Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkasovelluksia käyttävät!

Vierailija
17.01.2020 |

Miten merkkaatte kierronne niihin?
Itse yritän nyt alkaa hieman seuraamaan ovulaatiota, menkat kestää sen 4 päivää ja sen jälkeen tulee 1-2 päivää pyyhkiessä paperiin hieman, ei kuitenkaan tarvitse enää mitään suojaa. Merkkaanko nuokin päivät menkoiksi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla pissa-sovellus koska en muuten voi tietää millo mennä vessaan.

Taidat olla mies? Ja näin ollen alapäästäsi ei ala yllättäen valua verta kerran kuussa. Etkö tosiaan älyä, miksi naiset haluavat sen ennakoida?

Niin , kerran kuussa.  Sen kyllä muistaa kaikki, ainakin minä ja minun kaverit.Ei tartte sovelluksia tuommoiseen.

T . akateeminen

No onnea sinulle. Minä en ainakaan muista merkitsemättä onko edellisistä kuukautisista kaksi vai kolme viikkoa.

Vierailija
42/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clue on kyllä tosi hyvä. En muistanut ikinä merkata kalenteriin, enkä edes tullut edellistä merkkausta katsoneeksi. Mun kierto on itse asiassa aika erilainen, mitä olin ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä appia käytätte? Womanlog on mulla nyt käytössä, mutta haluaisin kokeilla jotain toista, jos löytyisi parempi

Flo

Lily

Vierailija
44/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä viikolla Norjan kuluttajaviranomaiset julkaisivat raportin, joka koskee myös näitä täällä mainittuja ohjelmia ja sitä miten ne kerää tietoja käyttäjistä.

https://www.forbrukerradet.no/undersokelse/no-undersokelsekategori/repo…

Raportti on englanninkielinen, siitä on kaksi versiota yleinen ja enemmän tekninen versio edellisellä sivulla, siellä alempana. Kohdassa Report: Out of Control ja Tecnical Report - Out of Control.

Tämä ei ole foliohattuilua, vaan kunnollinen selvitys asiasta. Suomalainen media raporttia ei ole vielä huomannut, mutta muualla siitä on keskusteltu nyt jo kolmatta päivää.

Vierailija
45/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tällä viikolla Norjan kuluttajaviranomaiset julkaisivat raportin, joka koskee myös näitä täällä mainittuja ohjelmia ja sitä miten ne kerää tietoja käyttäjistä.

Raportti on englanninkielinen, siitä on kaksi versiota yleinen ja enemmän tekninen versio edellisellä sivulla, siellä alempana. Kohdassa Report: Out of Control ja Tecnical Report - Out of Control.

Tämä ei ole foliohattuilua, vaan kunnollinen selvitys asiasta. Suomalainen media raporttia ei ole vielä huomannut, mutta muualla siitä on keskusteltu nyt jo kolmatta päivää.

Tuossa oli mainittu vain clue. Ja sekin lähettää käyttäjästään syntymävuoden ja jotain markkinointitietoja eteenpäin. Täyttyy sanoa että ei paljon kiinnosta. Edelleen, minusta on todennäköisesti kerätty paljon arkaluontoisempaakin materiaalia.

Vierailija
46/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli mainittu vain clue. Ja sekin lähettää käyttäjästään syntymävuoden ja jotain markkinointitietoja eteenpäin. Täyttyy sanoa että ei paljon kiinnosta. Edelleen, minusta on todennäköisesti kerätty paljon arkaluontoisempaakin materiaalia.

Niin se tutkimus kattoi vain osan ohjelmista, valitut olivat vain näyte eri tyylisistä ohjelmista. Tutkimus ei ollut kaikenkattava, jossa olisi kaikki mahdolliset mukana.

Ja se markkinointitieto on käyttäjäkohtainen tunniste Ad-ID, jonka sovelluksen tekijä myy eteenpäin haluaville niiden sun menkkatietojesi kanssa. Ei kannata ihmetellä kun sua pommitetaan mainoksilla juuri oikeisiin aikoihin. Mainostajan kannattaa kohdentaa mainokset sulle juuri silloin kun olet otollisimmillasi ostamaan tarjottua tuotetta. Ja se tuote voi olla aivan jotain muutakin kun mihin sinä yhdistät menkat, mutta markkinoija on huomannut, että naiset ostavat niitä eniten juuri silloin.

Jos tuo ei ole ihmisten henkilökohtaisten tietojen väärinkäyttöä, niin mitä se sitten muka on olevinaan?

Vierailija
47/47 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se tutkimus kattoi vain osan ohjelmista, valitut olivat vain näyte eri tyylisistä ohjelmista. Tutkimus ei ollut kaikenkattava, jossa olisi kaikki mahdolliset mukana.

Ja se markkinointitieto on käyttäjäkohtainen tunniste Ad-ID, jonka sovelluksen tekijä myy eteenpäin haluaville niiden sun menkkatietojesi kanssa. Ei kannata ihmetellä kun sua pommitetaan mainoksilla juuri oikeisiin aikoihin. Mainostajan kannattaa kohdentaa mainokset sulle juuri silloin kun olet otollisimmillasi ostamaan tarjottua tuotetta. Ja se tuote voi olla aivan jotain muutakin kun mihin sinä yhdistät menkat, mutta markkinoija on huomannut, että naiset ostavat niitä eniten juuri silloin.

Jos tuo ei ole ihmisten henkilökohtaisten tietojen väärinkäyttöä, niin mitä se sitten muka on olevinaan?

Minua ei haittaa saada kohdennettua markkinointia. En koe sen uhkaavan turvallisuuttani. Ja tuo ei ole mitään väärinkäyttöä niin kauan kun siitä on käyttöehdoissa maininta. Ymmärsin kyllä että ei ole kaiken kattava, tarkoitin vaan että ainoa sekä tässä keskustelussa, että tuossa raportissa mainittu oli tuo clue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme