Naiset, oletteko farkuissa kotona?
Kommentit (50)
Miehen iloksi kyllä. Se tykkää katsella mua farkuissa. Joskus kiusaan ottamalla paidan ja rintsikat pois ja puuhailen jotain kotihommia muina naisina. Mies villiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että miehet katselee niin mielellään kaupungilla ja ostoksilla muita naisia.
Jos oma vaimo on kotona aina lökäpöksyissä, pieruverkkareissa, isoissa mammamekoissa, on se miehelle todella kaameaa katseltavaa. Siinä menee viimeisetkin halut ja himot ja jopa tunteet lopulta.
Voihan sitä kotonakin olla kivoissa vaatteissa, on niitä hyvännäköisiäkin kotivaatteitta.
On ihan oikein, että tuollaisten gollegehousuja pitävien naisten miehet pettää ja löytävät itsestään myös kotona hauskannäköisenä pitävän naisen.
No, mutta sehän on vaan hyvä, jos niitä himoja voi tuolla tavalla säädellä. Eihän niitä kaipaisikaan arjessa keskellä päivää.
Pikkareissa. Mut olen sinkku, eli yksineläjä.
en. minulla on jalassa miesten xxxl-kokoiset vuorilliset gollegehousut. Ovat niin isot, että jos vedän ne kunnolla päälle, niin vyötärokaistale menee kainaloihin ja jos kuljen kotona huolimattomasti, niin kompastun lahkeisiin ja kaadun maahan. Saattaisin jopa mahtua kokonaan yhteen lahkeeseen, en ole koksaan kokeillut :D Mutta ovat niin ihanan lämpimät ja pehmeät, joten kompastelun uhallakin käytän niitä.
... en, vaihdan farkut verkkarihousuun...
Kyllä olen. Sekä kotona että muualla. Olen tottunut farkkuja pitämään aina, tosin mukavia sellaisia jotka ei hierrä tai purista.
En