Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ALKUraskaudessa menkkakipuja

20.06.2006 |

eli voiko olla raskaana vaikka tuntuu menkkakipuja, menkkojen olisi alettava pian mutta toivon totisesti että olen raskaana. mutta pelkään, että sieltä ne menkat taas alkaa kun on tälläista kipua..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa kokemuksia, että ois jotain toivoo tai sit ei toivoo lainkaan

Vierailija
2/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli esikoista odottaessa! Ja jos nytkin olen raskaana, on kipuja ollut myös tällä kerralla.

Toivotaan sinullekin parasta! :) +++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut molemmissa raskauksissa ihan sama olotila kuin muutenkin ennen menkkoja, minulla alaselkä jomotus on varma merkki menkkojen alkamisesta ja selkäkipu oli vaivana kummallakin kerralla. Esikoista odottaessa olin niin varma menkkojen alkamisesta, että testasin ekan kerran vasta kp37 ja tulos oli positiivinen. Kakkosta yrittäessä sama juttu kun sitten vihdoin tärppäsi odotin kipujen takia menkkoja alkavaksi, testasin kp32 ekan kerran + , menkkakivut vaan jatkuivat enkä voinut uskoa ekaa plussaa todeksi vaan testasin vielä muutaman kerran ja viimeisen kerran taisin testata kp38, silloin tulos olikin jo niin vahva + että oli pakko uskoa, vaikkakin vatsaa vihloi ja selkää juili, loppuivat muistaakseni rv7 kun alkoi sitten ihana pahoinvointi... Eli voi olla menkkakipuja alkuraskaudessa, tosin sekin on yksilöllistä toisilla voipi raskautuessaan menkkatuntemukset jäädä poiskin.

Toivottavasti teillä on tärpännyt :o)

Vierailija
4/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään piti menkat alkaa, mutta ei onneksi ole vielä mitään

tapahtunut..odotan huomiseen ja teen sitten testin. Yleensä menkat

eivät ole myöhässä, mielummin tulevat edellistä kiertoa aikaisemmin.

Eilen oli aivan " menkkamainen" olo, ja olin aivan varma, että

ne alkaa viim. yön aikana.

Rinnnoista vaan olen jo ajatellut aikoja sitten, että olisin raskaana.

Vierailija
5/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis kun menkat olis alkamassa tai olis jo, muttei ala kuitenkaan.

Vierailija
6/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin menkkoja alkavaksi molemmissa(2) raskaudessa. Kamalat menkkakivut ja joka päivä ajattelin et nyt ne alkavat vaan ei! Tyttö vauvoja tuli menkkojen sijasta:)

Vierailija
7/8 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän asmanlainen tilanne täällä.Tosin menkkojen pitäs alkaa vasta jussin jälkeen,mut...Välillä nyt jo " menkkamainen " olo.Ja tänään ruokapöydässä vihlas pari kertaa tosi kovaa vasemmalle alavatsaan.Niin kovaa,et piti höpötys keskeyttää.Mitä lie sitten sekin.

Vierailija
8/8 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+++PLUSSA TULI+++

(tänä aamuna testasin.)

Eilen vielä oli menkkakipuja, mutta eivät alkaneet.. :)