Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on suurin syy ahdistukseen, turvattomuuden tunteeseen sekä masennukseen. Ihmispelko ja ihmisviha on suuri.

Vierailija
17.01.2020 |

Olen pitkiäkin aikoja ollut menestykseellisesti ilman somea ja tätä palsta mutta silmien sulkeminen ei auta mitään. Oikeassa elämässä kun näkee samankaltaisia ilkeitä tyyppejä esim. työpaikalla. Saa pakokauhun tunne aikaiseksi. On kokoajan tunne että olet lejonien seassa.

Jos voisin niin lähtisin pois kaikesta, pahaolo hellittää ainoastaan silloin kun eristäydyn täysin ihmisten tekemisistä. Mä inhoan käyttää julkisia, inhoan mennä töihin, inhoan kaikkea mitä ihmiset tekee.

Typeryyden, ahneuden ja ilkeyden määrä saavat pahaolon aikaiseksi joka ei millään hellitä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin kohtelemaan kanssaihmisiä hyvin. Jos mulle ollaan ilkeitä, olkoot, heillä on joku asia pielessä, enkä anna sen pilata omaa hyvää oloani.

Vierailija
2/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tunne, että näet sitä mihin kiinnität huomiosi -ja sen määrä vain lisääntyy silloin mielessäsi. On selvää, että pahuutta ja typeryyttä on paljon ympärillämme, mutta niin on myös hyvää. Voit pyrkiä tietoisemmin suuntaamaan huomiotasi hyvään -se ei poista pahaa, mutta tutkitusti parantaa oloasi. Opettele tietoisia läsnäolotaitoja, harjoita kiitollisuutta, mene mukavien harrastusten pariin. Näe hyvä. Myötätunto itseä ja muita kohtaan auttaa myös. Kun kohtaan ilkeyttä, mietin mitä kipua siellä onkaan taustalla.

On myös hyvä idea vältellä paikkoja, jotka merkittävästi triggeröivät sinua , kuten tämä vauva-palsta. Sen sijaan jos ihan tavallinen elämä ja lähiympäristö ahdistavat, suosittelen ammattiapua. Mistä turvattomuus, ihmispelko/viha ja kenties asioiden näkeminen synkässä ja toivottomassa tai kovin mustavalkoisessa asetelmassa, kumpuaa? Kun tuntee ja hyväksyy itsensä, on helpompi kohdata myös maailma epätäydellisyyksineen.

Toivon sinulle kaikkea hyvää <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap, tämä nykyajan puheet rahasta, menestyksestä ja kovat arvot saavat voimaan pahoin. Kaipaisin enemmän kiltteyttä, rohkeutta ja ymmärrystä. Minua uuvuttaa aivan suunnattomasti ylipäätän tämä keskustelukulttuuri jossa pitää kokoajan pyrkiä vältellä ja kumota toisen kokemukset. Ihmisarvo on matala. Jos on oma ittensä niin varmasti sryjäytyy.

Vierailija
4/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut huomioon, että ehkä saatatkin olla vain hyvin neuroottinen ihminen ja sillähän ei varsinaisesti ole mitään tekemistä meidän muiden kanssa. Herkkä ainakin olet.

Neuroticism is one of the Big Five higher-order personality traits in the study of psychology. Individuals who score high on neuroticism are more likely than average to be moody and to experience such feelings as anxiety, worry, fear, anger, frustration, envy, jealousy, guilt, depressed mood, and loneliness. People who are neurotic respond worse to stressors and are more likely to interpret ordinary situations as threatening and minor frustrations as hopelessly difficult.

Vierailija
5/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirja Joe Vitale: ei rajoja.

Muuta ajatteluasi, muutat maailmasi. Ja jätä se some :)

Nimim. Onnellinen, ja sen ansiosta kestää vauva-palstaakin pieninä annoksina

Vierailija
6/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viha on sun päässä. Jätä tämä palsta, sit helpottaa.

Vierailija
7/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuli tämän palstan myötä naisvihaaja, ennen pidin naisista ja pidin heitä hyvinä tyyppeinä. Nyt pidän heitä täydellisinä pel leinä! T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
8/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
9/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on empatiakyvyttömiä ja sieluttomia hirviöitä. He tulevat tosin keskenään ihan mukavasti toimeen koska ovat itsekin hirviöitä.

Vierailija
10/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap, tämä nykyajan puheet rahasta, menestyksestä ja kovat arvot saavat voimaan pahoin. Kaipaisin enemmän kiltteyttä, rohkeutta ja ymmärrystä. Minua uuvuttaa aivan suunnattomasti ylipäätän tämä keskustelukulttuuri jossa pitää kokoajan pyrkiä vältellä ja kumota toisen kokemukset. Ihmisarvo on matala. Jos on oma ittensä niin varmasti sryjäytyy.

Olen nykyään oma itseni, ihmiset kadonneet ympäriltä ja hyvä niin, tärkeimmät jääneet. Olen löytänyt tavan elää, itseni. Nykyään lähestulkoon kokoajan joka päivä syvästi kiitollinen ja onnellinen. Ihmiset rakastakaa itseänne ja toisianne ehdoitta ja puhukaaa vain ja ainoastaan totta.

Vierailija
11/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on empatiakyvyttömiä ja sieluttomia hirviöitä. He tulevat tosin keskenään ihan mukavasti toimeen koska ovat itsekin hirviöitä.

ja kun tämä arvostetaan niin se vain lisäntyy. herkät, kiltit, älykkäät ja fiksut ihmiset eristäytyvät eivätkä lisännyt. Näyttää siltä että evoluutio suosii pahat piirteet.

Vierailija
12/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuli tämän palstan myötä naisvihaaja, ennen pidin naisista ja pidin heitä hyvinä tyyppeinä. Nyt pidän heitä täydellisinä pel leinä! T. 44-v valkoinen heteromies

Minä taas suhtaudun miehiin epäluuloisemmin kuin ennen, palstan takia. Täältä opin, että jos mies puhuu yhtä ja tekee toista, teot ratkaisevat. Ja että nykyajan treffikulttuuri pyörii Tinderin ympärillä, ja siellä vain ulkonäöllä on väliä. Samoin opin, että neli-viisikymppiset miehet eivät etsikään minun, nelikymppisen naisen, seuraa, vaan kaksi-kolmekymppisiä naisia.

Vierailija
13/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuheen taustalla ovat työttömät, nämä samat äänestävät Persuja:

https://www.satakunnankansa.fi/a/b33c759c-6d41-4aca-8ca6-655206971c63

Satakunnan kansa 11.1.2020

Vihapuheesta on tullut arkea, mutta kuka sen olemassaolosta on vastuussa? – Vihapuhujia yhdistävät työttömyys, konkurssi, alkoholismi, mielenterveysongelmat, rikollisuus

Tavallisesti vihapuhujia yhdistäviä tekijöitä ovat työttömyys, konkurssi, alkoholismi, mielenterveysongelmat, rikollisuus ja yleisesti kaikki sellainen, joka ennen pitkää johtaa syrjäytymiseen. Tästä väestä vihapuhe kumpuaa, sillä sen puhujat purkavat ahdistustaan, kun ovat olleet jo kauan heitteillä ilman yhteiskunnan tukiverkkoa ja voivat tuntea olonsa tärkeäksi vain silloin, kun pääsevät haukkumaan jotain toista ihmisryhmää.

Vierailija
14/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 13/13 viestiin. No miksi ihmiset on vihaisia ja kärttyisiä? Koska yhteiskunta suosii ainoastaan putkeen menevät kympin ihmiset. Yhteiskunnassa ei tunneta sanat epäonnistuminen, väliinputoaminen, sairaus tai köyhyys. Kelle tahansa voi käydä.

Kun ihminen kokee että hän jää yksin vailla ymmärrystä inhimilliseen tilanteseen niin viha valtaa koko ihmistä. Yhteiskunta on niin kaksnaamainen.

Vierailija
15/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan 13/13 viestiin. No miksi ihmiset on vihaisia ja kärttyisiä? Koska yhteiskunta suosii ainoastaan putkeen menevät kympin ihmiset. Yhteiskunnassa ei tunneta sanat epäonnistuminen, väliinputoaminen, sairaus tai köyhyys. Kelle tahansa voi käydä.

Kun ihminen kokee että hän jää yksin vailla ymmärrystä inhimilliseen tilanteseen niin viha valtaa koko ihmistä. Yhteiskunta on niin kaksnaamainen.

Kyllä se työttömien viha laantuu, kun virkavalta tulee paikalle, ja vie laitokselle haastatteluun, että mitä vihapuheita onkaan puhuttu

Vierailija
16/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun en saanut varauksetonta empatiaa ja päänsilittelyä ventovierailta netissä.

Vierailija
17/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas suhtaudun miehiin epäluuloisemmin kuin ennen, palstan takia. Täältä opin, että jos mies puhuu yhtä ja tekee toista, teot ratkaisevat. Ja että nykyajan treffikulttuuri pyörii Tinderin ympärillä, ja siellä vain ulkonäöllä on väliä. Samoin opin, että neli-viisikymppiset miehet eivät etsikään minun, nelikymppisen naisen, seuraa, vaan kaksi-kolmekymppisiä naisia.

Kommenttisi sopii viimeistä lausetta lukuunottamatta yhtä hyvin naisiin kuin miehiin.

Vierailija
18/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen tiedä vähintään alitajunnassa, että tämä nykyisyys ei pääty hyvin. Sitten kun tämmöistä kytevää hiillosta pöllyytetään median toimesta, niin ihmiset siinä sitten asettuvat itsensä kaltaisten rintamaan rähisemään. Kukaan ei oikein lopulta tiedä, että mitä vastaan ja erityisesti minkä puolesta rähistään.

Samaan aikaan totuus liikkuu ulkosalla.

Vierailija
19/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa kuin ap ja päätynyt siihen että pitää vaan ryhtyä elämään omien arvojen mukaista elämää ja karsia kaikki muu. Helpommin sanottu kuin tehty mutta vähitellen harjoittelemalla. Harkitsen palstan jättämistä juuri tästä syystä mutta vielä olen roikkunut mukana koska hyviä ja asiallisia keskustelujakin täältä onneksi vielä löytyy.

Mutta yleisilmapiiri palstalla on myrkyllinen ja vaikuttaa omaan mieleen ikäänkuin huomaamatta. Ei tarvitse edes avata jotain ketjua, riittää että näkee vastenmielisen otsikon. Sama pätee lehtiotsikoihin.

Vierailija
20/26 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa vihervasemmistolaisten trollien tällä palstalla levittämä disinformaatio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi