi pätkääkään kiinnostunut miehestä tai mitenkään aidosti kateellinen. Olisi vaan tuollainen heitto että kaverille tulisi olo että miehensä on tehnyt minunkin mielestä jotain spesiaalia.

Jos teillä 10 vuotta on ollut hyvä kaverisuhde niin kannattaako sitä tuollaisen takia rikkoa? Eihän hän sinua ole loukannut millään tavalla.

Toki jos haluat lopettaa kaverisuhteen niin sinulla on siihen oikeus.

Vierailija
22/23 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ole kokemusta. Kymmenen ystävyysvuoden jälkeen ei ole kenestäkään paljastunut jotain sellaista, mikä olisi ollut täysin siihen astisen yhteisesti jaetun arvomaailman (koska eiväthän he muuten olisi ystäviä olleetkaan) vastaista.

Kännissäkö avauduitte yhtäkkiä toisillenne kaikkien näiden aiempien vuosien jälkeen?

Asia selvisi tuttavan kautta jonka edeltävän tapailukumppanin nainen pokasi. Hänelle oli avautunut kännissä menneestä perheenrikkomistapauksestaan

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä hänen kanssa väleissä aion olla mutta jos vastaisuudessa samaa tekee kuin nuoruusvuosinaan niin se on siinä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi