Naiset, oletteko farkuissa kotona?
Kommentit (50)
College housuissa kotosalla. Ulkona farkuissa tai muissa siistimmissä housuissa.
junttiverkkareissa, kossupullo takataskussa.
Pieruverkkarit jalassa kotona aina.
En todellakaan. Jos on töissä ollut farkut päällä niin ensi töikseni kotiin tultuani riisun ne pois ja vaihdan mukavammat vaatteet.
No en nyt erityisemmin vaihda farkkuja kotona jalkaan, pidän ne housut (tai hameen), jossa olen liikkunut kaupungillakin. Jonain päivänä ne on farkut, jonain toisena jotkut muut.
Olen farkuissa ainoastaan moottoripyörän päällä.
Vielä 80-luvulla oli luontevaa pitää samoja vaatteita koko päivä, nykyään kai harvempi enää.
Omistan yhdet ainoat farkut, jotka nekin ovat sieltä pehmeämmästä päästä strech-ominaisuuksineen. En siitä huolimatta käytä niitä kotona, sillä en halua istua sohvallani tai sängylläni niissä vaatteissa, missä olen istunut esim. metrossa. Toisekseen, ne eivät vedä vertoja kotiliepukkelleni, joiden päälläoloa ei edes huomaa.
Mulla on työvaatteet, kotivaatteet ja ihmistenilmoillavaatteet erikseen. Kotona aina collegehousut ja paita ilman tissiliivejä.
En koskaan, kotona yleensä päällä joku lökömekko.
Olen kotona enimmäkseen alasti.
Rentoa, vapauttavaa ja "oma alue" korostuu.
N44
Vierailija kirjoitti:
Omistan yhdet ainoat farkut, jotka nekin ovat sieltä pehmeämmästä päästä strech-ominaisuuksineen. En siitä huolimatta käytä niitä kotona, sillä en halua istua sohvallani tai sängylläni niissä vaatteissa, missä olen istunut esim. metrossa. Toisekseen, ne eivät vedä vertoja kotiliepukkelleni, joiden päälläoloa ei edes huomaa.
Vaihtaako sun vieraatkin housut kylään tullessaan vai istuvatko pyyhkeen päällä sohvalla?
Mä olen kotona miss sixty farkuissa, hihii.
Joo en. Verkkarit, mekko tai joku kaftaani päällä oleskelen kotona. Vaihdan heti kotiin tultuani vaatteet. Rintsikoita en yleensä käytä kotona sukkahousuista puhumattakaan.
Mulla on pitkät kalsarit. Otan housut pois ja olen niillä pitkillä kalsareilla. (sellaiset ihonmyötäiset)Mieheni vaihtaa faekkunsa collegehousuihin.
Housut on likaiset. En tykkää olla niillä kotona.
En käytä. Mullakin on tällä hetkellä vain yhdet farkut, joten säästelen niitä ihmisten ilmoille. Pidän kotona kotihousuja, jotka ovat esim. viskoosihousut tai jotkut kevyet vaellus-/ulkoiluhousut, tai sitten vaikkapa leggareita ja mekkoa.
No en! Epämukavaahan se olisi. Nytkin päällä sinivalkoraidalliset pitkät kalsarit.