Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai parisuhteessa ollaan vaan seksin takia, muuten riittää kämppis/kaveri? :D

Vierailija
17.01.2020 |

Minkälaisia parisuhteita (tai kaverisuhteita) näin sanovilla oikein on, herää kysymys?

Omassa parisuhteessani on seksiäkin mutta sen LISÄKSI paljon muuta hyvää, jota ei saa kämppiksiltä tai kavereilta.

Tapanamme mm. katsella elokuvia sohvalla toistemme kainalossa saman viltin alla.

Halata ohimennen keittiössä, viipyä halauksessa hyvinkin pitkään, suukottaa lempeästi kaulaa, poskelle.

Ottaa päiväunet vierekkäin.

Nukahtaa illalla kainaloon.

Painajaiseen yöllä herätessä, mikä ihanampaa kuin painautua "turvaan" kumppanin kylkeen kiinni.

Viettää aikaa yhdessä, kummankin touhuten omiaan, ei pakkoa pitää "kohteliasta keskustelua" yllä koko ajan.

Hieroa hartioita, toisen väsyneitä jalkoja.

Nämä ovat ainakin mulle hyvin isoja ja merkittäviä hyvinvointia tukevia asioita, uskon että miehellenikin.

Eikä näitä kämppiksen tai kaverin kanssa tehdä. Itselläni paljon ystäviä, no parhaimpien kanssa tuo hiljaa oleminenkin onnistuu, hartioiden hieronta ja halaus (muttei pitkääään halauksessa oleminen) mutta muut ei.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin ajattele kuin pari palstarölliä, parisuhde=vakipillu

Vierailija
2/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai noin ajattele kuin pari palstarölliä, parisuhde=vakipillu

Toivottavasti olet oikeassa..!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kerran selitti, että ne halaukset ja suukottelut yms johtaa vääjäämättä sinne seksiin, joten ne lasketaan "seksiksi" :D

Vierailija
4/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että parisuhteen erottaa me-henki. Me olemme me. Me vastaan paha maailma. Meidän etu, ei minun etu.

Se henki ei välttämättä vaadi seksiä tai läheisyyttä.

Vierailija
5/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kerran selitti, että ne halaukset ja suukottelut yms johtaa vääjäämättä sinne seksiin, joten ne lasketaan "seksiksi" :D

Ai jaa, just :D

...ei meillä kyllä johda. No joskus, mutta kyllä hellyyttä ja läheisyyttä on ihan seksistä erillisenä(kin).

Ap

Vierailija
6/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jonka kanssa synkkaa ja jonka kanssa viihtyy niin sänkykammarissa kuin sen ulkopuolellakin = potentiaalinen parisuhdekumppani

Vierailija
7/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on kyllä niin, että parisuhteeseen kuuluu seksi. En tiedä, millä nimellä tuota ao:n kuvailemaa pitäisi kutsua. Kannattaisi olla joku eri nimitys, niin olisi selkeämpää ja kumppaniehdokkaat tietäisivät, mitä toinen etsii.

N49

Vierailija
8/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on kyllä niin, että parisuhteeseen kuuluu seksi. En tiedä, millä nimellä tuota ao:n kuvailemaa pitäisi kutsua. Kannattaisi olla joku eri nimitys, niin olisi selkeämpää ja kumppaniehdokkaat tietäisivät, mitä toinen etsii.

N49

Mitä ap:n kuvaamaa? Sanoiko hän, ettei hänen parisuhteeseensa kuulu seksiä?

Vierailija
9/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuollaisen kokemiseen varsinaista parisuhdetta, kyselee kiltti mies?

Vierailija
10/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko tuollaisen kokemiseen varsinaista parisuhdetta, kyselee kiltti mies?

Hyvä kysymys. Minusta ei tarvitse. Kyllähän moni toimii noin sisarustensakin kanssa.

4

Vierailija
11/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Minusta ei tarvitse. Kyllähän moni toimii noin sisarustensakin kanssa.

4

Hyi saakeli, en mä ainakaan harrasta seksiä sisarusteni kanssa, halaile, suutele kaulaa tai syleile saman viltin alla. Ootte sairaita.

Vierailija
12/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap avasi ketjun, jossa ihmettelee ihan otsikossa jo, eikö suhde ole joidenkin mielestä parisuhde ilman seksiä. Mielestäni ei ole. Poislukien tilapäiset sairausjaksot tietenkin.

N49

Vierailija
13/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla parisuhteessa, jos ei olisi seksiä.

Vierailija
14/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap avasi ketjun, jossa ihmettelee ihan otsikossa jo, eikö suhde ole joidenkin mielestä parisuhde ilman seksiä. Mielestäni ei ole. Poislukien tilapäiset sairausjaksot tietenkin.

N49

Jaa, ei kyllä mun mielestä sanonut tuota otsikossa tai muuallakaan. 

Vierailija
15/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

Hyi saakeli, en mä ainakaan harrasta seksiä sisarusteni kanssa, halaile, suutele kaulaa tai syleile saman viltin alla. Ootte sairaita.

luin tuon hieromisen ja hiljaisuuden, kun vastasin.

Nuo suukottelut ja seksi on eri asia. Eivät tosin tarvitse parisuhdetta.

Vierailija
16/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja vaikka kaikki ketjussa mainitut asiat ovat tärkeitä ja olennaisia parisuhteessa, eikä pelkkä seksi missään tapauksessa riitä suhteen sisällöksi, niin kyllä minua nimenomaan motivoi suhteen aloittamiseen ja suhteen etsimiseen seksi. En esim. kaipaa jalkahierontaa tai läheisyyttä niin paljon, että sinkkuna motivoituisin hakemaan seuraa. Mutta seksiä kaipaan (ja irtoseksiä, yhdenillan juttuja en halua). Eli minulle nimenomaan on seksi on se juttu, miksi haluan suhteen - jossa sitten on seksin lisäksi paljon muitakin kaverisuhteesta erottavia elementtejä. Ja minulla kiinnostus toista ihmistä kohtaan (parisuhdemielessä) on hyvin vahvasti myös seksuaalista vetovoimaa.

Ja minulle olisi ongelma, jos suhteessa ei olisi seksiä, tai sitä olisi kovin harvoin. Sen sijaan, jos suhteessa ei olisi jalkahierontaa tai jos saman viltin alla katsottuja elokuvia olisi vaan tosi harvoin, tulisin toimeen asian kanssa.

Vierailija
17/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti kirjoitettu asioita läheisyydestä tuossa aloituksessa. Olisipa tuollaista omassa elämässä. 

Vierailija
18/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaa läheisyyttä.

Parisuhteeseen kuuluu mielestäni himo ja halu toista kohtaan, se jokin, kipinä, joka johtaa seksiin.

Vierailija
19/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

luin tuon hieromisen ja hiljaisuuden, kun vastasin.

Nuo suukottelut ja seksi on eri asia. Eivät tosin tarvitse parisuhdetta.

No ehkä kannattaa lukea koko avaus ennen kuin kommentoi.

Vierailija
20/69 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaa läheisyyttä.

Parisuhteeseen kuuluu mielestäni himo ja halu toista kohtaan, se jokin, kipinä, joka johtaa seksiin.

Miten täällä kaikki ovat lukeneet avauksen niin, että aloittajan parisuhteessa ei ole seksiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi