Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on suurin syy ahdistukseen, turvattomuuden tunteeseen sekä masennukseen. Ihmispelko ja ihmisviha on suuri.

Vierailija
17.01.2020 |

Olen pitkiäkin aikoja ollut menestykseellisesti ilman somea ja tätä palsta mutta silmien sulkeminen ei auta mitään. Oikeassa elämässä kun näkee samankaltaisia ilkeitä tyyppejä esim. työpaikalla. Saa pakokauhun tunne aikaiseksi. On kokoajan tunne että olet lejonien seassa.

Jos voisin niin lähtisin pois kaikesta, pahaolo hellittää ainoastaan silloin kun eristäydyn täysin ihmisten tekemisistä. Mä inhoan käyttää julkisia, inhoan mennä töihin, inhoan kaikkea mitä ihmiset tekee.

Typeryyden, ahneuden ja ilkeyden määrä saavat pahaolon aikaiseksi joka ei millään hellitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on politiikkaa. Nyt väkisin hierotaan naamaan, että vihapuhetta tulee vain persuilta ja konservatiiveilta.

Mutta kuten opettaja joskus sanoi, että riidassa on aina kaksi osapuolta ja hiekkalaatikolle pitää päästä kaikkien, ketään ei saa syrjiä, ja kaikilla saa olla ämpäri ja lapio.

Vierailija
22/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt samaa kuin ap ja päätynyt siihen että pitää vaan ryhtyä elämään omien arvojen mukaista elämää ja karsia kaikki muu. Helpommin sanottu kuin tehty mutta vähitellen harjoittelemalla. Harkitsen palstan jättämistä juuri tästä syystä mutta vielä olen roikkunut mukana koska hyviä ja asiallisia keskustelujakin täältä onneksi vielä löytyy.

Mutta yleisilmapiiri palstalla on myrkyllinen ja vaikuttaa omaan mieleen ikäänkuin huomaamatta. Ei tarvitse edes avata jotain ketjua, riittää että näkee vastenmielisen otsikon. Sama pätee lehtiotsikoihin.

Olen ap, sitä myös teen! Elän täsmälleen itselleni sopiva elämä ja vaalin terveyttäni. Miksi ei sitten saa olla rauhassa?!

Työpaikalla joku ihmettelee kun syöt papuja, anoppi on ihan kauhuissaan kun syödään myöhemmin ruoka, häntä kun niin närästää ja on ylipainoinen ja mättää karkkia ottaa oikeudekseen arvostella meidän elämäntapa. Joku ihmettelee miksi et tehnyt omalla tavalla...

On raskasta elää näin. Raskasta kokoajan joutumaan perustelemaan varsinkin täysin viattomia, tervellisiä tai normaaleja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta, tämä palsta on kuin päivittäin pieni annos myrkkyä. Sit kun olet pahoinvoiva on jo myöhään

Vierailija
24/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö ja höpö, tänne vaan kaadetaan oma stressi, irl ihmiset on ihan ok. Poislukien palstan 3 naisvihaajaa, joilla ei ole oikeaa elämää. Ja pari itsesäälistä vänisijää.

Vierailija
25/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuli tämän palstan myötä naisvihaaja, ennen pidin naisista ja pidin heitä hyvinä tyyppeinä. Nyt pidän heitä täydellisinä pel leinä! T. 44-v valkoinen heteromies

Minä taas suhtaudun miehiin epäluuloisemmin kuin ennen, palstan takia. Täältä opin, että jos mies puhuu yhtä ja tekee toista, teot ratkaisevat. Ja että nykyajan treffikulttuuri pyörii Tinderin ympärillä, ja siellä vain ulkonäöllä on väliä. Samoin opin, että neli-viisikymppiset miehet eivät etsikään minun, nelikymppisen naisen, seuraa, vaan kaksi-kolmekymppisiä naisia.

Heh heh, tavoite saavutettu!

t. naisvihaaja

Vierailija
26/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap, tämä nykyajan puheet rahasta, menestyksestä ja kovat arvot saavat voimaan pahoin. Kaipaisin enemmän kiltteyttä, rohkeutta ja ymmärrystä. Minua uuvuttaa aivan suunnattomasti ylipäätän tämä keskustelukulttuuri jossa pitää kokoajan pyrkiä vältellä ja kumota toisen kokemukset. Ihmisarvo on matala. Jos on oma ittensä niin varmasti sryjäytyy.

Valitse seurasi paremmin. Jos et halua puhua rahasta ja menestyksestä, valitse seuraksesi sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole urakeskeisiä eivätkä muutenkaan materialisteja. Töissä voi olla hieman haastavaa, jos on valinnut alan, jossa on tarkoituskin tienata paljonja menestyä. Kun valitsee alan tai ainakin työpaikan, jossa uralla etenemismahdollisuudet ovat pyöreä nolla, todennäköisesti työkavereissasi on vähemmän niitä, jotka puhuvat rahasta ja menestyksestä.  Kovat arvot taas liittyvät varsin usein joko yksilön poliittiseen tai uskonnolliseen suuntaukseen. Tai molempiin.  Keskustelukulttuuri taas on just sellainen, millaisten ihmisten kanssa keskustelet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan