Minkälainen työ sopisi mulle kun olen maalla osan vuodesta?
En voi ottaa kokopäivätyötä vastaan, ainakaan vakinaista.
Mun pitää päästä maalle aina välillä.
Erityisesti loppukesästä ja syksyllä.
Myös talvella.
Mitä teen?
Kommentit (11)
Ei työssäkäynti ole tätä päivää. Nosta tukia ja keräile maalta vaikka marjoja/pakuria/sieniä lisätuloiksi ja siihen vielä vähän pimeää polttopuukauppaa päälle, niin hyvin pärjäilet.
Vierailija kirjoitti:
Etätyöthän sopivat kuin nenä päähän sinulle.
Kyllä mutta mulla ei ole sellaista koulutusta joka sopisi työhön joka olisi etätyötä.
Ja mikä se sitten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei työssäkäynti ole tätä päivää. Nosta tukia ja keräile maalta vaikka marjoja/pakuria/sieniä lisätuloiksi ja siihen vielä vähän pimeää polttopuukauppaa päälle, niin hyvin pärjäilet.
Oon kerännyt marjoja ja se on kivaa ja olen silloin vapaa kuin taivaan lintu.
Just puhuin eilen radiologian erikoislääkärin kanssa ja heillä on hirveä kysyntä etätyöntekijälle. Tietokone hyvällä näytöllä ja nettiyhteys ja muutamalla viikkotunnilla saa hyvän elannon.
Vierailija kirjoitti:
Just puhuin eilen radiologian erikoislääkärin kanssa ja heillä on hirveä kysyntä etätyöntekijälle. Tietokone hyvällä näytöllä ja nettiyhteys ja muutamalla viikkotunnilla saa hyvän elannon.
Ja mikä se työnkuva on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se työnkuva on?
Lausuu magneetti- ja röntgenkuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se työnkuva on?
nii että pystymetsästä magneettikuvia lukemaan.
Kerro muita hyviä töitä peruskoulun vastapäivään käyneelle.
Etätyö onnistuu nykyään yllättävän monessa työpaikassa. Mutta miten olisi vaikka kirjailija, kääntäjä, perustat jonkun nettikaupan, alat ylläpitää / suunnitella webbi-sivuja tai vastaavia, koodari,... kyllä noita löytyy
no. https://www.seure.fi/tyonhakijalle/tyosuhdemuodot/
Keikkatyö,tuo oli vaan esimerkki,on muitakin.
Eli:"Keikkatyö vuokratyöntekijänä on joustava tapa työskennellä. Tarjolla olevista työvuoroista rakennat itsellesi sopivan paketin. Keikkatyötä kutsutaan myös nimillä ekstratyö ja osa-aikatyö."
Muistat vaan palkasta laittaa osan säästöön (lomarahat maksetaan joka tilissä) niin pärjäät sitten ne vapaat jotka pidät.
Tuolla saa tehdä niin paljon/vähän kuin haluaa.
Käys tutustumassa.
niin no,riippuu missä asut mutta onhan noita muitakin vastaavia keikkapaikkoja. Varamies ja mitä niitä onkaan.
Mä oon tehnyt keikkatyötä ja se on ok jos ja kun hyväksyy että työpaikka vaihtuu vaikka joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä se työnkuva on?
Helpon kuuloista hommaa. Minäkin osaan:
mag-neet-ti ja rönt-gen-ku-via
Etätyöthän sopivat kuin nenä päähän sinulle.