Naiset, oletteko farkuissa kotona?
Kommentit (50)
Harvoin. Mullon kans näin talviaikaan aina kalsarit farkkujen alla joten riisun vaan farkut pois. Tai sitten aamulla puen collegehousut. Korkeintaan jos haluan jotenkin "hienostella" kotioloissa jätän farkut jalkaan.
Olen farkuissakin mutta nyt nahkaiset housut jääneet päivästä jalkaan. Ja ihmettelinkin, että ompas täällä kuuma.
En, koska en halua että tulevat täyteen kissankarvoja. Väistelen kissaa ja juoksen heti ottamaan pois jalasta kotiin päästyä :D (lisäksi paksut legginssit on paljon mukavammat kotona)
Eipä ihme, että miehet katselee niin mielellään kaupungilla ja ostoksilla muita naisia.
Jos oma vaimo on kotona aina lökäpöksyissä, pieruverkkareissa, isoissa mammamekoissa, on se miehelle todella kaameaa katseltavaa. Siinä menee viimeisetkin halut ja himot ja jopa tunteet lopulta.
Voihan sitä kotonakin olla kivoissa vaatteissa, on niitä hyvännäköisiäkin kotivaatteitta.
On ihan oikein, että tuollaisten gollegehousuja pitävien naisten miehet pettää ja löytävät itsestään myös kotona hauskannäköisenä pitävän naisen.
En. Aika harvoin käytän farkkuja ulkonakaan. Ovat epämukavat.
Kotona on yleensä jalassa pyjamahousut, lökärit tai treenitrikoot. Kesäisin pelkkä ohut mekko/paita tai ilkosillaan.
Olen useinkin kotifarkuissa, siis sellaisissa vanhemissa, jo haalituneissa.
Mies tykkää katella minun takapuolta noissa. Pitää vireyttä yllä, jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen useinkin kotifarkuissa, siis sellaisissa vanhemissa, jo haalituneissa.
Mies tykkää katella minun takapuolta noissa. Pitää vireyttä yllä, jatkuvasti.
Sama.
Itsellä vaosta puhkikuluneet.
Tykkään "poimia" milloin mitäkin miehen nähden.
Käy kuumana kun näkee häpyni takaa risaisista haaruksista.
N22
Olen jos minulla on vieraita. Jos olen yksin, olen collareissa tai leggareissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että miehet katselee niin mielellään kaupungilla ja ostoksilla muita naisia.
Jos oma vaimo on kotona aina lökäpöksyissä, pieruverkkareissa, isoissa mammamekoissa, on se miehelle todella kaameaa katseltavaa. Siinä menee viimeisetkin halut ja himot ja jopa tunteet lopulta.
Voihan sitä kotonakin olla kivoissa vaatteissa, on niitä hyvännäköisiäkin kotivaatteitta.
On ihan oikein, että tuollaisten gollegehousuja pitävien naisten miehet pettää ja löytävät itsestään myös kotona hauskannäköisenä pitävän naisen.
Minun miehenikin on kotona lähes aina pieruverkkareissa. Miksi minun pitäisi tälläytyä kun ei hänkään niin tee? Meidän halumme eivät ole vaatteista kiinni. Sytymme parhaiten ihan ilman vaatteita ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin? Jotenkin kuulostaa pohdit aivan hirveästi joidenkin ihan tuntemattomien ihmisten asioita, vaikka et tunne heitä lainkaan.
Kotiin tultuani pesen ensimmäiseksi kädet ja sen jälkeen lähtevät päältä työvaatteet ja rintsikat. Enkä tosiaankaan vaihda farkkuihin vaan verkkareihin.
Suurin piirtein aina farkut jalassa, sekä kotona että muualla. Erityisiä kotivaatteita mulla ei edes ole.
Ja pieruverkkarit on ylivoimaisesti paskin sana mitä suomeen on pesitynyt viime vuosina.
Kotiin tultua lähtee vaatteet ja rintsikat ja olet jossain löysissä yöpukuhousuissa ja t paidassa tai mulla on joku mekkohalatti.
Vierailija kirjoitti:
Suurin piirtein aina farkut jalassa, sekä kotona että muualla. Erityisiä kotivaatteita mulla ei edes ole.
Ja pieruverkkarit on ylivoimaisesti paskin sana mitä suomeen on pesitynyt viime vuosina.
"Paskin" on hyvin osuva sanavalinta kun puhutaan pierusta :D:D:D
Heti ensimmäiseksi kotiin tultuani heitän farkut nurkkaan. On samalla jonkinlainen viesti ja rituaali siitä, että olen nyt vapaalla ja voin rentoutua. Jos tulen kotiin myöhään, käyn suihkussa ja vaihdan suoraan yöpaidan ja kylpytakin. Muutoin collegehousut, kesällä joku huoleton kesämekko. Viikonloppuina hengailen pääosin urheilulegginsseissä, sillä käyn yleensä viikonloppuisin illalla salilla ja siten kätevä laittaa salivaatteet päälle jo aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan yhdet ainoat farkut, jotka nekin ovat sieltä pehmeämmästä päästä strech-ominaisuuksineen. En siitä huolimatta käytä niitä kotona, sillä en halua istua sohvallani tai sängylläni niissä vaatteissa, missä olen istunut esim. metrossa. Toisekseen, ne eivät vedä vertoja kotiliepukkelleni, joiden päälläoloa ei edes huomaa.
Vaihtaako sun vieraatkin housut kylään tullessaan vai istuvatko pyyhkeen päällä sohvalla?
Ohi aiheen, mutta meillä on sohvalla aina viltti, ja kun on tiettyjä vieraita käynyt, niin heitän viltin pesuuun ja vaihdan uuteen.
En pidä siitä, että sohvalla istutaan samoilla vaatteilla millä ollaan kaupungilla metrossa ym. Välillä sohvalla löhöillään, ei ole kiva jos on julksissa istunut likaiselle penkille, tiedä mitä pultsarin virtsaa muuta, ja samoilla housulla kotisohvalle, yök!
Olen kotona ja melkein kaikkialla muuallakin farkuissa nyt olen kotiäitinä.
Joskus vaihdoin kotihousuja, nykyään en juuri koskaan. Liian työlästä ja hidasta. Olin kahden ekan lapseni välissä töissä päiväkodissa ja silloin opin, että lasten kanssa olessa ja liikkuessa on kaikista kätevintä olla koko ajan farkuissa + siihen ulos mentäessä tarvittaessa tuulihousut tai toppahousut.
Melko usein farkuissa. Lomalla, iltaisin tai viikonloppuaamuisin voi olla jotain verkkaripäiviä. Mutta muuten todellakin siistit vaatteet kotona päällä päivällä niin itsellä kuin lapsilla. Mies on useinkin verkkareissa, mutta sen suku on muutenkin sellaista että eivät pukeudu syntymäpäivillekään tmv. niin ihan ymmärrettävää.
Joskus. Useimmiten pidän kotona trikoita.