Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvi saa tuomion

Vierailija
16.01.2020 |

Hah haa!!!!!!!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saisi kunnon tuomion, jonka ansaitsee. Rahanahneuksissaan on levittellyt huumeita ja mahdollisesti aiheuttanut joidenkin teini-ikäistenkin koukkuun jäämisen ja loppuelämän pilaamisen. Tuommoisen paikka on telkien takana, eikä missään muualla.

Vierailija
2/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdollisena. Mitä se muka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saa. Minähän kerroin jo etukäteen. Sakot tulee niin. Pojille tuleepi vähän enempi.

ZinkZink

Vierailija
4/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei syytetä myynnistä?

Vierailija
5/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jää Sohvi Niko-mussukkaa odottelemaan. Max vuosi tuomioiden antamisesta ja Seiskan paparazzi bongaa Sofian uuden elättäjän kanssa. Ei nämä ikinä tyhjän päälle jää. Niin ikävää kuin se onkin.

Vierailija
6/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ja kunnollisen.

Vierailija
7/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija osaa edes hävetä. 

Vierailija
8/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jää Sohvi Niko-mussukkaa odottelemaan. Max vuosi tuomioiden antamisesta ja Seiskan paparazzi bongaa Sofian uuden elättäjän kanssa. Ei nämä ikinä tyhjän päälle jää. Niin ikävää kuin se onkin.

Tuskin sillä rahat loppuu vaikka ukko kiinni onkin vuosia. Eiköhän nuo oo tajunneet sitä kierrättää johonkin. 

Vierailija
9/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakko ja ehdollista korkeintaan ja hyvä niin.

Vierailija
10/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijänä olen nähnyt niin paljon sitä tuskaa ja kärsimystä, mitä huumeidenkäyttö aiheuttaa lähipiirille ja alun jälkeen käyttäjälle itselleenkin, että toivon todella näiden kuolemankauppiaiden ja heidän toimintaansa edesauttaneiden saavan mahdollisimman pitkät tuomiot.

Vierailija
11/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyvä? Tuo myynti- ja välittäjäporrashan se alinta sakkaa on tuossa kuviossa, sietäisi saada kaikkien osallisten kunnontuomiot.

Vierailija
12/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hänen huulille on tapahtunut? Täytteet lähteneet valumaan yli?

https://image.katsomo.fi/api/v2/img/5e328a39e4b0645cc2f266ac-1580372890…

ja onko tuon takin somisteet aitoa turkista? :o

Vierailija
13/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei syytetä myynnistä?

Siksi kun vain sellaisesta voi syyttää mihin on näyttöä/todisteita. Huhujen perusteella ei onneksi voi tuomita ketään.

Vierailija
14/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hänen huulille on tapahtunut? Täytteet lähteneet valumaan yli?

https://image.katsomo.fi/api/v2/img/5e328a39e4b0645cc2f266ac-1580372890…

ja onko tuon takin somisteet aitoa turkista? :o

Hirveen näköset noi huulet ainakin on.

Vierailija
15/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hyvä? Tuo myynti- ja välittäjäporrashan se alinta sakkaa on tuossa kuviossa, sietäisi saada kaikkien osallisten kunnontuomiot.

Jos ajattelisit yhtään nenääsi pidemmälle niin ymmärtäisit että tämä kaikki on seurausta huumeiden laittomuudesta. Käyttöä ei saada loppumaan koskaan mutta rikollisuus voidaan poistaa jos halutaan. Se on vain lain muutos ja sillä vähenee haitat. Mä en ottaisi jauhoja vaikka saisin ilmaiseksi. On tarjottu ja kovassakin humalassa josta en itse muista olen kieltäytynyt. Ainoa laiton mitä satunnaisesti käytän on kannabis.

Vierailija
16/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, Sohvin paikka on telkien takana, mutta kun hölmölässä ollaan, niin saa korkeintaan jonkun pikkusakon ja ehkä pari kk ehdollista. Ja tosiaan huomasi eilen siitä sen esiintymisestä oikeustalolla, ettei ymmärrä hävetä ollenkaan, vaan näytti oikein nauttivan saamastaan huomiosta. Ja sen verran tyytyväinen virne oli naamallaan, että varmasti on saanut kätkettyä hyvät (huume)rahat, joilla sitten voi ostella niitä merkkilaukkuja sun muuta.

Vierailija
17/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ketkä sitä kamaa oikeasti kuskaa ja välittää ihmisille? Se, että jossain julkkiskokkareissa joku tarjoaa kolaa, ei meinaa yhtään mitään. Ne jotka sitä todellisessa maailmassa tekee eniten on nuoria 18-22v. tyttöjä ja poikia jotka ajelee vanhempien autoilla ja isi maksaa bensat. Itsellä pari vakkaria myyjää jotka tuo kotiin asti kannabista silloin tällöin ja molemmat ovat häthätää 18v. täyttäneitä finninaamoja.

Vierailija
18/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelisit yhtään nenääsi pidemmälle niin ymmärtäisit että tämä kaikki on seurausta huumeiden laittomuudesta. Käyttöä ei saada loppumaan koskaan mutta rikollisuus voidaan poistaa jos halutaan. Se on vain lain muutos ja sillä vähenee haitat. Mä en ottaisi jauhoja vaikka saisin ilmaiseksi. On tarjottu ja kovassakin humalassa josta en itse muista olen kieltäytynyt. Ainoa laiton mitä satunnaisesti käytän on kannabis.

Niin. Tällä logiikallahan vankilat voisi poistaa, jos tehtäisiin vaan kaikesta laillista. Mahtava idea! Hei, oletko myös miettinyt tällaista; jos rahaa painettaisiin enemmän, kukaan ei olisi köyhä! Ajattele!

Vierailija
19/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Vierailija
20/57 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ketkä sitä kamaa oikeasti kuskaa ja välittää ihmisille? Se, että jossain julkkiskokkareissa joku tarjoaa kolaa, ei meinaa yhtään mitään. Ne jotka sitä todellisessa maailmassa tekee eniten on nuoria 18-22v. tyttöjä ja poikia jotka ajelee vanhempien autoilla ja isi maksaa bensat. Itsellä pari vakkaria myyjää jotka tuo kotiin asti kannabista silloin tällöin ja molemmat ovat häthätää 18v. täyttäneitä finninaamoja.

Kävin juuri kaupassa ja sieltä sai Rainbow Colaa, eli kyllä helppoa on saada.

Zinccis

Olen myös juonut coca-colaa, ja muitakin colia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi