PerusSuomalaisille ennustetaan politiikan tutkijoiden keskuudessa jo yli 40%:n kannatusta vuodelle 2024
Kommentit (44)
Ei 40 prosentilla hallitusta muodosteta. Pitäisi keskittyä siihen kuka on toka.
Sinun nimesi ja muiden ennusteen takana olevien kollegojesi nimet?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka laitoitkin kysymysmerkin, niin tuo ei ole kysymys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tietää sinun nimesi ja muiden ennusteen takana olevien kollegojesi nimet?
Vierailija kirjoitti:
Ei 40 prosentilla hallitusta muodosteta. Pitäisi keskittyä siihen kuka on toka.
Kyl se riittää. Tolla saa jo 80+25 paikkaa koska paljon muita suurempi. Dhont suosii suuria. Mutta siitä huolimatta lienee ihan hyvä idis ottaa joku kd apupuolueeksi.
Ja sitten kun saadaan Jussi koko Suomen Mestariksi, kannatusluvut alkavatkin olla 90 % luokkaa. Tai muuten ei hyvä heilu! Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko tietää sinun nimesi ja muiden ennusteen takana olevien kollegojesi nimet?
Valitettavasti en voi paljastaa tutkijoiden nimiä, sillä maalítuksen pelko on kova. Ap
Jussi itse ei halua jussin hallitukseen. Kertoo vähän kuinka realistinen hallitus on.
Ei yli 30 % äänimäärä ole mitenkään mahdollinen. 25 % korkeintaan, mutta käytännössä tuskin sekään. Kokoomuksella on aina rahaa mainostaa, ja heidän kannatuksensa aina nousee kun vaalit alkavat. Heidän ehdokkaansa ovat usein myös koulutetumpia ja usein löytyy kokemusta ja menestystä taustoista. Eli ne kyllä syö aina persujen prosenttia vaaleissa. Ainut tapa saada yli 25 %, on jos kokoomus tekee jonkun massiivisen mokan juuri vaalejen alla.
Säälittävää. Oletko muistanut syödä lääkkeesi?
PerusSuomalaisten kannatus on laskussa. Nousu loppui jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en voi paljastaa tutkijoiden nimiä, sillä maalítuksen pelko on kova. Ap
Ihan etunimetkin riittää hei!
Olen sinänsä aina iloinen persujen hyvästä menestyksestä, koska ”persujen” pelko on muissakin maissa auttanut esim. demareita näkemään että musun pitää mennä takaisin hiekkamaahan.
Ei persujen tarvitse edes olla hallituksessa sitä varten. Itse asiassa heillä ei välttämättä ole muuta annettavaakaan, mutta sekin on tärkeä aihe yhteiskunnallisen hyvinvoinnin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Jussi itse ei halua jussin hallitukseen. Kertoo vähän kuinka realistinen hallitus on.
No niiden on pakko mennä kokoomuksen ja keskustan kanssa sinne hallitukseen. Hyvin vesitetty tulos tuosta tulee, jos neuvotellaan kaikkia puolueita jotenkin tyydyttävä hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Oletko muistanut syödä lääkkeesi?
Olen. Minulla on ADD ja olen saanut siihen lääkityksen. Olen lääkkeiden ansiosta terävä kuin partaveitsi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei ole kyse vakavastiotettavasta tutkimuksesta. Miksi siis politiikan tutkijana edes mainitset asiasta, kun et pysty seisomaan enusteesi takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ei ole kyse vakavastiotettavasta tutkimuksesta. Miksi siis politiikan tutkijana edes mainitset asiasta, kun et pysty seisomaan enusteesi takana?
Seison kyllä kollegoideni kanssa tutkimuksen takana. Se on ihan suhtautujasta kiinni, että minkä ottaa vakavasti ja minkä ei. Ap
😂😂😂