Mistä syvällinen mies?
Olen nyt selannut tinderiä n. kuukauden, ja se on selvää ettei sieltä ainakaan löydy etsimäni tyyppistä miestä. Baareista ei myöskään tunnu löytyvän. Käyn korkeakoulua, mutta minun alallani ei juurikaan ole miesopiskelijoita.
Etsinnässä siis mies, joka on keskustelutaitoinen ja syvällinen, ja jolle abstrakti ajattelu on vaivatonta. Haluaisin keskustella esimerkiksi tunteista, filosofiasta, maailmanuskonnoista, historiasta, kulttuurista, taiteesta ym. Kaksi muuta kriteeriä miehelle on huumorintajuisuus ja kunnioittava käytös, joiden pitäisi tulla esiin myös keskusteluissa. Tietysti pyrkisin itse myös olemaan kunnioittava ja mukava häntä kohtaan. Kumpikin kohtelisi toista tasavertaisesti.
Mutta mistä tällaisia miehiä löytyisi? Hänellä pitäisi oikeasti olla motivaatiota pitkiin keskusteluihin ja omien näkökulmien jakamiseen. Vuorovaikutustaidot ja keskusteleminen ovat hyvän suhteen perusta. Ja onhan se myönnettävä, että nautin keskustelemisesta paljon, ja on viihdyttävää ja mieltä virkistävää kuunnella toisen juttuja. Hyvä tilaisuus kasvaa yhdessä.
Kommentit (26)
Yliopiston kirjastosta viikonloppuisin. Siellä on miehiä, lukevat ja opiskelevat tosissaan. Kunnon miehiä. Ne ei ole tinderissä.
Niitä voi herätellä, hyviä keskustelemaan. Loistava tulevaisuus. Sinne vaan etsimään sitä oikeaa. Voi tarkkailla ja valita mieleisen ja nainen tehdä aloitteen. Mars mars... ☺
Helsingin Kalliosta. Siellä on fiksuja miehiä baari väärällään.
Mistähän sen vastaavanlaisen naisen löytäisi?
Mun ex-arkkitehtimies olis varmasti ollut sinulle sopiva, mutta hänelle kävi huonommin, eli sai aivoverenvuodon ja taantui. Hengellisistä piireistä voi löytää syvällisiä miehiä.
Tykkään tavastasi kirjoittaa. -Ap